Postal 4 - Wishlist

Najniżej oceniana gra z serii.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

13 lip 2017, 21:18

Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności, to bez sensu żeby odblokowywać tłumik? czy wydłużać działanie kotnika? jak chcesz mieć dłuższe działanie to znajdź najpierw z 2 kotniki i masz na 2x dłużej a nie za jakieś punkty stajesz się super wykokszony a to odbiera chęci do poszukiwania itemów i sekretów... auta? wielkie mapy? nie, to nie pasuje Postal powinien mieć nie za wielką mapę ale za to bogatą w otwarte domy i miejsca do zwiedzania. Czy warto dla wielkiego nudnego i z sztucznymi budynkami i znajdźką na 10km2. Jeśli miałby być jakieś ulepszenia to mogłoby to działać podobnie jak karty tarota w Painkillerze bo zdobywanie levela i punktów PD w postalu? albo nie w ogóle nie powinno czegoś takiego być jedynie że w formie znajdowania lub zdobywania za wykonanie jakiejś pobocznej misji jakiejś modyfikacji do broni. Auta też odpadają bo postal polega na zwiedzaniu lokacji przeglądania zakamarków a nie jeżdżeniu z punktu A do B... choć tak teraz myśle że auto by do Sztopor Żżot pasowało xD No a wracając do P4 to mogłyby być jakieś misje gdzie będzie można prowadzić auto a nie w zwykłej grze, to Postal a nie klon GTA...

Ja dodam od siebie że przydałyby się w P4 minigry! a za nie zdobywałoby się jakieś sekretne bronie. Mogłyby być też zombie ale jako minigra albo w jakimś DLC coś ala Postal 4: Apocalypse Weekend :p


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

13 lip 2017, 21:23

Pan Szatan pisze:Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności
Ale mi nie chodzi o drzewka umiejętności. Umiesz czytać?
Bardziej o to:
Obrazek
A drzewka też nawet nie byłyby złe. Tylko też trzeba je dobrze zrobić ;)


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

13 lip 2017, 21:42

Ja nadal jestem na nie z drzewkiem umiejętności, to bez sensu żeby odblokowywać tłumik? czy wydłużać działanie kotnika?
Przecie kutwa napisałem że sam nie chce sytuacji z kotem :571:
Cóż, to już zależy od gustu. Można ten motyw lubić albo nie lubić.
A co do aut, jak by to mądrze zrobili to było spoko.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 21:42 przez Szynkacz, łącznie zmieniany 2 razy.


Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56

13 lip 2017, 23:04

Co ty Szatan taki? Tą twoją Pangioze złapałeś?

Jeżeli chodzi o umiejętności, to ja jestem akurat na nie jeżeli chodzi o takie typu, że będziesz o 10% bardziej odporniejszy na pierdy przeciwników, no chyba... no chyba, że w stylu takim, że właśnie rozwałką itp. To wtedy tak, natomiast jestem na tak, jeżeli chodzi o drzewka umiejętności, bo to właśnie można, by było wykorzystać do odblokowania jakiś przedmiotów, tłumików itp. Bo co jak co, ale możliwość nawalania z atomówek, rozwalając przy tym pół miasta, ledwo po rozpoczęciu gry, trochę mija się z celem. Misje poboczne również było by miło widzieć. Co nowego to bym chętnie zobaczył parkour, ale to chyba pisałem wcześniej. Natomiast wpadłem na fajny pomysł, lina z hakiem, którą można się przemieszczać po mieście, i nie żeby to działało jak w Just Causie, gdzie całą mapę można będzie przejść w minute, bo to by kompletnie zepsuło grę, ale żeby było to coś jak w jakiejś tam misji w Call of Duty Advanced Warfare, że można się łapać tylko jakiś tam niskich krawędzi czy coś, albo lepiej, jak w Mirror`s Edge Catalyst, gdzie linę można używać by się przedostać przez jakąś dziurę, przepaść itp.


