Loc pisze:skoro to jest temat o modowaniu, to tylko szybko i krótko zadam pytanie - jak mogę się pobawić WSZYSTKIMI dźwiękami Kolesia? (chodzi mi o kwestie mówione) Mógłbym się jakoś do nich dostać, zmodyfikować je Audacitym i je z powrotem skompilować do gry?
Oczywiście, gdy nie podłączasz się do serwera w multi, możesz edytować paczki tak jak chcesz.
W zakładce Sounds edytora otwierasz plik DudeDialog.uax (tam jest większość słówek Kolesia, albo i wszystkie), eksportujesz pliki do postaci wav. Potem edytujesz dźwięki w Audacity. Importujesz następnie zmiany do nowej paczki. Czemu nowej, a nie pod starą nazwę? Nie musisz ze starego pliku usuwać oryginalnych dźwięków, bo nie uda ci się (o ile pamiętam) nadpisać dźwięku starego nowym. Musisz tylko uważać, czy któryś dźwięk nie znajduje się w jakiejś dodatkowej kategorii. Od tego zależy, czy gra będzie ten dźwięk widziała, bo jak kategoria inna, to i dźwięku nie znajdzie.
A gdy to skończysz, to zapisanej swojej paczce dajesz oryginalną nazwę, przedtem chowając oryginalny plik. Ten trik, ze zmianą nazwy paczki działa dla paczek z dźwiękami. Nie próbuj tego z innymi, bo te już są zależne od reszty. Na przykład animacjom towarzyszą informacje o lokalizacji tekstur dla tychże.