Stronniczość pewnie przeze mnie przemawia, ale UE3. Po pierwsze, jest o niebo bardziej zaawansowany technologicznie, nawet najnowsze wersje source nie są w stanie mu zagrozić. Po drugie ze free mamy wsparcie techniczne od speców z Epic Games, którzy silnik mają w małym palcu i chętnie dzielą się wiedzą na ten temat. Po trzecie - jak dla mnie jest przyjaźniejszy dla użytkownika, zaś nowy content browser (między innymi) tylko umacnia mnie w tym przekonaniu. Co więcej? Cóż, w walce Unreal Script vs Coś_co_wykorzystuje_source (LUA Script?) nie wiem kto wygrywa, bo w obu nie mam mega doświadczenia, jednak na US znam się lepiej

Dodajmy do tego lepsze wykorzystywanie zasobów sprzętowych, ciągłe ulepszenia dostępne nawet dla ogółu modder-ów, a nie tylko dla komercyjnych developer-ów. Po dodaniu DLL-Bind nawet brak kodu źródłowego samego silnika jakoś specjalnie nie przeszkadza.
W Source przeraża mnie Hammer, udało mi się w nim aż zmontować kostkę z G-Man-en stojącym pośrodku. Całość zajęła jakieś 2 godziny... po prostu nie wchodzi mi ten edytor

Ufff, ależ się rozpisałem
Okkk, teraz moje pytanie:
Symbian, czy Android?
