W folderze /System jest plik z edytorem. Poszukaj.Gryhol pisze:Kurcze, mam postal X ale tam nie ma edytora map:/
[TUTORIAL] Budowanie podstawowej mapy w POSTed
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
On zna odpowiedzi na większość pytań: SEARCHGryhol pisze:Specjalnie dla ciebie zmieniłem avka a teraz może ktoś napisze jak mam to zrobić ?
A poza tym - dodaj na mapie więcej niż 1 PlayerStart, oraz odpowiednio nazwij plik z mapą, dodając przedrostek np.: mpDGT-. I to cała tajemnica
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- TheMiki470
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 34
- Rejestracja: 20 paź 2010, 19:41
Witam,to mój pierwszy post!
Otóż bardzo mi się podoba twój poradnik. Planuje już swoją pierwszą mapę .
Ale mam problem : jak obracać obiekty?? Używałem opcji szukaj i nic nie znalazłem,a ta informacja bardzo by mi się przydała.
Z góry dzięki.
Otóż bardzo mi się podoba twój poradnik. Planuje już swoją pierwszą mapę .
Ale mam problem : jak obracać obiekty?? Używałem opcji szukaj i nic nie znalazłem,a ta informacja bardzo by mi się przydała.
Z góry dzięki.
Mówić, że Postal 2 nie byłby taki fajny bez brutalności to tak, jakby powiedzieć, że Dead Space nie byłby taki fajny, gdyby nie był straszny.
- Deadly Jake
- Miłośnik broni
- Posty: 140
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 07:47
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
A może jak nie znasz odpowiedzi, to się nie udzielaj i nie dawaj 'rad' na siłę?Deadly Jake pisze:Sprawdź w jego właściwościach? Albo skopiuj go i tylko zmień model?
Co do pytania: stawiasz 'ludka' na mapie, po czym klikasz dwa razy na nim lewym przyciskiem myszy. W menu rozwijasz zakładkę PawnAttributies, a tam znajdujesz opcję PawnInitialState - zmieniasz jej wartość z EP_Think na EP_Dead i tyle.