No i chyba tylewalniesz komuś z katany w łeb to umiera bez względu czy jest policjantem, wsiórem, żołnierzem itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
No i chyba tylewalniesz komuś z katany w łeb to umiera bez względu czy jest policjantem, wsiórem, żołnierzem itp.
sory ale tak się nieba zrobić-Reaistyczniejsze odcinanie części ciała w (różnych miejscach);
to to już naprawdę niewykonalne-duszenie linka, pałką, torebka foliową i innymi przedmiotami przez dodanie tej możliwości przez wciśnięcie przycisku scroll(kólka myszki);
to się da wykonać, na takiej samej zasadzę jak rzyganie z szyi-Bryzganie krwii z odciętych rąk;
to jest nie tylko możliwe to już z robione-krew z ran postrzałowych;
_________________________________-pchnięcie kataną;
dało by sie ... ale nie przy tym enginieprawdziwy 666 pisze:Cytat:
-Reaistyczniejsze odcinanie części ciała w (różnych miejscach);
sory ale tak się nieba zrobić
a w tym temacie chodzi o poprawki do AWP który jest właśnie na tym enginieto co jest nie wykonywalne na unreal engine
Niewykonalny jest chyba tylko środkowy przycisk. Samo duszenie, czyli zbliżenie się do ofiary, animacja ruchów duszenia garotą... No, góra problemów. Bo albo animacja takiej broni wespół z animowanymi przechodniami (a tych typów w animacji jest ponad 5), czyli dodatkowa praca nad owymi animacjami... Albo animacja samej broni w ręku Kolesia plus zatrzymanie nieruchomo przechodnia. Ale to znów wyglądałoby topornie i nierealistycznie - animacja duszenia przebijałaby się z przechodniem itp... Teoretycznie więc widzę wykonalność tego.prawdziwy 666 pisze:to to już naprawdę niewykonalne-duszenie linka, pałką, torebka foliową i innymi przedmiotami przez dodanie tej możliwości przez wciśnięcie przycisku scroll(kólka myszki);