Nowy hełm i problem...
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Hmmm
Pamiętam kiedyś jak robiłem 1 broń do postala , nie ustawiłem w zakładce
Mesh>Rotation>Yaw liczby -16384 . I nie było jej widać.
Tyle, że to jest w zakładce animation , podejrzewam ,że musisz właśnie gdzieś wcisnąć tą magiczną liczbę
Pamiętam kiedyś jak robiłem 1 broń do postala , nie ustawiłem w zakładce
Mesh>Rotation>Yaw liczby -16384 . I nie było jej widać.
Tyle, że to jest w zakładce animation , podejrzewam ,że musisz właśnie gdzieś wcisnąć tą magiczną liczbę

Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 14:39 przez ciuciu, łącznie zmieniany 1 raz.
- BloodyMan
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
- Lokalizacja: Piotków Tryb.
Niestety w StaticMesh nie mogę zmieniać takich rzeczy. Jeszcze jakieś sugestie?
EDIT: No nawet mi nie mówcie że nikt nie wie jak to zrobić.
EDIT2: Problem rozwiązany. Dla niewiedzących jak to zrobić, to powiem że to nie jest zależne od ustawień w Unrealu, ale od miejsca i położenia obiektu w programie do obróbki modelu (przynajmniej tak zrobiłem w blenderze) i wsio działa.
EDIT: No nawet mi nie mówcie że nikt nie wie jak to zrobić.
EDIT2: Problem rozwiązany. Dla niewiedzących jak to zrobić, to powiem że to nie jest zależne od ustawień w Unrealu, ale od miejsca i położenia obiektu w programie do obróbki modelu (przynajmniej tak zrobiłem w blenderze) i wsio działa.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 21:04 przez BloodyMan, łącznie zmieniany 2 razy.
No więc tak.
Pobawiłem się trochę w PostEDzie i rozkminiłem co nieco .
1. Mój efekt :
W programie którym zrobiłeś tą "czapkę" - Musisz ją ciut zmniejszyć i dać lekko wyżej bo inaczej będzie wgnieciona w głowę żołnierza. ( A twórcy nie przewidzieli ustawiania jak "widzimisię" w postedzie
Ja dodałem tylko wpis w skrypcie, tobie czapka się nie pokazywała z uwagi na to , że próbując wpisać kod , skrypt szukał czapki żołnierza , i myliły mu się ścieżki jakie ma oryginalnie w skrypcie Wojaka
.
Pobawiłem się trochę w PostEDzie i rozkminiłem co nieco .
1. Mój efekt :



W programie którym zrobiłeś tą "czapkę" - Musisz ją ciut zmniejszyć i dać lekko wyżej bo inaczej będzie wgnieciona w głowę żołnierza. ( A twórcy nie przewidzieli ustawiania jak "widzimisię" w postedzie

Ja dodałem tylko wpis w skrypcie, tobie czapka się nie pokazywała z uwagi na to , że próbując wpisać kod , skrypt szukał czapki żołnierza , i myliły mu się ścieżki jakie ma oryginalnie w skrypcie Wojaka

- BloodyMan
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
- Lokalizacja: Piotków Tryb.
Poprawiłem już jakiś czas temu i oto efekt:

Teraz mam problem z tym że nie wiem jak zrobić, by hełm miał własne punkty odpowiedzialne za tekstury. Czyli że jak zrobię gdzieś gwiazdkę, to nie żeby miał ją na środku czapki ale przykładem nad daszkiem. Wiesz może jak się z tym uporać? Zauważyłeś że na tej czapce tekstury się tekstury powtarzają w każdym kwadracie.

Teraz mam problem z tym że nie wiem jak zrobić, by hełm miał własne punkty odpowiedzialne za tekstury. Czyli że jak zrobię gdzieś gwiazdkę, to nie żeby miał ją na środku czapki ale przykładem nad daszkiem. Wiesz może jak się z tym uporać? Zauważyłeś że na tej czapce tekstury się tekstury powtarzają w każdym kwadracie.
w jakim programie tworzyłeś czapke?
Edit : nie zauważyłem Editów do starego posta
A więc blender...
Niestety nie pomogę ci bo nigdy nie obsługiwałem tego programu, ale w 3ds maxie można zimportować Imejdż szkieletu modelu i wtedy go ładnie poteksturować
Edit : nie zauważyłem Editów do starego posta

A więc blender...
Niestety nie pomogę ci bo nigdy nie obsługiwałem tego programu, ale w 3ds maxie można zimportować Imejdż szkieletu modelu i wtedy go ładnie poteksturować

Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 02:04 przez ciuciu, łącznie zmieniany 2 razy.