Rycho3D pisze:Może na mapie jest 16 ustawione
Tak jest przy każdej chyba mapie. Nie wiem jak ustawy mapy do ustawów serwera się mają, ale sądzę, że serwer powinien być silniejszy. Poszukam map z większą ilością, potem z mniejszą - i zobaczę. O, jest jedna mapa 1na1, ciekawe...
Piroziom pisze:Tylko czy jest możliwość ustalenia limitu graczy powyżej 16 na samej mapie
To co wpiszesz we właściwościach, to jest. Mamy taką mapę zresztą, sama nazwa mówi to: mpDGT-KK-The_Stadium-[NM](SW){32p}.
Myślałem, może w samym html-u tej stronki/panelu (pliki w folderze Web każdego StP/FreeMP) jest coś zakodowane. Może mój Firefox trzyma cache i z niego wkleja. Może dostawca netu na swoich serwerach cache... Różnie człowiek myśli.

Ale z Opery to samo. Wy macie to samo.
Radzik136 pisze:czy możliwe jest ustawienie więcej niż 16 graczy, z poziomu samej gry przed startem serwera, i tutaj ten sam problem. Wymusza max 16 graczy.
To znaczy startowałeś hosta z własnej gry? Bo jeśli tak, to byłby kolejny dowód, że sczytuje ma chama wprost z paczki U, ignorując to, co jest w ini.
Piroziom pisze:Przyznam że nigdy nie widziałem aby na jakimkolwiek serwerze było więcej niż 16 graczy. W sumie to może i dobrze bo byłoby bardzo tłoczno to raz, dwa tabelka statów pod F1 musiałaby być bardzo ściśnięta.
No, dziś było 11u, więc do 16u jest już bliziutko. A potem - dalej hop!

ł:
Te 32 to bardziej dla listy serwerów, by być na niej dobrze pozycjonowanym. Pierwszym kryterium, który serwer jest wyżej na liście jest liczba aktualnie graczy. Następne są ping i max ilość graczy. Jeśli wszędzie brak graczy, to najwyżej na liście są serwery z MaxPlayers=32. Nasza 16tka jest poniżej tej czołówki. A to z deka niekomfortowe jest.
