Samochód Rycho3D jeździ i prezentuje się znakomicie!
![:brawo2: :brawo2:](https://forum.postalsite.info/images/smilies/sHa_clap2.gif)
Pliku R3DSounds.uax wymaga sama mapa, nie zaś sam samochód, żeby było jasne. To jest model, który działa pod użytą paczką U z samego dema Project Marica. Tamta paczka .U to silnik samochodów, których modele sami możecie robić i dodawać bez potrzeby znajomości kodu. Dodajecie tylko na mapę samochód z Project Marica i zmieniacie mu model. Oraz dźwięki czy inne parametry.
Chciałbym zrobić paczkę U do tego modelu Rycha, by można było ją choćby PropLauncherem spawnować, ale nie da rady. To nie jest jeden model, ale kilka obiektów Karma, które są ze sobą połączone. Na mapie takie połączenie jest jak najbardziej możliwe, ale nie wiem, czy da się taki komplet 14 obiektów dać jako jeden spawnowany samochód. Gdyby autorzy nad tym pomyśleli, byłoby fajnie.
![;) ;)](https://forum.postalsite.info/images/smilies/004.gif)
Rycho3D, czy te połączenie tych obiektów karma to twój patent? Dobrze to wygląda.
![:) :-) :)](https://forum.postalsite.info/images/smilies/001.gif)
Sama zaś jazda, czy to autem Rycha czy też domyślnym... Trudno wsiąść, trzeba wiele razy wciskać klawisz z poleceniem Use. A sama jazda? Paradise to nie są mapy dla samochodów. Jest wąsko na ulicach, rozpędzić się nie ma gdzie. Ale powstaną mapy dla takiej jazdy, na pewno. Sam może coś wykombinuję...