EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2011, 18:07

Modowi potrzeba serii testów. Zauważcie, że jest to już wersja 1.x.x, a więc już nie beta, więc bardziej stabilna (na ile to w realiach AWP jest możliwe). Nadal jednak w fazie rozwojowej, toteż każde uwagi są przydatne.

Bardzo mi się podoba to zmienianie skór dla przechodniów. Warto zrobić paczkę skór zrobionych przez naszych userów. Były takie. I nowe też by się przydały. Nadsyłajcie mi, zrobię fajną paczuszkę z tego. A czemu do mnie? Wiem jakie trzeba spełnić kryteria aby to działało. Możemy mieć własne skóry a la PostalSite.info! ;)


kank, with our old suggestions I remind new features for EnahancedGame, it is inconvenient. New:
1. Bystanders do not hold phone to head when talking.
2. Hammer or axe thrown at a car - can't take it. Car must be destroyed or moved.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 18:10 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

22 cze 2011, 23:34

Tiquill pisze:A new form of publication, the version numbering and back to edit AWPMod - this is a good decision, kank. ;)


Mr Minio, przede wszystkim możesz dodawać własne skóry bystanderom do rotacji.
Change Log pisze:- Reload key (reloadable weapons need to hold 1sec) to EmptyHands
- Proper: RClick + LClick is remover.
- Custom pawn skin. It can change in AWPMod.ini
- Little fix Goodies cheat (but not perfect)
- Changed mine to SMBatchReplacer. seem better than me.
- Limit ReloadCount max to 255. because Reload is byte(0~255). It makes better other reloadable weapon mod.
- Better fading out of shell case.
- Better Weapon Hints.
- MaDSpeed works fine maybe.
- Disabled blocking player when Pawns dead.
- New reticle (testing)
- Fix crash when I replace MaDWeapons.
- Fix not works "Corpse Population"
- Fix Destroying player when NPC used Laser.
- Fix crash when I killed pawns when I have too many weapons.
Ty, Tiquill :D and...
- Fixed butting same GroupOffset.
- New Flame effect.
- New bullet hit puff.
- Some Debugging command.
:)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 cze 2011, 00:29

New reticle and effects of flames are superb :ok:

New bugs:
1. In short time after using laser's destroy function, attacks General Protection Fault
2. Police suit, gimp suit, wardrobe inv doesn't work properly.
3. Arrest sequence is extremely short or not work
4. Texture of red fire axe vanishes after throw. We still have it in hands and can throw infinity number of them
5. After loading a save, when we have PropLauncher in inventory, all positions are set to 'none'. You need to throw it and pick up back

Old bugs:
1. Still problems with ed intestine and zombies
2. Proper elements can't be moved by KarmaGun. For me it's very important
3. When puppet cheat turn us into animal, in third person view, animation of that animal is still the same (walking or running loop)

And small suggestion. It will be great when we will have possibility to use more than two boltons with cheat allowbolton

BTW: Odkryłem jak załadowywać save'y z elementami properowymi. Nie jestem jednak jeszcze wszystkiego pewien na 100 procent i czy działa na starszych wersjach. Wymaga to głębszych testów ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 cze 2011, 01:27

kank pisze:Ty, Tiquill :D
Well... I was there! :D

When a dog kills CatDrone, need to restart game. Need fix this.

And very old story. And constantly, I can't get used to. You restore animation peeing while PeeAll. Without this fun is not impressive. :(

Silver Dragon pisze:Odkryłem jak załadowywać save'y z elementami properowymi. Nie jestem jednak jeszcze wszystkiego pewien na 100 procent i czy działa na starszych wersjach. Wymaga to głębszych testów ;)
Zgłaszam się! ;)


No i zauważcie wszyscy, że mod teraz ma już własny instalator, który odnajduje sam ścieżkę do zainstalowanego AW. Co sporo ułatwia. I nie, nie dodaje skrótu do menu Start czy pozycji w Dodaj/Usuń programy. Więc nie zanieczyszcza systemu a daje tylko samą wygodę instalacji.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 cze 2011, 13:19

Another problem. Newest version is not compatible with saves from previous version
Cannot find class for object AWPModHUD# [# >> number]


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

02 lip 2011, 05:35

Tiquill pisze:1. Bystanders do not hold phone to head when talking.
Silver Dragon pisze:2. Police suit, gimp suit, wardrobe inv doesn't work properly.
3. Arrest sequence is extremely short or not work
5. After loading a save, when we have PropLauncher in inventory, all positions are set to 'none'. You need to throw it and pick up back
hmm.. I couldn't observe these bugs.
Silver Dragon pisze:1. Still problems with ed intestine and zombies
Zombies move with bind pose ? I couldn't find them too :039:
Silver Dragon pisze:Another problem. Newest version is not compatible with saves from previous version
Cannot find class for object AWPModHUD# [# >> number]
I said it's dev version. I don't care what happen with using this... :|


