Niebawem premiera nowej odsłony moda, pod nazwą Eternal Damnation Ressurected. Prawdopodobnie wrzesień, lecz śmiem wątpić, czy zdążą, bo pomysłów i pracy im nie brakuje. Nie ma pośpiechu, imo, niech odpicują go jak najlepiej.
Do tej pory mogliśmy tylko dyskutować we własnym gronie o tym, co nam się w nim nie podoba, co się podoba i co chcielibyśmy mieć w nim. Aby o tym poinformować twórców, trzeba było im to napisać, no, chyba że był wśród nich zapaleniec, który nas czytał. Teraz sytuacja się zmieniła. Mamy bowiem swojego człowieka w gronie testerów i inspiratorów moda, Robsesseda. Jest więc teraz dobra okazja, aby zebrać tu nasze uwagi, a drogi Robbie przekaże to na ręce "odpowiednich służb".
Tak więc, co sugerujecie za zmiany w nowym ED?
Dla mnie najbardziej drażniący jest nadmiar zombich. Zabawę w grze psuje też brak oddechu, nie można pochodzić po ulicach, pozwiedzać ich, bo wciąż nowe hordy zombie.
Przydałoby się też bardziej wyeksponować nowości, jakie gra niesie. Nie tylko zombi, ale też więcej gangoli, czy jednostek w maskach.
Docelowo temat będzie ankietą. Ale najpierw zbierzmy punkty, jakie w tej ankiecie się znajdą. Kto co sugeruje? Dopiero gdy lista będzie satysfakcjonująca, zaczniemy ankietę. Tak by każdy mógł zagłosować na to, co chce i nie żałował, że na coś istotnego nie oddał głosu, bo "wcześniej tego w ankiecie nie było". Dlatego na początku posta wylistowałem pierwsze punkty. Sugerujcie kolejne, aby w końcu ową listę przemienić w ankietę.
Można będzie głosować na dowolną liczbę punktów. Czego będzie najwięcej, to znaczy, że tego najbardziej oczekujemy, co oczywiste.
EDIT: Temat jest już ankietą. Głosujcie.
Księga życzeń i propozycji
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 00:50 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dokładnie tego samego, co Ty Tiquill, chociaż przydałyby się jeszcze nowe bronie i mapy. Bo wiadomo remake-remakiem, ale mogliby dodać więcej tego niż było w podstawce.
Poza tym chciałbym silniejszych i bardziej wymagających bossów!
Poza tym chciałbym silniejszych i bardziej wymagających bossów!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
na pewno za głosuje na toTiquill pisze:• Niech fabuła będzie bogatsza
• Nie chcę liniowości w grze
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A jakieś bliższe oczekiwania? Może jakaś misja do poszerzenia, albo całkiem nowa, która pasuje do gry i jest całkiem realna do zrobienia. Może komuś podczas gry coś przyszło do głowy, w stylu: Chm, fajnie, gdyby tu dali tak i tak. Czyli propozycja wstawienia czegoś na mapę. Od szukania bugów nowej wersji są testerzy, ale inspiracji do tejże może dostarczyć każdy.
Minio dodał trzy punkty. A jak rozwinę swoje. Gangole, jednostki specjalne w maskach, to tylko przykład. Przeglądając pliki gry widzę wiele nowych animacji, niemal niewidocznych w grze, albo raz użytych. A są animacje siedzących postaci, leżących. Więcej więc ludzi, którzy siedzą przy stole, coś jedzą, śpią na łóżku - normalne życie. I nagle zrywają się do ucieczki lub walki. Świat ludzi w Postalu 2 jest sztywny, wchodzą, wychodzą, nikt nie usiądzie, nie leży (leży tylko, gdy kona). Niech więc ta włożona w te pliki ED praca będzie widoczne w grze, użyć to, pochwalić się tym.
I przydałby się porządek w plikach. Żeby nie było dwóch-trzech paczek mających te same tekstury, meshe czy animacje. Zaoszczędzi to miejsca na dysku.
Minio dodał trzy punkty. A jak rozwinę swoje. Gangole, jednostki specjalne w maskach, to tylko przykład. Przeglądając pliki gry widzę wiele nowych animacji, niemal niewidocznych w grze, albo raz użytych. A są animacje siedzących postaci, leżących. Więcej więc ludzi, którzy siedzą przy stole, coś jedzą, śpią na łóżku - normalne życie. I nagle zrywają się do ucieczki lub walki. Świat ludzi w Postalu 2 jest sztywny, wchodzą, wychodzą, nikt nie usiądzie, nie leży (leży tylko, gdy kona). Niech więc ta włożona w te pliki ED praca będzie widoczne w grze, użyć to, pochwalić się tym.
