19 sty 2010, 00:01
1. Wybierasz w 'Static Mesh Browser' jakies drzwi, klikasz prawym na 'Add Mover Brush' (lewa strona na dole) i wybierasz 'Door Mover'. Pojawiaja sie drzwi, jednak jeszcze nie do konca dzialajace - zeby zadzialaly musisz wlaczyc opcje tych drzwi (prawy klik na drzwi i wybierasz 'DoorMover properties'). Zakladka 'Mover'->'KeyNum'. KeyNum 0, 2 i 4 to pozycja w ktorej drzwi sa zamkniete, czyli ustawiasz 0 i drzwi w pozycji jakiej maja byc zamkniete, tak samo robisz z 2 i 4. Dalej wpisujesz 1 i ustawiasz drzwi w pozycji jakiej maja byc otwarte, tak samo robisz z 3 tylko drzwi ustawiasz w odwrotna strone.
2. Wybierasz 'Actor Class Browser'->'KActor'->'KActorExplodable'->'CarExplodable' i tworzysz gdzies samochod, wyglad mozesz zmienic w opcjach->display->static mesh gdzie dany static mesh zamieniasz na jakis swoj.
3. Wybierasz 'Actor Class Browser'->'Pawn'->'P2Pawn'->'MpPawn'->'PersonPawn'->'Bystander' wybierasz ktoras postac np Gary, klikasz prawym na podloge i 'add Gary here'
Troche chaotycznie napisane ale mam nadzieje, ze zrozumiesz.
Pozdrawiam Madrox