Postal 2: Nick's Coop

Dział w pełni poświęcony grze w necie. Miejsce na ustawki, propozycje i pomoc.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin

Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

18 lip 2016, 20:22

Sub-Zero pisze:
EvilT-ModZ pisze:
Sub-Zero pisze:So, is there any news about the development? Is there a release date or still 95%?
At the moment I'm porting HN for steam workshop
Obrazek
Nice. I have 3 questions about the mod.

1. Is this gonna be possible to play Paradise Lost DLC with friend?
2. If i and my friend download some mod (eainv or something) will it work?
3. Is there any possible way to play the beta or something? I wanna record this on youtube with my friend :D (I dont care about the bugs, i just wanna have fun)
1. Current version of co-op can't run DLC, but it can be adapted in future.
2. At the moment some kinds of mods can be installed only via editor, but no guarantees it will work correct on client-side of game.
3. Did you mean beta version of P2? - No, co-op can't be launched in other versions of P2, except steam build.


Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

18 lip 2016, 20:37

EvilT-ModZ pisze:3. Did you mean beta version of P2? - No, co-op can't be launched in other versions of P2, except steam build.
I mean is there beta version for the coop mod, i really wanna test it out. But anyway thanks for answers.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, 20:37 przez Bartkov, łącznie zmieniany 1 raz.


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

29 lip 2016, 18:43

Work in progress: 99 %. Moda możemy się spodziwać za niedługo :) .


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 lip 2016, 00:22

Bardzo ciekawy pomysł z tym coop'em :) Ciekawe w jaki sposób będą rozwiązane przejścia na inne mapy, mam na myśli, czy jak jedna osoba dojdzie do wczytywania to czy reszte graczy też przeniesie na wczytywaną mapę czy zostanie na swoich miejscach?


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

31 lip 2016, 10:10

Devir3ment pisze:Bardzo ciekawy pomysł z tym coop'em :) Ciekawe w jaki sposób będą rozwiązane przejścia na inne mapy, mam na myśli, czy jak jedna osoba dojdzie do wczytywania to czy reszte graczy też przeniesie na wczytywaną mapę czy zostanie na swoich miejscach?
Na filmilu było pokazane że przenosi wszystkich graczy.

Ale coś takiego było by całkiem spoko mażna by było się rozdzielić i wykonywać 2 różne misje na raz :P
Ostatnio zmieniony 31 lip 2016, 10:12 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2016, 16:53

Pan Szatan pisze:Na filmilu było pokazane że przenosi wszystkich graczy.
Ale chyba dopiero po spełnieniu określonych warunków, jak ukończona misja etc. Bo nie wyobrażam sobie, by to miało działać tak, że ktoś wejdzie przypadkowo w punkt wczytania i każdego przerzuca za nim. Jak teraz w multi w menu Vote, jeden wybierze inną mapę, inni nie zareagują i - ładuje nową mapę. Bo to nie byłoby nic zabawnego. ;)

EvilT-ModZ pisze:co-op can't be launched in other versions of P2, except steam build
Niech mi ktoś wyjaśni tą jedną rzecz, której nie rozumiem. Coop będzie nowym trybem multiplayer? Jeśli tak, to co za problem wydać to do KAŻDEJ wersji gry multi? Także tej poza Steam? Bo przecież zawarta w samym P2C gra Share the Pain nie jest w żaden sposób powiązana z P2C i jej możliwościami.


Chyba że jest to tryb multiplayer dla P2C... :evil:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

01 sie 2016, 17:59

Wczoraj przyglądałem się będąc na tsie (wpadaj częściej Tiq xD) temu projektowi i tak patrząc na to jakie błędy wychodzą w samej grze (nie chce mi sie tutaj ich rozpisywać, kto chce to znajdzie screeny) oraz jak inni widzą graczy (jakiś debug mode pokazujący podpiętych graczy) i fakt że bystandery zachowują się odrobinkę inaczej nawet na screenach (tez mi sie nie chce tlumaczyc bo sporo tego) to doszedłem do wniosku że to chyba jest jakiś ich customowy tryb multi. Albo nawet i kompletne multi zrobione od podstaw, może tak być dlatego mają taki ciekawy tryb debugu dla podpiętych clientów, ale to tylko teoria.
Może to jakiś brudny hack działający tylko na konkretnych memory addressach tak jak cuda typu SA-MP itp...ale czy serio komuś by sie chciało?

Hey EvilT-ModZ, is this coop thingy made on some kind of custom multiplayer mode? ive seen some fancy debug mode you guys shows on screen and i tought that its not this standard P2 multiplayer, soo...its just gamemode for original MP or its some kind of your custom one? And if its different than standard one - will i be able to cut someone into pieces or its still not possible for us?
Ostatnio zmieniony 01 sie 2016, 18:40 przez Ryuq, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

01 sie 2016, 18:08

Ale chyba dopiero po spełnieniu określonych warunków, jak ukończona misja etc. Bo nie wyobrażam sobie, by to miało działać tak, że ktoś wejdzie przypadkowo w punkt wczytania i każdego przerzuca za nim.
Wtedy prawdopodobnie reszcie graczy pojawia się jakieś menu głosowania czy chcą przejść na następną mapę. Tak było by chyba najlepiej :)


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

01 sie 2016, 19:13

Kiedyś Evil zrobił moda PostalMultiplayer, nie przyglądałem się mu dokładnie, ani czy oba mają ze sobą coś wspólnego, ale tak przy okazji spytam:


EvilT-ModZ, your PostalMultiplayer, can you explain what it is?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

02 sie 2016, 19:29

Ryuq pisze:Hey EvilT-ModZ, is this coop thingy made on some kind of custom multiplayer mode? ive seen some fancy debug mode you guys shows on screen and i tought that its not this standard P2 multiplayer, soo...its just gamemode for original MP or its some kind of your custom one? And if its different than standard one - will i be able to cut someone into pieces or its still not possible for us?
It's single-player based mode. Yep, you can cut pawns into pieces, dismemberment is working
Tiquill pisze: EvilT-ModZ, your PostalMultiplayer, can you explain what it is?
PostalMultiplayer is a mutator/admin pack for 1409, for example:
-muzzle flash replacer with emitters
-bullet hit pack replacer
-new admin commands (chicken punish, player relocate, etc)


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

02 sie 2016, 19:52

So im curious right now, could there be ability to run...deathmatch mode or something? I love the coop idea but having enhanced MP mode with hardcore gore could be interesting too :P
Or its limited only to Singleplayer-like experience?


Awatar użytkownika
EvilT-ModZ
Modder
Modder
Posty: 159
Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30

02 sie 2016, 21:05

Ryuq pisze: Or its limited only to Singleplayer-like experience?
There is no normal deathmatch mode. But mpdgt maps can be launched (in custom map menu) with spot-respawns and headshots


Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

04 sie 2016, 20:41

Postal 2 Coop [Steam Release]: [100% - 05.08.2016]


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

04 sie 2016, 21:40

I hope that someone will put it here as attachment (i know it wont work on nonsteam, but still want to get it anyway :>) after it gets released...or as attachment with message on PM at least.


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

04 sie 2016, 22:36

Więc jutro premiera... Teraz muszę znaleźć kogoś do ogrania tego moda :D


I'm fucking insane in the brain. :axe:
ODPOWIEDZ