28 maja 2015, 22:06
Na którym silniku najszybciej i z jak najlepszym efektem końcowym mogę zrobić grę?
Wybór pomiędzy Unity3D, Unreal Engine 3 i CryEngine 2/3.
Z tego co wiem, to Unity ma zazwyczaj słabą optymalizację spośród tych trzech.
Za to jest bardzo przenośny, a zaraz po nim UE3.
Grafika najlepsza by była pewnie na UE3 albo CE 2/3.
Jak na razie stawiam na Unity3D albo UE3, bo w tym pierwszym łatwo chyba wszystko ogarnąć (łącznie ze skryptami), ale w tym drugim siedzę najdłużej i najwięcej umiem.
Cel to gra TPS z elementami RPG, z pół-otwartym światem, i mechaniką podobną do Just Cause 2 (nie chodzi o hak).
Możliwy port na androida.
Grę chciałbym zrobić tak "na luzie", posiedzieć przy niej jakieś kilka wolnych godzin tygodniowo, i najlepiej jak by nie było trzeba klepać wszystkiego od nowa. Jakieś przyzwoite asset'y, kompletnie napisane klasy itp.