Robie tak:
Stawiam static mesh drabiny, stawiam LadderVolume.

Przebudowuje mapę, uzyskuje, AutoLaddery

Jak widać na obrazku, wszystkie strzałki kierują w prawo.
Czytając dalej poradnik strzałka LadderVolume ma wskazywać na moją drabinę, jednak aby zmienić kierunek strzałki muszę posłużyć się AutoLadder.
Obracam więc AutoLadder na widoku Top, strzałka skierowana jest do góry, jednak na widoku 3D dalej pozostaje skierowana w prawo. Po obróceniu AutoLaddera na widoku TOP, w taki sposób, aby otrzymać strzałkę do góry, patrzę na wartość Yaw i kopiuje ją. AutoLadder na widoku TOP, obracam do pozycji początkowej, strzałka jest skierowana w prawo, tak jak na początku. Skopiowaną wartość Yaw, z obróconego na widoku TOP, AutoLaddera, wklejam teraz do LadderVolume. Strzałka LadderVolume zostaje skierowana w stronę drabiny, natomiast na widoku TOP i 3D strzałki AutoLadderów są skierowane w prawo. Kompiluje mapę, sprawdzam czy działa - jednak nie.
Gdzie robię błąd?