Nowy hełm i problem...

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

06 sie 2010, 01:04

Witam! Zrobiłem ostatnio hełm do Postala 2 ale nie mogę pojąć jak go umieścić na głowie żołnierza. Gdy żołnierzowi wpisuje by go założył to nie ma go nigdzie. Ktoś się zna na tym?


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

06 sie 2010, 14:38

Hmmm
Pamiętam kiedyś jak robiłem 1 broń do postala , nie ustawiłem w zakładce

Mesh>Rotation>Yaw liczby -16384 . I nie było jej widać.
Tyle, że to jest w zakładce animation , podejrzewam ,że musisz właśnie gdzieś wcisnąć tą magiczną liczbę :P
Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 14:39 przez ciuciu, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

06 sie 2010, 17:19

Niestety w StaticMesh nie mogę zmieniać takich rzeczy. Jeszcze jakieś sugestie?

EDIT: No nawet mi nie mówcie że nikt nie wie jak to zrobić.

EDIT2: Problem rozwiązany. Dla niewiedzących jak to zrobić, to powiem że to nie jest zależne od ustawień w Unrealu, ale od miejsca i położenia obiektu w programie do obróbki modelu (przynajmniej tak zrobiłem w blenderze) i wsio działa.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 21:04 przez BloodyMan, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

06 sie 2010, 23:31

No więc tak.

Pobawiłem się trochę w PostEDzie i rozkminiłem co nieco .

1. Mój efekt :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W programie którym zrobiłeś tą "czapkę" - Musisz ją ciut zmniejszyć i dać lekko wyżej bo inaczej będzie wgnieciona w głowę żołnierza. ( A twórcy nie przewidzieli ustawiania jak "widzimisię" w postedzie :)

Ja dodałem tylko wpis w skrypcie, tobie czapka się nie pokazywała z uwagi na to , że próbując wpisać kod , skrypt szukał czapki żołnierza , i myliły mu się ścieżki jakie ma oryginalnie w skrypcie Wojaka 8-).


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

07 sie 2010, 00:31

Poprawiłem już jakiś czas temu i oto efekt:

Obrazek

Teraz mam problem z tym że nie wiem jak zrobić, by hełm miał własne punkty odpowiedzialne za tekstury. Czyli że jak zrobię gdzieś gwiazdkę, to nie żeby miał ją na środku czapki ale przykładem nad daszkiem. Wiesz może jak się z tym uporać? Zauważyłeś że na tej czapce tekstury się tekstury powtarzają w każdym kwadracie.


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2007
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

07 sie 2010, 01:57

w jakim programie tworzyłeś czapke?

Edit : nie zauważyłem Editów do starego posta :P

A więc blender...

Niestety nie pomogę ci bo nigdy nie obsługiwałem tego programu, ale w 3ds maxie można zimportować Imejdż szkieletu modelu i wtedy go ładnie poteksturować :)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 02:04 przez ciuciu, łącznie zmieniany 2 razy.


ODPOWIEDZ