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 lip 2011, 15:56

kank pisze:
Tiquill pisze:1. Bystanders do not hold phone to head when talking.
Silver Dragon pisze:2. Police suit, gimp suit, wardrobe inv doesn't work properly.
3. Arrest sequence is extremely short or not work
5. After loading a save, when we have PropLauncher in inventory, all positions are set to 'none'. You need to throw it and pick up back
hmm.. I couldn't observe these bugs.
1 >> Bystander standing and talking. Log file contains entries like this:

Kod: Zaznacz cały

Log: PlayAnim: Sequence 's_idle_cell' not found for mesh 'Fem_LS_Skirt'
2,3,5 >> My fault. AWP had moments of weakness. Sorry :P
kank pisze:
Silver Dragon pisze:1. Still problems with ed intestine and zombies
Zombies move with bind pose ? I couldn't find them too :039:
Map AW7_LowerParadise in chinese restaurant:
Obrazek

Some anims works OK, some doesn't work
Log file contains entries like these:

Kod: Zaznacz cały

Log: PlayAnim: Sequence 'z_idle_stand' not found for mesh 'Avg_Zombie'
Log: PlayAnim: Sequence 'z_recognizetarget' not found for mesh 'Avg_Zombie'
Log: PlayAnim: Sequence 'z_tourettemotions' not found for mesh 'Avg_Zombie'
Log: PlayAnim: Sequence 'z_walk2' not found for mesh 'Avg_M_SS_Pants'
Log: PlayAnim: Sequence 'z_charge' not found for mesh 'Fem_SS_Shorts'
kank pisze:
Silver Dragon pisze:Another problem. Newest version is not compatible with saves from previous version
Cannot find class for object AWPModHUD# [# >> number]
I said it's dev version. I don't care what happen with using this... :|
I know it. Good luck in further work :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lip 2011, 20:23

That's right, someone has already reported bug animation. And I saw them also. This may be related to your change in AW7Chameleon (CustomSkins).

Aha! kank, cheat GetWeaponList is very good! :ok: But you restore getinvlist - was very useful to me. And one question: Is GetWeaponList is preparing work to backpack? :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

04 lip 2011, 06:23

I test some cases but It didn't happen :059:
Can you test for me :?:
https://www.mediafire.com/?ec61179ma2gtym9
Tiquill pisze:Is GetWeaponList is preparing work to backpack?
:) ? does it mean to save current inv list ?
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 09:14 przez kank, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 lip 2011, 20:18

kank pisze::) ? does it mean to save current inv list ?
Also. And display in game menu. :)

So, your TestStuff...
1(oldAW7Chameleon) + 3(load Animation files) + default AWPMod.ini v1.2 - no change, phone animation is bad. But - I walked on invisible people (maybe).
1(oldAW7Chameleon) + 3(load Animation files) + hidden section [AW7Game.AW7Chameleon] - no change, phone animation is bad.
1(oldAW7Chameleon) + 2(oldAW7Zombie) +default AWPMod.ini v1.2 [AW7Game.AW7Chameleon] - no change, zombie animation is bad.
1(oldAW7Chameleon) + 2(oldAW7Zombie) + hidden section [AW7Game.AW7Chameleon] - no change, zombie animation is bad.
:(

See Chameleon.uc:

Kod: Zaznacz cały

// Next is a unique 3-digit number with leading zeros.  This number must be
// unique across ALL character skins.  Gaps in the numbers are not a problem
// although the maximum number should be kept to a reasonable value (we
// currently assume a range of 000 to 499).
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

29 lip 2011, 09:13

Does zombie work fine with this ?
https://dl.dropbox.com/u/262023/Engine.zip


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

29 lip 2011, 12:24

Still not working :/


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

07 sie 2011, 19:35

ooh, I found the solution for this.
please use original "AWPawns.u"

I put on here, just in case.
https://dl.dropbox.com/u/262023/AWPawns.zip


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 sie 2011, 19:53

I have tested it. Works fine :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

05 wrz 2011, 13:03

AWPMod 1.3 Beta released :)

Known Bugs.
- AI ​​of zombies is a little strange.

https://www.mediafire.com/?gk26292a34odrrm


Zablokowany