EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

17 cze 2009, 00:36

Tiquill pisze:1. In the mpdt-Football04 map KarmaGun can move meshes, which I added usign the Proper. In a AWPMod that is useful, also. Very necessary.
Kank. Remover Pistol from Football04 is very useful too. It will be grateful, if you add it to AWPMod


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

20 cze 2009, 18:47

oh, I had forgotten added Proper. It just a test :S
Silver Dragon pisze: Bugs:
2. Floating heads in some maps using AWPawns.u. New file is probably buggy.
Sorry, some AW pawns is missing the line "Mesh=" in defaultpropaties.
Fixed now ;)

And
Fix: Fall to under the map at school.
Fix: Keep PropLauncher class when you changed map.
Tiquill pisze: kank, several observations, old and new.
1. In the mpdt-Football04 map KarmaGun can move meshes, which I added usign the Proper. In a AWPMod that is useful, also. Very necessary.
1. Several weapons have poor quality (blurry) HUD icon, like a MadColt.
2. Too quickly boomerang hit, too quickly, I don't see this hit. :):
3. I can't drop Proper and PropLauncher. They are not always needed. ;)
1. yes. off course remover :)
2. Is it only M@DMods?
3. alright.
Tiquill pisze: kank, another question:
1. Why I can't see the Proper in Dude hands? Like is screen. There is a lack of it.
2. Some meshes are made in the earth, like a Timb_mesh.fooo.bondage_chair_timb.
1. It uses Nothing animation :)
2. Proper is just spawning staticmesh based center pivot. So I need think good ideas.
Tiquill pisze: kank, new idea! :idea:
Like a cheat Cosp, but for new bystander. Spawned new bystander/bystanders and added for him propriety from imported class: skin, head, animation, boltons, health, power and weapons. Like a Massacre (MinBystanders=, MaxBystanders=). And list like a Proper and PropLaucher.
Or change cheat Massacre for this functions. That would be divine! :)
Add custom skins ?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 19:58 przez kank, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2009, 02:30

kank pisze:Fix: Keep PropLauncher class when you changed map.
If could be the same for the Proper class?
kank pisze:2. Is it only M@DMods?
Also your M16, remote bomb. And different, maybe, don't remember. If you want, i can check all.
kank pisze:1. It uses Nothing animation :)
I preferred when I seen it. But - your decission. :)
kank pisze:Add custom skins ?
Only default skin of the imported class. I think mainly about multiplayer characters, this class can not be added using PropLauncher (they are, but motionless). Great wealth new people can walk in Paradise! I make such a mod, but one code can a better. :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

21 cze 2009, 16:47

Tiquill pisze:
kank pisze:Add custom skins ?
Only default skin of the imported class. I think mainly about multiplayer characters, this class can not be added using PropLauncher (they are, but motionless). Great wealth new people can walk in Paradise! I make such a mod, but one code can a better. :)
Maybe something like this:
In ini we write: meshes, skins, boltons etc (Like in dudechanger cheat)
In game, with weapon (like PropsLauncher), we make a bystander implemented in ini
Right mouse button opens list of implemented bystanders

Is this possible?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 12:20 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

21 cze 2009, 18:48

Hey kank, I have an question. Would it be possible: One weapon using multiple weapon textures. For example: Pistol. Sometimes it haves black colour, and sometimes silver. That would be cool :D


Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

22 cze 2009, 10:05

Update

Fix: Couldn't select KarmaGun.
Change: Translucent cars when you pick it with KarmaGun.
Change: PropLauncher selecting menu style.

:P
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 10:19 przez kank, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

22 cze 2009, 14:47

kank pisze:Change: PropLauncher selecting menu style.
Superb :ok:
Could you make this for the Proper too?


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
gucio_97
Badass Multikiller
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2009, 11:20

24 cze 2009, 11:26

ej takie noobowe pythttp://forum.postalsite.info/images/smiles/503.gifanie jak to zainstalowac i rozpakowac plisss

[ Dodano: 2009-06-24, 11:30 ]
bo jak zainstalowalem w folderze w ktorym mam p2share the pain i wklejalem z jednego folderu do drugiego (czyli z folderu moda do folderu p2STP z textures do textures) i jak uruchomilem postala to nie dzialalo i czy to wymaga AWP??????? HELP

[ Dodano: 2009-06-24, 11:32 ]
i jeszcze jeden problem sciongnolem z postalsite AWP z AW i jak zainstalowalem i wlączylem to pisalo ze nie wyszukuje postal2.exe


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

24 cze 2009, 14:26

Z postalsite sciagnales mod AWP bez AW -.- AW to płatny dodatek, za jego sciagnięcie grozi kara pieniężna+ban na Postal Site. AWP wymaga AW, AW wymaga STP. Musisz mieć to wszystko by zainstalować AWPMod/EDweapons (AWPmod to najnowsza nazwa i wersja)


Awatar użytkownika
gucio_97
Badass Multikiller
Posty: 3
Rejestracja: 24 cze 2009, 11:20

24 cze 2009, 15:06

dobra spox jest juz dziala


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

24 cze 2009, 19:56

Ok nie ma za co, mam tylko nadzieję że nie zpiraciłeś AW/STP


Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

27 cze 2009, 13:59

update

- Change: Reinstated disabled some of the T-shirt for AWP Service Patch. (It same update with AWPPatch)
- Change: PropLauncher and Proper Menu style.
- Change: Proper show StaticMesh on view center anytime.
- Change: Proper is Remover when you're pressing Shift-key.
- Change: KarmaGun limited again for crushing bug.
- Change: KarmaGun can take Proper.

Known bugs
- Laser gun is under development.
- Some textures are strange by translucent.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 cze 2009, 11:50

kank pisze:
Tiquill pisze:2. Some meshes are made in the earth, like a Timb_mesh.fooo.bondage_chair_timb.
2. Proper is just spawning staticmesh based center pivot. So I need think good ideas.
When we relase taken mesh with KarmaGun from package Football.u, the mesh is floating in the air. I suggest making this function to KG in AWPMod. This function allows to add meshes everywhere in the map

EDIT:
Ewentualne problemy z modem zgłaszamy w tym temacie
Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 20:10 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 lip 2009, 22:39

Bug founded by KoCuRTomCaT
>> Suicide function not working


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
KoCuRTomCaT
Niedorobiony bandzior
Posty: 31
Rejestracja: 29 cze 2009, 12:47

04 lip 2009, 16:36

I found bug.
I Can't use zoom in Sniper Rifle (Magnum)
Zoom work only On location "Home" when You go to other location zoom isn't work.

Screenshot link

https://img170.imageshack.us/i/postal220 ... 25129.jpg/

Video link

Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 18:49 przez KoCuRTomCaT, łącznie zmieniany 2 razy.


Postal 2 STP + AW + AWP + ED Weapons = MEGA OWN4G3 !!!!
Zablokowany