Problem z texturami twarzy i dodaniem broni...

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

19 mar 2010, 19:35

Witam po długiej przerwie! Otóż wracam z problemem. Musiałem ostatnio przeinstalować Postala 2. Jako że chciałem przywrócić moje stare projekty, to natknąłem się na dwa problemy. Pierwszym problemem jest to, że nie działają mi textury twarzy. Mam własną paczkę utx i wszystkie textury z niej działają ale nie twarz, jedynie ona. Mojemu bystanderowi wpisuje poprawnie:

ChamelHeadSkins(1)="Wiro.Faces.Gasmask"

Usuwam wszystkie standardowe twarze, a on cały czas ma twarz bombelkową. Oczywiście Wiro ,kategoria Faces i textura Gasmask w niej istnieje. Zauważyłem że textura jest poprawna, bo jak zastąpiłem standardową twarz tą zrobioną przeze mnie, to działała. Czyżby Postal nie czyta nowo dodanych twarzy? A może coś robię nie tak?

Drugi problem to dodanie broni stworzonej przez fanów. Ściągnąłem broń, wszystko wgrałem poprawnie, broń działa bez zarzutów. Problem jest że jak ją dodaje to jej nie ma. Bystanderowi wpisuje:

BaseEquipment(1)=(WeaponClass=Class'DoomWeapons.ChaingunWeapon')

A broni dalej nie ma. Ktoś zna przyczynę?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 mar 2010, 19:42

dałeś w ogóle "compile" pod koniec projektu?


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

19 mar 2010, 19:49

Nie znam tej opcji.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 mar 2010, 19:56

/facepalm
Przecież bez użycia compile nigdy nie sklepiesz dobrze działającej mapy xd to tak jakbyś skrypt do gry napisał w notatniku zamiast C++

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-03-19, 22:16 ]
/facepalm
Do programowania w C++ używa się (między innymi) notatnika xD


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

19 mar 2010, 20:21

Ale mi nie chodzi o mapę, tylko o textury twarzy i dodawanie broni bystanderowi innej niż w podstawowym postalu.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 mar 2010, 20:29

no, ale chcesz dodac bron bystanderowi z MAPY, i zamienic jego texture twarzy na DANEJ mapie xd wcisnij po skonczeniu roboty compile.


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

19 mar 2010, 20:31

Nie zrozumiałeś mnie. Nie na DANEJ mapie, tylko ogólnie. To jest nowy bystander dodany do Postala działający na wszystkich mapach. Nie wiem dlaczego textura jego twarzy nie działa i nie wiem czemu nie mogę dodać mu broni, którą pobrałem i mam zainstalowaną. Bronie i textury opisuje w jego Classes.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

19 mar 2010, 20:43

Czyli zatwierdziłeś go do każdej mapy, a rebuild and compile zatwierdziłeś na każdej? xd


Awatar użytkownika
BloodyMan
Niedorobiony bandzior
Posty: 48
Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
Lokalizacja: Piotków Tryb.

19 mar 2010, 20:49

To nic nie dało.


ODPOWIEDZ