Prawdę mówiąc to trudno chyba znaleźć kogoś kto by się nie zawiódł.Ja wam powiem, że jednak się zawiodłem nad tą zawartością
Znaczy fajnie, że pamiętają o swoich fanach, swoich produktach ale no ile razy można sprzedawać to samo tylko w ładniejszym opakowaniu. Nazywając to jeszcze specjalną edycją. Pod tym względem RWS "przegrywa" chyba tylko z Apple
Nie no ironizuję trochę. Ale dla mnie to to wygląda tak:
*zbliża się dwudziestolecie Postala - biuro RWS*
-Hej Vince zbliża się dwudziestolecie Postala! Dasz wiarę, że już tyle minęło od premiery naszego hitu?
-Muaaaahhhhh, ale my jesteśmy zaje*iści! *mlaska jęzorem*
-Vince! Co więc teraz sprzedamy naszym fanom?
-blblblblbl sprzedajmy im znowu to samo *masuje się po swoich sutkach i ślini jednocześnie*
-Vince! To jest świetny pomysł! Ale my jesteśmy oryginalni!