I przydałby się porządek w plikach. Żeby nie było dwóch-trzech paczek mających te same tekstury, meshe czy animacje. Zaoszczędzi to miejsca na dysku.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...
wydłużenie czasu gry było by pozytywem...można ją skończyć tak jak P 666...w 2, 3 wieczory...
na pewno mniej zombie...chwila oddechu się przyda..już wyskoki tych zombie lepiej zamienić na jakieś napady przywidzeń takie chociazby jak zdarzają się w psychiatryku czy w kanałach...gra ma dokonać palpitacji serca
można by też było urozmaicić asortyment służący do uszkadzania partii ciała lub odbierania zycia...
jeśli prace pójdą w takim kierunku jak widziałem na filmiku to będę zadowolony..życzę twórcom jak najrychlejszego skończenia gry i żeby potem widzieli banany na twarzach korzystających z tego dobrodziejstwa userów
wydłużenie czasu gry było by pozytywem...można ją skończyć tak jak P 666...w 2, 3 wieczory...
na pewno mniej zombie...chwila oddechu się przyda..już wyskoki tych zombie lepiej zamienić na jakieś napady przywidzeń takie chociazby jak zdarzają się w psychiatryku czy w kanałach...gra ma dokonać palpitacji serca
można by też było urozmaicić asortyment służący do uszkadzania partii ciała lub odbierania zycia...
jeśli prace pójdą w takim kierunku jak widziałem na filmiku to będę zadowolony..życzę twórcom jak najrychlejszego skończenia gry i żeby potem widzieli banany na twarzach korzystających z tego dobrodziejstwa userów
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tak, mnie też liniowość ED nie przeszkadza. Bylebym tylko mógł, po uporaniu się z atakującymi, na chwilę zwiedzić to, gdzie walczyłem - to nie muszę tam wracać i liniowość nie jest dokuczliwa.Ramesses pisze:jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...
Jeszcze więc do tego spokoju. Jest ulica. Hordy zombi atakują. Wciąż i wciąż. Nie mogę zwiedzić mapy. A wystarczy, by te hordy dało się wybić i mieć czas na zwiedzanie. Hordy natomiast byłyby nadal, ale za rogiem. I ruszają na gracza dopiero, gdy ten jest w zasięgu ich wzroku - czyli pokaże się im zza tego rogu. Żeby one tam czekały na gracza, a nie go szukały po wszystkich ulicach.
Dobre. Bez utraty zdrowia i aminucji bohatera, a z sercem w gardle podczas takiego zwiedzania. Nie ma przeciwników, ale też jest ciekawie, wystarczy wejść do opuszczonego domu i... dostać w łeb spadającą belką. I już zwidy i strach.Ramesses pisze:już wyskoki tych zombie lepiej zamienić na jakieś napady przywidzeń takie chociazby jak zdarzają się w psychiatryku czy w kanałach...gra ma dokonać palpitacji serca
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Świetny temat, liczą się z naszym zdaniem na Zachodzie, więc jak najbardziej własne pomysły będę mile widziane.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Trochę szkoda mi Ciebie, bo będziesz musiał to zebrać i przedstawić w miarę spójnie. Lepiej byłoby dla twórców, abyśmy to na ich forum dyskutowali, zapewne. Lecz nie każdy ma ochotę męczyć się z angielskim albo rejestrować tylko w tym celu. Lepszy głos u nas, niż wcale.Robsessed pisze:Świetny temat, liczą się z naszym zdaniem na Zachodzie, więc jak najbardziej własne pomysły będę mile widziane.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Wiesz, że to lubię. Im więcej, tym lepiej.
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
oj Ramesses ale wykonywanie konkretnych misji (po linii najpierw misja nr 1 porem 2 a potem 3) wcale nie wyklucza się z swobodą chodzeniaRamesses pisze:jesli chodzi o mnie to liniowość w grze nawet pasuje..to nie jest Postal tylko gra w której raczej się ma wykonywać konkretne misje aby dojść do celu...
najlepszym przykładem jest mapa LowerParadise z liniowego AW
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Wolve zaprezentował zestaw nowych animacji. Napisałem posta z prośbą o większe ich wykorzystanie w samej grze. To było zresztą w ich planach.Tiquill pisze:Przeglądając pliki gry widzę wiele nowych animacji, niemal niewidocznych w grze, albo raz użytych. A są animacje siedzących postaci, leżących. Więcej więc ludzi, którzy siedzą przy stole, coś jedzą, śpią na łóżku - normalne życie. I nagle zrywają się do ucieczki lub walki. Świat ludzi w Postalu 2 jest sztywny, wchodzą, wychodzą, nikt nie usiądzie, nie leży (leży tylko, gdy kona). Niech więc ta włożona w te pliki ED praca będzie widoczne w grze, użyć to, pochwalić się tym.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To dobrze, ale nie tylko nowe, również o tych starych niech nie zapomną. Niech gracz ma dużo możliwości poznania tego, co każdy s twórców zrobił dla ED.Robsessed pisze:Wolve zaprezentował zestaw nowych animacji. Napisałem posta z prośbą o większe ich wykorzystanie w samej grze. To było zresztą w ich planach.
Swojego człowieka od okrucieństwa mają.Ramesses pisze:można by też było urozmaicić asortyment służący do uszkadzania partii ciała lub odbierania zycia...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Na forum Postal Network swego czasu wolve zaprezentował takie oto cudeńko
Oby więcej takich, bo bestiariusz starego ED jest ekstremalnie monotonny. Same zombiaki, których mam już po dziurki w nosie
Oby więcej takich, bo bestiariusz starego ED jest ekstremalnie monotonny. Same zombiaki, których mam już po dziurki w nosie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
zniszczycie te grę ;D
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bestiariusz w arsenale 3D Wolve'a jest zapewne baaardzo bogaty, to nietuzinkowy gościu. Gdyby tak wszystko do ED wrzucić, to byłaby to karuzela po pijaku. Ale - na pewno tak nie będzie, nie zniszczymy ED, prawdziwy, spoko.
Takie zaś cudeńko, jak na skrinie, chm... do ED pasuje, ale bardziej do trybu freeroam.
Takie zaś cudeńko, jak na skrinie, chm... do ED pasuje, ale bardziej do trybu freeroam.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...