co tu dużo chrzanić mapa do map GrimR_TeX do textur a grimR.u do system
włączacie mapę znajdźcie kosę (leży pod wejściem do kopalni)
i w ciśnijcie ppm (alternatywny strzał (rzut kosą)) i podziwiajcie
ps. to jest na AWP
_________________
Download
[MOD] GrimRScythe
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
Ostatnio zmieniony 01 paź 2007, 22:47 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 5 razy.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Fajnie ze cos tworzysz takie projekty zawsze bardzo mnie cieszyły widac ze polska scena PostED zyje. Jednak mam taka prosbe mozesz pokazac kilka fotek? Bo poki co nie mam dostepu do postala i nie ma dostepu do internetu w domu wiec raczej nie stestuje a chciałem zoabczyć jak to wygląda.
Pozdrawiam Iquid
Pozdrawiam Iquid
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
Iquid Mixer wiem ale to jest mod zmieniający działanie kosy (i to całkiem fajnie)
i trochę nie wiem jak pokazać działanie broni na fotkach (mogę oczywiście pokazać zdjęcie broni ale to nic nie pokaże tak szczerze)
i trochę nie wiem jak pokazać działanie broni na fotkach (mogę oczywiście pokazać zdjęcie broni ale to nic nie pokaże tak szczerze)
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Połączenie właściwości maczety z kosą. Muszę przyznać nieźle ci to wyszło.
Życzę szczęścia w dalszej pracy.
Życzę szczęścia w dalszej pracy.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2007, 20:43 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurczę, a ja nie znalazłem kosy . Przeszukałem całą mapę, hm, może niedokładnie?
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
jest pod wejściem do kopalni
powinieneś znaleźć
[ Dodano: 2007-09-21, 02:13 ]
uwaga wprowadziłem drobne poprawki do broni, a mianowicie naprawiłem problem z cięciem i zmieniłem ikonę w HUDzie
poprawiona wersja jest w załączniku w pierwszym poście
zmieniłem pliki "GrimR.u" i "GrimR_TeX.utx" mapa nieuległa żadnym zmianą
miłego grania i siekania ludności Paradise
powinieneś znaleźć
[ Dodano: 2007-09-21, 02:13 ]
uwaga wprowadziłem drobne poprawki do broni, a mianowicie naprawiłem problem z cięciem i zmieniłem ikonę w HUDzie
poprawiona wersja jest w załączniku w pierwszym poście
zmieniłem pliki "GrimR.u" i "GrimR_TeX.utx" mapa nieuległa żadnym zmianą
miłego grania i siekania ludności Paradise
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bardzo dobra robota! To nasz pierwszy mod zmieniający skrypty. Gratuluję! Byle tak dalej!
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja juz sie nastawialem ze bedzie strzelac plomieniami albo tworzyc zombie ze zwyklych ludzi hehehehehe
ale i tak jest niezle
ale i tak jest niezle
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2007, 17:20 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Uh, jak wiele oczekiwań, ALCRD...
Mod jest fajny. Kto przyjrzy się mu bliżej, musi docenić spryt autora. Bo i bez specjalnej znajomości skryptów*, można zrobić fajną rzecz. Wystarczy trochę inwencji... Przejrzawszy skrypty - jestem pod wrażeniem. Przede wszystkim pomysł!
*Co nie znaczy, prawdziwy 666, że sugeruję Twą nieznajomość w pisaniu skryptów. Możesz dużo wiedzieć. A ten mod dowodzi tylko, jak łatwo można zrobić fajną rzecz. Byleby tylko chcieć.
Mod jest fajny. Kto przyjrzy się mu bliżej, musi docenić spryt autora. Bo i bez specjalnej znajomości skryptów*, można zrobić fajną rzecz. Wystarczy trochę inwencji... Przejrzawszy skrypty - jestem pod wrażeniem. Przede wszystkim pomysł!
*Co nie znaczy, prawdziwy 666, że sugeruję Twą nieznajomość w pisaniu skryptów. Możesz dużo wiedzieć. A ten mod dowodzi tylko, jak łatwo można zrobić fajną rzecz. Byleby tylko chcieć.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Jak zrobi kod albo broń lub rzecz (ala magiczna ksiazka garego) która bedzie tworzyć zombie atakujacych wszystko wlacznie z graczem to mu postawie piwo!!Tiquill pisze:Uh, jak wiele oczekiwań, ALCRD...
Mod jest fajny. Kto przyjrzy się mu bliżej, musi docenić spryt autora. Bo i bez specjalnej znajomości skryptów*, można zrobić fajną rzecz. Wystarczy trochę inwencji... Przejrzawszy skrypty - jestem pod wrażeniem. Przede wszystkim pomysł!
*Co nie znaczy, prawdziwy 666, że sugeruję Twą nieznajomość w pisaniu skryptów. Możesz dużo wiedzieć. A ten mod dowodzi tylko, jak łatwo można zrobić fajną rzecz. Byleby tylko chcieć.
Muahahhahaha marzy mi sie takie cos od dawna
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
LOL!ALCRD pisze:Jak zrobi kod albo broń lub rzecz (ala magiczna ksiazka garego) która bedzie tworzyć zombie atakujacych wszystko wlacznie z graczem to mu postawie piwo!!
Muahahhahaha marzy mi sie takie cos od dawna
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Uwielbiam postalowy chaos z nadprzyrodzonymi rzeczami ... zrobiłem ostatnio mapke ala dead rising ... zwykły westmall i eastmall z atakiem zombie (najlepiej gra sie w ta mape w piatek bo wojskowi robia swoje z zombie ) niestety troszke przesadzilem z zombie i mapa wymaga mocnego prockaTiquill pisze:LOL!ALCRD pisze:Jak zrobi kod albo broń lub rzecz (ala magiczna ksiazka garego) która bedzie tworzyć zombie atakujacych wszystko wlacznie z graczem to mu postawie piwo!!
Muahahhahaha marzy mi sie takie cos od dawna
PS: rozmawiałem z panem <tajne> z RS i on ma projekt ręcznego działka wielolufowego (minigun) do AWP w swoich pracach
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2007, 00:46 przez ALCRD, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I to byłaby zaiste zarąbiasta zabawka!ALCRD pisze:PS: rozmawiałem z panem <tajne> z RS i on ma projekt ręcznego działka wielolufowego (minigun) do AWP w swoich pracach
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
GrimRScythe jest już w Downloadzie! https://www.postalsite.info/downloads.ph ... nfo_id=107 Ładniej byłoby dać mu odrębnego newsa, ale nazbierało mi się kilka zaległości i wszystko ciachnąłem na raz.
No i czekamy na Twoje kolejne mody!
___________________
Added: Usunąłem załącznik ze wstępniaka
No i czekamy na Twoje kolejne mody!
___________________
Added: Usunąłem załącznik ze wstępniaka
bo mod jest już na w downloadzie PostalSite. Załączniki pełnią funkcję tymczasową do czasu, gdy plik trafi na stronę.GrimRScythe.rar
Pobierz Plik ściągnięto 20 raz(y) 3,13 MB
Ostatnio zmieniony 01 paź 2007, 22:52 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...