Z menu oczywiście i wywaliło ,
potem sprawdziłem w Edytorze jak to wygląda z góry.
error
Chamelon... numer ... interaction x1000000
Jutro zrobie edit posta i będziesz wiedział dokładnie.
[Mapa] Christmas District in Suburbs
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
chmm... u mnie działa jak należy. Spróbuje rano coś pokombinować przy tych bystkach i dam poprawioną wersję mapy.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobra, ale nie usuwaj starego linka. Chcę mieć obie wersje mapy. 
Dokupiłem transfer, bo za dużo potrzeb było. To i pobrałem starą wersję (historia edycji posta
) i obecne wersje. Jutro pewno będzie czas pograć.

Dokupiłem transfer, bo za dużo potrzeb było. To i pobrałem starą wersję (historia edycji posta

Ostatnio zmieniony 28 gru 2014, 01:58 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Christmas TANTRUM! O ła, co za nazwa!
To najlepsza rzecz jaką dotąd zrobiłeś. Czemu? Bo nie mam się nijak przyczepić do czegoś konkretnie. Wreszcie!
Nic nie jest niedokończone, wszystko działa, nic na odwał. Miałem ponad dwie godziny super gry! Misja z piłą na talibów by brody im przystrzyc, bo syringe nieskuteczne. Zwalisko rur chroni przed talibem z wyrzutnią. Potem wojsko rozprawia się z nimi gorąco. To tylko fragmenty świetnej gry. Mapa dobrze rozplanowana, tunele, tory. Bajera!
Najpierw ta pierwsza wersja. Mnie odpaliła się spokojnie (da się dwuklikiem w oknie Eksploratora na mapie ją wystartować bez obawy o błąd "Runaway loop detected (over 1000000 iterations)" (dla niewtajemniczonych, to nie błąd mapy tylko gry) - ale wtedy, kiedy gra już na innej mapie jest uruchomiona). Stara odpaliła, to odpalam nowszą wersję, tą testować. Facet, to praktycznie mapa do AVPC a nie do StP, tyle stuffu z AVPC dodałeś do mapy. Szczęśliwie w nowszej wersji plików jest aż o 240 MB mniej.
Nie da się ukryć, że ta mapa bardzo przypomina mapę mpDGT-Fing_Xmas (jedna z moich ulubionych!) i ma podobny klimat jak AVPC (nawet Construction Time zamajaczyło!). Ale czy to źle, że duch Oagha unosi się nad tą mapą? Nie, dobrych wzorów nie trzeba się wstydzić. Z jednym przegiąłeś tylko, to terma i psie żarcie za domem, to już zbyt zerżnięte.
(A przy okazji: W środku zimy zielone liście lilii pływające? Ej...). Ale dobra, miałem znacznie większą dawkę moich ukochanych klimatów i dźwięków, sentymenty wróciły. A co do misji, to ja bym dał triggery wyświetlające napisy, co robić, a nie odzywki po podniesieniu benzyny...
Potem pojawiają się tory i wszystko nabiera nowego klimatu, już własnego. I wtedy zaczyna się właściwa gra! Misje wypełnione, z całą starannością. Mapa 9/10. A jak wydajność? Stat FPS na czerwono, ale przy tak rozległej i bogatej mapie osiągnąć płynność gry to prawdziwy sukces. Udało się! A rozległe mapy to ja uwielbiam. Mało takich.

Najpierw ta pierwsza wersja. Mnie odpaliła się spokojnie (da się dwuklikiem w oknie Eksploratora na mapie ją wystartować bez obawy o błąd "Runaway loop detected (over 1000000 iterations)" (dla niewtajemniczonych, to nie błąd mapy tylko gry) - ale wtedy, kiedy gra już na innej mapie jest uruchomiona). Stara odpaliła, to odpalam nowszą wersję, tą testować. Facet, to praktycznie mapa do AVPC a nie do StP, tyle stuffu z AVPC dodałeś do mapy. Szczęśliwie w nowszej wersji plików jest aż o 240 MB mniej.
Nie da się ukryć, że ta mapa bardzo przypomina mapę mpDGT-Fing_Xmas (jedna z moich ulubionych!) i ma podobny klimat jak AVPC (nawet Construction Time zamajaczyło!). Ale czy to źle, że duch Oagha unosi się nad tą mapą? Nie, dobrych wzorów nie trzeba się wstydzić. Z jednym przegiąłeś tylko, to terma i psie żarcie za domem, to już zbyt zerżnięte.

