EDWeapons - wszystkie w AWP bez ED (potem AWPMod)

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

30 paź 2008, 19:08

hmm.. I'm Merging EAInv and fixed some bug.
It's just update from EDWeapons , only changed name.

https://p2filesink.hp.infoseek.co.jp/AWPMod.exe
Tiquill pisze:kank, officially announced your promotion, see: https://forum.postalsite.info/ra ... .html#32308 :peace:
:peace:
Silver Dragon pisze:Code = Cheat
It'a proposition for new weapon.
When you use Left Mouse Button, you activate the cheat, which you choose by using Right Mouse Button. Cheats, which you use you write in .ini (like classes in Props Launcher)
hmm... I think it don't so usfull..
Silver Dragon pisze:My english is not so good :|
Don't mind. My English isn't good too :)
Ostatnio zmieniony 25 lis 2008, 13:59 przez kank, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

31 paź 2008, 02:40

Silver Dragon pisze:Dynamite haven't explosion sound effect
prawdziwy 666 pisze:M79 alt fire haven't explosion sound effect

m16 in the alt fire do not see m16

StunGrenade haven't explosion sound effec
All fixed, well done Kank :one:

However, there are two new problems
M16 and AK47 do not have the MuzzleFlash
Obrazek

and one old
Silver Dragon pisze:MadKatana from AWP has no texture
still
Obrazek


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
kank
Japanese God of Code
Japanese God of Code
Posty: 60
Rejestracja: 13 sie 2008, 11:16
Lokalizacja: Japan

31 paź 2008, 04:37

Thank you. I replaced to fixed files :)


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

31 paź 2008, 16:15

Very good work :ok:

Another problem:
Normal fists aren't avaliable. When you throw knuckles away, you see another knuckles.

EDIT:
>> Cheat PeeAll not working properly. Every NPC kicks. It looks funny, but this is a bug
>> EDZombies from AWPMod behave strangely. When zombie is near you, he not attack you, only stand.
>> Prop Launcher not working properly. When you changing classes in .ini, nothing is changing in game. There are everytime the same classes
Ostatnio zmieniony 02 lis 2008, 10:22 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 2 razy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
kryhoo
Miłośnik broni
Posty: 206
Rejestracja: 18 lip 2008, 22:01
Lokalizacja: Paradise 16b\8

03 lis 2008, 22:24

Zajebioza modzik :D Mam AWP + TnInventory + EDWeapons... coś pieknego ;D

Good work ;DD


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

07 lis 2008, 21:12

I Obrazek Kank ;*

I wish everyone would understood your joke... I love him, too, but no in a gay-way. xD Robsessed
Im not Gay xD
This is "przenośnia" czy jakoś tam ;D
Ostatnio zmieniony 08 lis 2008, 13:45 przez Alixo, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 lis 2008, 01:07

Zauważyłem, że nie wszyscy nadążają za rozwojem moda, nawet nie wiedząc, jakie są nowe bronie. Nawet ci, którzy są wielkim zwolennikami nowych zabawek (RPG7). Więc może coś zapodam:

Autor przebudował nieco swoją stronę https://p2filesink.hp.infoseek.co.jp/ Teraz ma nazwę: Postal 2 Labs. Chm, ciekawe, jaki jest skład tego labs. 8-) Na stronie nie ma już moda EDWeapons, jego miejsce zajął AWPMod. kank co kilka dni udostępnia nową wersję AWPMod, najnowsza to: Last update: 2008/11/18 21:30.


A jakie nowe bronie? Chm, co tu gadać, najlepiej to wejść na mapkę jaką zrobiłem i zapodaję w załączniku. Poznacie nowe i porównacie sobie arsenał AWP z arsenałem AWPMod. Z jednej strony leżą wszystkie z AWP, z drugiej te z AWPMod, zarówno nowe, jak i te, które autor dodał z innych modów. Wiszą nad głową zaś bronie nowe, więc widać, co jest najświeższe. A na ścianie, tam gdzie światło, są meshe kolejnych broni - nie da rady ich użyć, ale można zobaczyć, co kank planuje dodać. :headbang: I: oby dodał! Bo nie tylko te z EAInventory tam są, ale też całkiem nowe, które dotąd mogliśmy oglądać na skrinach - albo i wcale dotąd nie wiedzieć o ich istnieniu dla P2. Miłego testowania! ;) I zabijania, jeśli wrzucicie sobie bystnanderów używając PropLaunchera.


A kłopot z RPG7, który nie jest widoczny pod żadnym kodem, który sygnalizowany jest w tym temacie. W pliku AWPMod.ini musi być dla kodu Sweet taki wpis:
AddInv=AWPModInventory.RPG7Weapon
Tak jest w ini, jaki jest w archiwum moda. Jeśli ma ktoś
;AddInv=AWPModInventory.RPG7Weapon
lub brak takiego wpisu, to nie zadziała.

