EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

02 mar 2011, 20:54

Kank, I have a question. The .ini file contains following section:

Kod: Zaznacz cały

[AW7Game.AW7Chameleon]
What is that?

BTW I tested your latest beta
1. Glock primary fire is like machine gun. I think, that it isn't realistic
2. M@Dhammer splat function is great, but dead bystander body looks funnily xD
Obrazek
3. Positions of red fire axe, when stay in the target, should be fixed
4. What's going on with EDgore option. It causes General Protection Fault
5. Puppet mode
>> We can change characters, use weapons, that puppet bystander holds, but keys for selecting groups of weapons don't work
>> When puppet cheat turn us into animal, in third person view, animation of that animal is still the same (walking or running loop)
>> If possible. It will be great, if puppet animal will be able to attack and every puppet bystander could pass the loading point without changing outlook.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 20:56 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 mar 2011, 11:54

kank, ideal would be such sequence and interaction of this codes: ViewBot -> TCam -> Puppet -> ViewSelf. :)
I watch, I choose, I use, I back to himself.

Great changes, congratulations! Oh, I did not know before, what wanted to make from burnt with of laser beam. Now I know. This is beautiful. :spoko:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 mar 2011, 12:51

Info dla graczy
Za pomocą kodu puppet przenosimy się w inne ciała, puppet 1 to powrót do Kolesia. Wielu ciekawych bystanderów można w ten sposób robić w kombinacji kodów: dudechanger, allowbolton i cosp ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
MaxiS
Seryjny zabójca
Posty: 399
Rejestracja: 12 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

03 mar 2011, 13:00

Ja robię porządek z DVD. Może postala zainstaluje, i odrazu zabieram się za tego ''nowego'' AWPmoda. Można prosić o link do niego?


Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

03 mar 2011, 17:05

Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 17:27 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Nastic
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 16 lut 2011, 08:59

04 mar 2011, 18:36

Co nowego zostało dodane w modzie ?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 mar 2011, 20:46

Przeglądając plik AW7Game.u dodany przez nowego AWPModa, przy kodzie MPWeapons natrafiłem na wpisy dotyczące broni z paczek KPowasMods i KPowasMods2.
Wie ktoś cokolwiek na temat tych modów?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

04 mar 2011, 20:53

Google zwróciło 2 wyniki - na jednym "404 NOT FOUND", na drugim "serwer zbyt długo nie odpowiada".


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 mar 2011, 21:38

Silver Dragon pisze:Przeglądając plik AW7Game.u dodany przez nowego AWPModa, przy kodzie MPWeapons natrafiłem na wpisy dotyczące broni z paczek KPowasMods i KPowasMods2.
Wie ktoś cokolwiek na temat tych modów?
Nazwa modów prowadzi tu: https://forum.postalsite.info/no ... vt2469.html - czyli to kontynuacja serii Kiraly.

A ja nie mam jeszcze dodatkowo tego: Houtengageki.HOUTENGAGEKIWeapon. Cóż, kank ma dobry wywiad, skoro jest w ich posiadaniu... :roll:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

04 mar 2011, 22:05

Autor modów znaleziony
https://www.xfire.com/profile/sskiraly/
W jego galerii oraz filmikach parę interesujących rzeczy można obejrzeć ;)

Wczesną wersję jego moda mamy tu. Tego o czym mowa jednak tam nie ma
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 22:29 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 3 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

05 mar 2011, 09:15

Czyżby to jednak na pewno SSKiraly zrobił, czy tylko wziął bronie ErikFOVa/innego moddera i dodał je do gry, jak to zrobił w przypadku tematu, który sam zakładałem. Niby się wyjaśniło, ale...


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 mar 2011, 18:57

Nowe kody jakie udało mi się wyłapać w najnowszej becie AWPM:

puppet i puppet 1 >> opisane szerzej w trzecim poście od góry
infinityjump >> Z tym kodem wskoczysz wszędzie
setgravity # >> Ustawienie grawitacji
whatchutalkinbout >> Przywrócony kod z STP. Zamiana bystanderów w Colemanów w kolorowych ciuszkach
dev >> Super kod znany z ED. Nieśmiertelność + wiele innych rzeczy
nitro >> Przechodnie dostają przyspieszenia
superglue >> Przechodnie mają spowolnione ruchy

# >> wartość
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 18:58 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

07 mar 2011, 19:27

Muszę przyznać, że o 3 ostatnich nie wiedziałem. Będę musiał przetestować ich działanie.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 mar 2011, 01:23

Kody setgravity, nitro, superglue były już dostępne w KW2 - to kolejne importy stamtąd. Owe setgravity oraz dev to nie do końca nowości w AWPMod, są tam już od jakiegoś czasu, jeszcze sprzed Dropboxa. :)

I jeszcze raz setgravity - to kod samego silnika Unreal, który już w P2 został wyłączony. Kamek a teraz kank go przywrócili.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

15 mar 2011, 19:45

Nie wiem czy to działanie najnowszej wersji AWPModa, czy może było to już w starszych, ale strzał pod nogi z Original Shotguna(PPM) i jednoczesny skok to coś jak rocket jump z Quake'a(wyżej skaczemy kosztem życia).


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Zablokowany