Potem pojawiają się tory i wszystko nabiera nowego klimatu, już własnego. I wtedy zaczyna się właściwa gra! Misje wypełnione, z całą starannością. Mapa 9/10. A jak wydajność? Stat FPS na czerwono, ale przy tak rozległej i bogatej mapie osiągnąć płynność gry to prawdziwy sukces. Udało się! A rozległe mapy to ja uwielbiam. Mało takich.

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Całą noc siedziałem nad tą mapą z włączoną muzyką i żarciem, żeby każde szczegóły dopracować, poprawić, usunąć, i co najważniejsze "TESTOWAĆ" na bieżąco mój stan mapki (nie to co było z LIRemake, lub szpital strachu że było bugów i niedociągnięć od zarąbania) I widzę że wszystko nie poszło na marneTiquill pisze:To najlepsza rzecz jaką dotąd zrobiłeś. Czemu? Bo nie mam się nijak przyczepić do czegoś konkretnie.

Ups o tym właśnie zapomniałemTiquill pisze: Z jednym przegiąłeś tylko, to terma i psie żarcie za domem, to już zbyt zerżnięte.

Naprawdę dzięki za ocenę mapki


PS:Niedługo wrócę do odrestaurowania Szpitalu strachu i LIRemake i może wydam je na ferie zimowe, czyli jakoś w Lutym

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Samokrytyka i wytrwałość - cenne są.Dev4ever pisze:Całą noc siedziałem nad tą mapą z włączoną muzyką i żarciem, żeby każde szczegóły dopracować, poprawić, usunąć, i co najważniejsze "TESTOWAĆ" na bieżąco mój stan mapki (nie to co było z LIRemake, lub szpital strachu że było bugów i niedociągnięć od zarąbania)

I kolejna dobra wiadomość. No i o to chodzi!Dev4ever pisze:Niedługo wrócę do odrestaurowania Szpitalu strachu i LIRemake i może wydam je na ferie zimowe, czyli jakoś w Lutym

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Witam. Właśnie niedawno zaktualizowałem mapę do wersji 2.0 link do pobrania mapy w pierwszym poście tego tematu
Zmiany jakie wprowadziłem do mapy:
- Poprawiłem wiele bugów
- Dużo większa optymalizacja poziomu
- Trochę urozmaiciłem mape i dodałem pare drobiazgów
- Dodałem więcej efektów dźwiękowych
- Usunąłem kolizję z drzew i dodałem w ich miejsce "BlockingVolume"
- dodałem trochę więcej pickupów
- poprawiłem oświetlenie w domkach
- dodałem parę kotów
- dałem większą różnorodność policji, ludzi itp...
- poprawiłem misję z talibami
- poprawiłem niektóre dźwięki, które miały zbyt duży "radius" ustawiony
- poprawiłem obrażenia jakie się dostaje po wejściu do jeziora
- usunąłem obrażenia dostawane po wejściu do stawku, gdyż ludzie za bardzo się tam pchali i gineli spowalniając i crashując przy tym grę.
- kilka pomniejszych błędów...
Poradnik jak przejść misje jest zapisany w notatniku, który jest dołączony paczki z mapą. Miłego grania życzę
Zmiany jakie wprowadziłem do mapy:
- Poprawiłem wiele bugów
- Dużo większa optymalizacja poziomu
- Trochę urozmaiciłem mape i dodałem pare drobiazgów
- Dodałem więcej efektów dźwiękowych
- Usunąłem kolizję z drzew i dodałem w ich miejsce "BlockingVolume"
- dodałem trochę więcej pickupów
- poprawiłem oświetlenie w domkach
- dodałem parę kotów
- dałem większą różnorodność policji, ludzi itp...
- poprawiłem misję z talibami
- poprawiłem niektóre dźwięki, które miały zbyt duży "radius" ustawiony
- poprawiłem obrażenia jakie się dostaje po wejściu do jeziora
- usunąłem obrażenia dostawane po wejściu do stawku, gdyż ludzie za bardzo się tam pchali i gineli spowalniając i crashując przy tym grę.
- kilka pomniejszych błędów...
Poradnik jak przejść misje jest zapisany w notatniku, który jest dołączony paczki z mapą. Miłego grania życzę

