prawdziwy 666 pisze:nie Tiq niema czegoś takiego jak za dużo broni a co do "kłócenia" to zaraz wyjaśnię
w kodzie każdej broni znajduje się coś takiego
(zamiast X wstaw dowolny numer)
problem z kłóceniem się ze sobą broni pojawia się wtedy gdy dwie bronie maja identyczne numery
to że tak się dzieje to wina twórców moduw
No i właśnie to "za dużo broni" odnosi się do braku staranności/uwagi twórców w tworzeniu modów. Jest to zjawisko na tyle powszechne, że nie można powiedzieć iż "nie ma czegoś takiego", bo to jest. I każdy, kto lubi wiele broni, tego doświadczył.
Zaś co do tego:
InventoryGroup=X
GroupOffset=X
to
InventoryGroup= odpowiada pod jakim klawiszem jest dana broń dostępna, ale to jeszcze nie przesądza o blokowaniu. (Kiedy tego nie ma, broń automatycznie wędruje pod klawisz [1]).
A za "za dużo broni" odpowiada coś takiego:
FirstPersonMeshSuffix= - ta sama nazwa w tej pozycji zawsze zbiega się z blokowaniem broni przez inną. Gdy to jest takie same (przyjrzyj np. się wszelkim shotgunom, każdy ma "Shotgun" w tej pozycji), to i blokowanie broni następuje.
Zaś co do
GroupOffset=, to może być bardzo różne - a i tak bronie będą się blokowały. I właściwie nie wiem, do czego ten GroupOffset służy.
prawdziwy 666 pisze:oprócz tego żadnego limitu na ilość broni niema wiec nazywanie tego
Tiquill pisze:"za dużo broni pod kółkiem"
jest nie właściwe i błędne
Tak, limitu nie ma, tu się zgodzę. Lecz przy pierwszym kontakcie tak to wygląda, jak limit. Te "za dużo broni pod kółkiem" nie było zbyt odpowiednim wyrażeniem dla moda TnInvnetory, bo zamiast pomóc, jak widać, wprowadziło w błąd. Toteż usuwam ten zapis przy tym modzie.