Nie posiadam PS4, aczkolwiek wiele dobrego słyszy się o: Horizon Zero Dawn która jest exclusivem PS4.
Oprócz tego w ciemno brałbym Gran Turismo Sport, ponieważ gry studia odpowiedzialnego za nie, od zawsze były wyznacznikiem jakości, i wyciskały wszystkie soki z konsoli.
Techniczna gadanina
4K w PS4 Pro to pic na wodę fotomontaż, bo choć zdarzają się gry, które jest obsługują to nie jest to szeroko rozumowane 3840x2160, tylko niższa wartość a te działające w natywnym 4K można prawdopodobnie policzyć na palcach u rąk.
Sony trochę zjebało sprawę przy projektowaniu i konsola ma za mało VRAM-u w GPU by móc pociągnąć te same tytułu w 4K, które renderuje w 1080p
Gry na PS VR potrafią wyglądać jak kupa, i ulegają czasami uproszczeniom nie tylko graficznym.
To Cię interesuję bardziej 
PS4 Pro ma tą przewagę, że jeśli gra ma jego wsparcie, możesz ustawić albo lepszą grafikę, albo stabilniejszy i teoretycznie framerate. Nawet jeżeli gra nie wspiera Pro, to wtedy jest opcja Boost Mode, dzięki czemu gry które mają spadki FPS, nie mają albo mają o wiele rzadsze spadki.
Lecz jeżeli różnica w cenie jest na tyle duża, by Pro Cię odstaraszało to lepiej kupić Slim z PS Plus na cały rok. Bazowo gry są tworzone z myślą o PS4, dlatego też twórca gry jest zobowiązany do tego by działała na nim poprawnie.
Zajrzyj na ten kanał YT:
https://www.youtube.com/user/DigitalFoundry znajdziesz na nim, analizy gier na PS4, w tym Frame-Rate Testy, itp. co może Ci ułatwić znalezienie odpowiedzi na pytanie czy warto dopłacać do Pro.
EDIT
Dzienis pisze:Za dużo ci nie doradzę, ale proponuję wpierw rozeznać się, czy będzie cię stać na gierki na tę konsolę.

Aktualnie ceny gier na PC, zmierzają w kierunku cen gier na konsole, dlatego też z upływem czasu ten argument niestety przestanie mieć moc, w przypadku nowych produkcji AAA.
seebeek17 pisze:Może nie znam się na konsolach bo #PCMasterRace, ale czy to nie było tak, że pierwsza wersja PS4 była tak chu*owa, że ledwo co ogarniała gry w 30fps 1080p, dlatego zrobili wersję Pro, na której można już w miarę pograć wygodnie i płynnie?

Nie, to nie było tak. Po prostu moc PS4 od początku była za mała i szybko wykorzystano pełen potencjał jej możliwości, dlatego wprowadzono wersję Pro. Po za od samego początku wiele gier działało na niej w 1080p@60FPS tylko leniwe chuje takie jak Ubisoft, nigdy nie celowały na nich w 60FPS, stąd też pojawiło się przekonanie, że gry na konsole działają zawsze w 30FPS i 1080p a na Xbox One w 900p xDDDDDDDDDDDD