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
-
- Grabarz
- Posty: 6421
- Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Zagrałem i muszę przyznać, że klimatyczna mapka. Najbardziej rozwalił mnie pierd przy jednej z trumien
Mimo wszystko przydałyby się napisy u góry, bo pierwszy raz przechodziłem mapkę na ślepo. Mam dwie propozycje urozmaicenia mapki:
1. Może jakaś interakcja z grubym gościem przy namiocie? Nie wygląda na kogoś przypadkowego, więc może byłby w stanie dać jakąś misję? No i słucha muzyki z P1, więc od razu go polubiłem
2. Wieża na wzgórzu prosi się, żeby na nią wejść. Wymarzone stanowisko snajperskie

1. Może jakaś interakcja z grubym gościem przy namiocie? Nie wygląda na kogoś przypadkowego, więc może byłby w stanie dać jakąś misję? No i słucha muzyki z P1, więc od razu go polubiłem

2. Wieża na wzgórzu prosi się, żeby na nią wejść. Wymarzone stanowisko snajperskie

- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Rycho, nigdy nie mogę tego zrozumieć dlaczego nie chcesz instalować cudzych modów... No dobra bo masz tam swoje własne mody i nie chcesz aby się mieszały itp. ale np. AWP w ogóle nie przeszkadza ma własny folder i plik .exe (jak AW)Rycho3D pisze:Niech działa na podstawce, STP lub AW![]()
Nie lubię wgrywać modów by zagrać w mapę.
Więc bez problemu możesz swoje mody robić na StP i AW a np. Mapkę Dev4eve... znaczy Dev3coś (jeszcze się nie przyzwyczaiłem do nowego nicku) możesz mieć w osobnym folderze AWP 1.3... (Od tej wersji AWP ma własny folder i pliki niestety w downloandzie mamy przestarzałą wersję ;P)
Co do twojej mapy Dev to zawsze chciałem w nią pograć ale zapomniałem fajnie że ją zaktualizowałeś i mi o niej przypomniałeś

W najbliższym czasie przetestuję

I'm fucking insane in the brain. 

Szczerze to nawet o tym nie pomyślałem, żeby zrobić jakieś stanowisko snajperskie ale to bardzo dobry pomysłYossarian pisze:1. Może jakaś interakcja z grubym gościem przy namiocie? Nie wygląda na kogoś przypadkowego, więc może byłby w stanie dać jakąś misję? No i słucha muzyki z P1, więc od razu go polubiłem
2. Wieża na wzgórzu prosi się, żeby na nią wejść. Wymarzone stanowisko snajperskie



Jak znaleźliście jakieś istotne błędy na mapie to piszcie a w wersji 3.0 je naprawie
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6207
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Pobierz "Christmas District (part2).rar" tam jest reszta plików.
I'm fucking insane in the brain. 

W obu paczkach jest tylko mapa, jak próbuje włączyć to nic się nie dzieje.
To znaczy, dzieje się nic !
Napisz Rycho3D, czy zadziałało (być może pobrałeś dwie te same paczki z mapą)Pan Szatan pisze:Pobierz "Christmas District (part2).rar" tam jest reszta plików.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Chyba coś z downloadem się stało, bo mapy od długiego czasu nie aktualizowałem.Rycho3D pisze:Coś akurat zmieniałeś, czy coś się powaliło z download-em ?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688