Witam po długiej przerwie! Otóż wracam z problemem. Musiałem ostatnio przeinstalować Postala 2. Jako że chciałem przywrócić moje stare projekty, to natknąłem się na dwa problemy. Pierwszym problemem jest to, że nie działają mi textury twarzy. Mam własną paczkę utx i wszystkie textury z niej działają ale nie twarz, jedynie ona. Mojemu bystanderowi wpisuje poprawnie:
ChamelHeadSkins(1)="Wiro.Faces.Gasmask"
Usuwam wszystkie standardowe twarze, a on cały czas ma twarz bombelkową. Oczywiście Wiro ,kategoria Faces i textura Gasmask w niej istnieje. Zauważyłem że textura jest poprawna, bo jak zastąpiłem standardową twarz tą zrobioną przeze mnie, to działała. Czyżby Postal nie czyta nowo dodanych twarzy? A może coś robię nie tak?
Drugi problem to dodanie broni stworzonej przez fanów. Ściągnąłem broń, wszystko wgrałem poprawnie, broń działa bez zarzutów. Problem jest że jak ją dodaje to jej nie ma. Bystanderowi wpisuje:
BaseEquipment(1)=(WeaponClass=Class'DoomWeapons.ChaingunWeapon')
A broni dalej nie ma. Ktoś zna przyczynę?
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Problem z texturami twarzy i dodaniem broni...
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
dałeś w ogóle "compile" pod koniec projektu?
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
/facepalm
Przecież bez użycia compile nigdy nie sklepiesz dobrze działającej mapy xd to tak jakbyś skrypt do gry napisał w notatniku zamiast C++
[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-03-19, 22:16 ]
/facepalm
Do programowania w C++ używa się (między innymi) notatnika
Przecież bez użycia compile nigdy nie sklepiesz dobrze działającej mapy xd to tak jakbyś skrypt do gry napisał w notatniku zamiast C++
[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-03-19, 22:16 ]
/facepalm
Do programowania w C++ używa się (między innymi) notatnika

- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
no, ale chcesz dodac bron bystanderowi z MAPY, i zamienic jego texture twarzy na DANEJ mapie xd wcisnij po skonczeniu roboty compile.
- BloodyMan
- Niedorobiony bandzior
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 lis 2007, 21:00
- Lokalizacja: Piotków Tryb.
Nie zrozumiałeś mnie. Nie na DANEJ mapie, tylko ogólnie. To jest nowy bystander dodany do Postala działający na wszystkich mapach. Nie wiem dlaczego textura jego twarzy nie działa i nie wiem czemu nie mogę dodać mu broni, którą pobrałem i mam zainstalowaną. Bronie i textury opisuje w jego Classes.
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Czyli zatwierdziłeś go do każdej mapy, a rebuild and compile zatwierdziłeś na każdej? xd