Nie napotkałem problemów jakich się spodziewałem. Toteż nawet ich nie opiszę - mam nadzieję, że "to se ne wrati" i te problemy ze sweet odeszły w przeszłość. Dalej więc nie ściemniam.
Sory, że tyle to trwało. Mam jednak sugestię, postal III, byś sprawdził, na jakiej wersji AWPModa grasz. Stare wersje konfigurujemy tylko w pliku AWPMod.ini zaś najnowsze już inaczej, bo kody dodające bronie mają swój List.ini. Jakby co, to odsyłam do tematu z AWPModem. W każdym razie to nie wina KPowasMods.
Zagrałem w
KPowasMods. To chyba najdłużej oczekiwany przeze mnie mod od czasu jego zobaczenia - do samego zagrania. Mmm... apetyt więc był duży na te zabawki! Część broni już widziałem wcześniej, to ostatnio norma, trzeba tak to traktować. A reszta?
Bardzo dobre bronie! Największe wrażenie robi masywny
BullPup - cóż to za zwierzę!

Śliczne są
M1 AMG i
M249. To czołówka tego moda. Wielką ciekawość budziło
RollerMine - ale poza rzucaniem tą miną i pojawiającym się paskiem KarmaGuna - nie wiem co to robi. Zawalidroga jakby, bo nijak nie chciało mi eksplodować.
Zabawę psuje coś innego. To ikony tych broni. Wielkie i brzydkie. Dla mnie menu P2 to świętość i każda zmiana (za wyjątkiem innowacji Stevena) tegoż menu to świętokradztwo. Zniechęcają mnie do zabawy serwerowe ikonki MrDMods, zaś ikony w KPowasMods sugerują nieskończonego moda, dopiero betę. A już brzydki model RPG7 dodatkowo psuje estetyczne wrażenia z całej zabawy. Ostatecznie moda oceniam na 7.5/10.
Jest jeszcze coś niesprzyjającego dla tego moda. To podejście jego autora do promocji tego moda. Baty!

Tak nie można deprecjonować swojej pracy nie dbawszy o jej promocję.

A ja do tej pory nie jestem nawet pewien ile pana Kiraly jest w panu KPowa.
