Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonówseebeek17 pisze:Dzienis pisze:Zrób jak w GTA V, żeby Koleś mógł mieć konto na fejsie, smartfona itp.
o ku*wa
genialne
No to chwalę.seebeek17 pisze:Możesz Tiquill pochwalić jeszcze Deviego, bo modele zrobił super. ;D
A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...seebeek17 pisze:następne mody będą NIE MNIEJ* rakowe niż fidget spinnery X'D literówka
Jak dzwonić? Do dowolnego bystandera??Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
Łee... to nie, bo po co koło na nowo próbować wynaleźć.Pan Szatan pisze:W Gringomarket Sequel to było, możnabyło też dzwonić z telefonów
To chce zrobić. Ale to jak nauczę się już robić mody.Devi90 pisze:Albo takie kółko wyboru broni jak w GTA V
Gdzie byś ją chciał? Chyba, że by zrobić realistyczną fizykę dla nieruchomych domów.ShaQ pisze:Albo fizykę z GTA IV...
Żartowałem z tym. Nie robię już nic kontrowersyjnego, czy inaczej "rakowego", bo Steam mnie zjeTiquill pisze:A ja jakoś nie łapię tej waszej rakowości...
seebeek17 pisze:@Update. W pierwszym poście spakowana wersja z fixem, prawdopodobnie działająca na STP. Może ktoś sprawdzić czy działa?
Kod: Zaznacz cały
ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment: Rozmiar numeru seryjnego nie pasuje: Jest 13, Oczekiwany 53
Historia: LoadObject <- (ObjectProperty FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick.sAttachment 9227==9227/62916 9214 53) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UFunction::Link <- UStruct::Serialize <- (Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <- (Function FidgetSpinner.SpinnerWeapon.Tick 9227==9227/62916 11993 146) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon) <- LoadObject <- (Class FidgetSpinner.SpinnerWeapon 9227==9227/62916 7362 1193) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Class <- UEditorEngine::Exec <- (CLASS LOAD FILE="G:\2015Postal\System\FidgetSpinner.u") <- UUnrealEdEngine::Exec <- WBrowserActor::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00020592 514 <- MessagePump <- MainLoop