Przed chwilą zrobiłem sobie mały test wydajności AWP
Lokalizacja: Pusta mapa ze skyboksem i płaskim terenem
Narzędzia: Propslauncher, Piła łańcuchowa, GrimRScythe
+A+
1. W .ini ustawiłem ilość trupów na 1100 i w grze powoli wystrzeliwało się za pomocą launchera zdechłych bystków (set aw7bystanders pawninitialstate ep_dead) -
Wszystkie 1100 pojawiło się na mapie! SZOK 
Brak GPF'a
2. Test kopniaków przy takiej ilości zdechlaków również zdany - Brak GPF (Ragdole fruwały aż miło

)
3. Ciachanie pojedynczych bystków po kolei - Zatrzymałem się na rozczłonkowaniu 130 z 1100 - Brak GPF'a (Liczba FPS - 15)
4. W tym momencie przestałem liczyć. Włączyłem bulleta by zwiększyć FPS i nastąpiło ciachanie w trybie ciągłym. Na mapie zrobiła się taka miazga że liczba FPS w niektórych miejscach spadła do 2 - po półtorej minuty sieczki wywaliło mnie do windy
W sumie, z tymi ragdolami nie jest aż tak źle jak myślałem. Choć podejrzewam, że na mapach bardzo zdetalowanych może już nie być tak różowo
+B+
Niestety z żywymi bystkami też nie było już różowo
Bystki ustawiani byli w rządku, a nasępnie eksterminowani jednocześnie: Wygląda na to, że w jednej chwili uśmierconych bystków może być max 11 (13 z bulletem) i ten wynik może się zmniejszać w zależności od jakości mapy. To wyjaśnia dlaczego tak szybko wywala do windy przy dużej sieczce
Jestem ciekaw od czego to zależy
EDIT:
Radzik pisze:Ignorancję ze strony RWS widać jeszcze wyraźniej po tym gdy wypuścili PL na GOGu, zmian praktycznie brak, bugów pewnie pełno
Ignorancja czy nie, dzięki za info. Może kupię