Ale mimo tego może nie zadziałać. Być może dlatego, że AWPMod wymaga najnowszego patcha do AWP, czyli: AWP Service Patch.
Załączniki
AWPModBronie_fuk.zip
little map for testing of new weapons from AWPMod
(13.78 KiB) Pobrany 223 razy
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

20 lis 2008, 11:53

Czyli jak spatchuje normalnego AWP to będzie mi mapka działała bez ściągania moda?


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
Punisher
Seryjny zabójca
Posty: 426
Rejestracja: 24 lut 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

20 lis 2008, 15:12

zadziałać zadziała ale bez AWPMod nie będzie tych nowych broni (nawet meshy)


"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

20 lis 2008, 15:15

A jak zainstaluje to stanie mi się cośz save'ami oraz mechaniką gry? (po zaintalowaniu jakiegoś moda przestało działać krojenie ciał)


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

20 lis 2008, 15:16

Wielkie dzięki Tiquill!!!
And, Thank you Kank!!!

PS: 2 nowe pistolety maszynowe i RPG-7 są super!!!(2 new sub-machineguns and RPG-7 are amazing!)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Punisher
Seryjny zabójca
Posty: 426
Rejestracja: 24 lut 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

20 lis 2008, 15:26

Z mechaniką gry ? To się raczej nie stanie jeśli poprawnie wprowadzisz moda do katalogu xD. Z sejwami jest już większy kłopot nie pograsz se już na nich niestety (przynajmniej mi się tak wydaje ale najlepiej jak ktoś kto się zna coś o tym powie)

PS. Trzeba mieć EAInventory do RPG-7 ?
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 15:57 przez Punisher, łącznie zmieniany 1 raz.


"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 lis 2008, 20:44

MastaDJMax pisze:Czyli jak spatchuje normalnego AWP to będzie mi mapka działała bez ściągania moda?
Punisher pisze:zadziałać zadziała ale bez AWPMod nie będzie tych nowych broni (nawet meshy)
Mapka zadziała gdy spatchujesz AWP i gdy go nie spatchujesz, ale pod jednym warunkiem: Mapa jest tylko na potrzeby moda AWPMod i bez niego nie zadziała, a przynajmniej nie powinna.
Mr Minio pisze:Wielkie dzięki Tiquill!!!
Jam tylko skromnie pomógł. ;)
MastaDJMax pisze:A jak zainstaluje to stanie mi się cośz save'ami oraz mechaniką gry? (po zaintalowaniu jakiegoś moda przestało działać krojenie ciał)
Tu "mechanika gry" może być tylko lepsza a nie gorsza. Co do sejwów, to całkiem możliwe, że stare Ci pójdą. Chyba że odwołują się do skryptów, które zmieniły swoją lokalizację lub nazwę.
Punisher pisze:Trzeba mieć EAInventory do RPG-7
Nie, RPG-7, jak i inne nowe bronie są zawarte w AWPMod i niczego z zewnątrz nie wymagają.



Acha, zajrzyjcie też w menu opcji gry, tam też zmiany.
kank w readme pisze:Add: New setting option (Options -> Game -> Next).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Punisher
Seryjny zabójca
Posty: 426
Rejestracja: 24 lut 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola

20 lis 2008, 21:11

No to mam problem:
1. Ściągnąłem ten AWP Service Pack i wkleiłem go tak jak trzeba do katalogu gry
2. Ściągnąłem najnowszy AWPMod i wkleiłem pliki tak jak powinno być
3. W pliku .ini pod kodem Sweet wkleiłem tą "składankę" potrzebną dla RPG-7
4. Wpisuje gottabefuckingkidding (próbowałem także z kodem ImACheatingCheaterWhoCheats) potem Sweet
5. Nie mam nadal RPG-7 (dla testu wkleiłem tam żeby mi przywołało Miniguna od ALCRD chyba i jego też nie przywołuje :cry: ) Please HELP xD
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 21:19 przez Punisher, łącznie zmieniany 3 razy.


"Musimy być niewolnikami praw abyśmy byli wolni" - Cyceron
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 lis 2008, 21:25

Punisher pisze:3. W pliku .ini pod kodem Sweet wkleiłem tą "składankę" potrzebną dla RPG-7
Tiquill pisze:AddInv=AWPModInventory.RPG7Weapon
Tak jest w ini, jaki jest w archiwum moda.
Tak więc, gdy wypakujesz całe archiwum z aktualną wersją, to AWPMod.ini już ma poprawny wpis i "składanki" wklejać nie trzeba.

Co do reszty, to na razie nie wiem, w czym rzecz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany