[POMOC] Importowanie/exportowanie obiektów | Zombie Launcher

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Skorek
Badass Multikiller
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:20

21 paź 2008, 13:50

Witam :lol:
Od ok. miesiąca baiwę się w 3DS Maxie. Wymodelowałem patelnię, melinę i pare mniejzych obiektów. Chciałbym się dowiedzieć jak i czym otworze pojedyńcze wybrane przezemnie obiekty z Postala 2 np. łopatę.

Na pwno ktoś z Was wie, więc jak może niech podzieli się tąinformacją :) Będe dozgonnie wdzięczny :)

Teraz questions about Zombie Launcher. Zrobiłm tak jak pisało na stronie, lecz po wpisaniu kodu nie dostaje Zombie Launchera :bolek: Nie wiecie może czemu? :(

DODAM ŻE MAM ZAINSTALOWANY MOD AWP!
Ostatnio zmieniony 21 paź 2008, 21:23 przez Skorek, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 paź 2008, 21:21

Cześć!

Zły dział, o pomoc w zakresie edytorki pytamy w dziale PostEd, dodając odpowiedni tag - tak jak zmieniłem.

Co do pytania. Najpierw lektura tego: https://forum.postalsite.info/n ... -t968.html Potem inne przypięte tematy. Static meshe możesz eksportować samym PostEd'em do uniwersalnego formatu .T3D. Ten format możesz wczytać w swoim edytorze. Zaś eksport animacji z P2 nie jest możliwy, musisz je zrobić sam. Ktoś coś pisał o jakimś programie, który to umożliwia, ale informacje są niepotwierdzone i mało prawdopodobne. :P

Co do ZL - sprawdź, czy dobrze zainstalowałeś. Czy dobrze wpisujesz kody. I czy inne kody ci działają. Jeśli inne nie działają, wpisz:
ImACheatingCheaterWhoCheats
który aktywuje podstawowe kody, w tym możliwość wpisania Iwant.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

22 paź 2008, 14:02

Do tego zobacz czy poprawnie wpisujesz kod, nie Lancher, lecz Launcher, taki mały błąd, I think.

Czyli kod brzmi:
IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon

W 1 części jest błędnie Lancher, a w 2 już poprawnie Launcher

PS: W IWant ZombieLancher.ZombieLauncherWeapon, możliwa jest spacja: IWant ZombieLancher. ZombieLauncherWeapon.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2008, 14:04 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 2 razy.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Skorek
Badass Multikiller
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2008, 13:20

22 paź 2008, 16:21

Sorki, myślałem że tutaj temat będzie odpowiednio usadzony.
Co do Zombie Launcher, zimportowałem wszystko dokładnie, i kod też na 100% wpisuje poprawnie. Postala nigdy nie traktowałem poważnie, dla mnie to zabawa, więc jade tylko na kodach :lol:

No dzięki za chęci pomocy, jeżeli nadal będzie kicha z Zombie Launcherem to nie wiem co zrobie... :bolek:

:bolek: :rifle:


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

22 paź 2008, 19:57

Animacje można podobno skonwertować MilkShapem 3d czy tam 3d MilkShapem , nie pamiętam 8-) . Ale zamiast się męczyć lepiej ściągnąć sobie animacje które wrzucił na neta Jon , czy jak mu tam . Chyba jest to na oficjalnej stronie Postala , I guess 8-)

Hej... ja dodaję na końcu zdania czasem 'I guess'! To zastrzeżona fraza, serio! :D Robsessed, I guess...
Ostatnio zmieniony 22 paź 2008, 19:58 przez little_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