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

14 lip 2017, 10:49

Linka spoko, ale raczej jak w Batmanie, Arkham Knight, czyli tylko w wytyczonych miejscach. Żeby nie można by wchodzić do znajdziek w prosty sposób.
Co do drzewek, to racja do tej atomówy.
Kurna! Ta pangioza jest zaraźliwa! To jakaś apokalipsa!


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

14 lip 2017, 11:29

:kijek: czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek: przecież to jest takie głupie, i tak nikt napoczątku gry ci nie da nuke launchera (jeśli w ogóle będzie w grze) w P2 można go zdobyć jedynie w piątek i to jest dobre rozwiązanie a nie jakieś blokady umysłowe kolesia że nie może użyć broni bo nie ma punktów :samobój:


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

14 lip 2017, 11:41

Pan Szatan pisze:czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek:
A kto ci powiedział że takie coś będzie w drzewku umiejętności jakby dodali do P4? :bolek:


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

14 lip 2017, 11:50

ShaQ pisze:
Pan Szatan pisze:czyli co mam zbierać jakieś punkty żeby móc użyć atomówy? :bolek:
A kto ci powiedział że takie coś będzie w drzewku umiejętności jakby dodali do P4? :bolek:
Jakby dodali taki syf to ten P4 byłby gorszy od PIII


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56

14 lip 2017, 13:46

Ja napisałem tylko "coś w tym rodzaju", niekoniecznie musi być to atomówka. Dobrze zrobił to Dying Light, np. Taką linę można by było tak stworzyć i odblokować, a potem używać jej w wyznaczonych miejscach, nie za dużo by ich było itp.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2017, 13:47 przez Devi90, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

17 lip 2017, 00:59

Devi90 pisze:co jak co, ale możliwość nawalania z atomówek, rozwalając przy tym pół miasta, ledwo po rozpoczęciu gry, trochę mija się z celem.
Gdzie ty na początku gry masz możliwość zdobycia wyrzutni nuklearnej? :bolek:

I tak, również jestem przeciw jakimś rozwijaniu postaci, bo to ma być przecież gra nastawiona na dużo akcji, szukanie sekretów, easter eggów, bredni, wykonywania misji na różne sposoby itp.. a nie gra typu Dead Island ;)


Devi90
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1409
Rejestracja: 22 cze 2014, 16:56

17 lip 2017, 04:16

Dev4ever pisze:Gdzie ty na początku gry masz możliwość zdobycia wyrzutni nuklearnej?
Meh, napisałem przecież to przenośni, chyba dla was to trzeba tysiąc cudzysłowiów robić xD


Awatar użytkownika
Szynkacz
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1016
Rejestracja: 23 maja 2017, 00:41
Postawił piwo: 1 raz

17 lip 2017, 07:49

To może tak jak w Doomie? Znajdujesz czerwonego ziomeczka i masz punkt do ulepszenia postaci, np. przy znajdźce mała część ekranu (1/16 np.) zaczyna wibrować.
A co do znajdziek i Dooma, to odświeżone levele z P2? Jakoś ciekawe wplecione, czyli Koleś zaciąga zapach skarpety i odpływa do starych lat, ale interfejs i bronie z 4. Wiem, trochę jak w Doomie i Wolfie, ale to dobry pomysł.
I wiecie co byłoby zajebiste? Spotkanie wszystkich Kolesiów. I nie! Nie chodzi mi o P3, P2, P1. Choć to też spoko by było. Chodzi mi polski Koleś (Krzystof Grębski), angielski (Rick Hunter), Korkociąg, Koleś z filmu (Zack Ward), Koleś z P3 (wyleciało mi jego imię z głowy) i może jeszcze Postal Babes. I naprzykład każdemu polski wydawca by zapłacił, aby wypowiedzieli swoje kwestie po polsku. Rosjan miałby najprościej :) No i wiadomo, rosjanie mają po rusku, amerykanie - anglik, itd. Chociaż trudno by ich dodać do fabuły :/ No chyba, że w jakimś sekretnym pomieszczeniu. :P


Zablokowany