Pomoc przy wymyśleniu fabuły

Nasze forumowe zabawy i przyjazne rozmowy o niczym i na pełnym luzie. Wcześniej znane jako Mały Hyde Park. Posty nie są zliczane.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

18 lis 2010, 18:18

ninja666, z takim podejściem daleko nie zajdziesz. Jeśli chcesz zrobić grę postalo-podobną to rób, mi to nie przeszkadza. Jeśli ci dobrze wyjdzie to pochwal się nią na forum.

Po prostu nie podoba mi się angażowanie całego forum do jednej, malutkiej gry zrobionej w jakimś creatorze przez 15-sto latka. Wybacz, ale wiek mimo wszystko MA znaczenie, zwłaszcza z twoim podejściem. Dorośniesz, zrozumiesz (uwielbiam tę kwestię :D)

Poza tym nikomu nie zabroniłem ci pomagać. Gdyby był ktoś naprawdę tym zainteresowany to już dawno by ci pomógł, ale rozmowa - jak widać - zeszła na temat samego FPS Creatora.

Lothar, jeśli ty umiesz robić w tym takie rzeczy to w sumie można spróbować coś zrobić. Po prostu wizja robienia gry z kimś kto modelu postaci nie potrafi zmienić jakoś niezbyt przypadła mi do gustu.

Edit

Aha, jeszcze taka mała dygresja. Ten avatar co ty teraz masz miał kiedyś mój pewien koleś na forum kurde.pl, a było to ponad 6 lat temu (mieszkałem jeszcze w Polsce). Napisałem swego razu do niego z prośbą, żeby go zmienił bo mnie po prostu obrzydzał. Teraz ten koleś jest moim najlepszym kumplem, a cała nasza znajomość zaczęła się właśnie od tego obleśnego gifa :P
Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 18:20 przez Max King, łącznie zmieniany 1 raz.


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
ninja666
Seryjny zabójca
Posty: 287
Rejestracja: 21 paź 2010, 19:10

18 lis 2010, 18:23

@Yossarian
Dobry pomysł. Film podobno dobry. Objerzę to zobaczę, czy robić jego fanowską egranizację.

@MastaDJMax
No dobra. Jak to się mówi wszystko wyjdzie w praniu. Jak nikt nie zagra tu, to są jeszcze przecież inne fora :P


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6421
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

18 lis 2010, 19:20

Co jak co, ale w filmie gościu korzystał z dwóch broni naprzemiennie, a mianowicie:
Obrazek
Obrazek


Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

19 lis 2010, 01:19

Ten pierwszy wygląda jak SMG z HL2, to ten sam model? Zawsze go nienawidziłem, pistoletu też. Jak tak o tym pomyślę to Pulse Guna także, a wszystkie z jednego powodu: przeładowania. Pierwsze dwa mają ch**we dźwięki (a w zasadzie w ogóle ich nie mają) a ten ostatni przeładowuje się w tak idiotyczny sposób, że no rzal pe el...


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6421
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

19 lis 2010, 07:49

Tak, ten pierwszy to MP7 z HL2, a występuje też w wersji z 40-nabojowym magazynkiem:
Obrazek


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

19 lis 2010, 21:08

Yossarian pisze:Robiłeś coś w FPS Creator Lothar?
Nic konkretnego, ot bawiłem się różnymi pierdółkami i patrzyłem co to coś potrafi. Jechałem na wersji z 2009 roku. Nie było tak tragicznie, jednak program sam w sobie do mnie nie przemówił. Fakt, możliwości ma, jednak ma też swoje ograniczenia i błędy. Dlatego dalej siedzę w C, C++, C# (którego nie lubię, bowiem to niedorobiony miks Java i C++, ale moda zmusiła do nauki xD) i Java. We własnych programach mam wgląd w kod źródłowy, więc łatwiej i lepiej mogę sobie poradzić z błędami. Dodatkowo - jeśli na drodze pojawia się jakieś ograniczenie, potrzebuję kilku minut, ewentualnie godzin (w zależności od złożoności problemu), żeby owe ograniczenie całkowicie zniknęło. Zaś w FPSC można co najwyżej zdać się na pół-środki, co często przynosi pożądany efekt, jednak kosztem wydajności, prostoty obsługi, czy też różnorodności gry. Ogólnie ujmując - jestem wielkim zwolennikiem wszelkich creator-ów, bowiem sam od nich zaczynałem. Najpierw Klick'n'Play, później The Games Factory, dalej inne dziwy - wszelkie maker-y są o tyle przydatne i "dobre", że pozwalają zrozumieć sens tworzenia gier, opanować podstawy i pojąć złożoność samego procesu. Creator-ki mogą niektórym wystarczać, zwłaszcza jeśli chce się stworzyć coś ciekawego, nie poświęcając na to zbyt wielkich nakładów czasu. Jeśli jednak ktoś jest rządny pełnej władzy nad kreowanym przez siebie światem i mieć gdzieś ograniczenia narzucone przez twórców, powinien liznąć jakiś język programowania i nieco dodatkowych bibliotek 8-)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 21:09 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

20 lis 2010, 12:27

Lothar, to co, robimy Postalopodobną gierkę? :P Nie wiem jak wam, ale mi zawsze brakowało takich prawdziwych, działających używek w Postalu. Można spróbować coś z tym zrobić...


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Zablokowany