nowiutki trailer

Rozmowy dotyczące filmu, gdy jeszcze był w produkcji.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

30 wrz 2007, 19:01

kazik pisze:Mnie interesuję, czy te produkcje przypadną mi do gustu.
dokladnie jesli mi sie bedzie podobac to bede mial w dupie co mowia inni.
kazik pisze:Jeśli gra będzie droga i będzie miała fatalne recenzje, poczekam na reedycję,
a ja sciagne demo jesli bedzie. jedynie do filmu moge sie kierowac recenzjami i trailerami
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2007, 19:01 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 wrz 2007, 22:13

kazik pisze:
Kmieciu pisze:Film ma większe szanse na odniesienie sukcesu komercyjnego niż Postal 3 :/
Powiem Ci, że mnie nie interesuje czy PFilm i P3 odniosą komercyjny sukces, czy nie. Mnie interesuję, czy te produkcje przypadną mi do gustu. Najwyżej będę żałował wydanych pieniędzy :bolek: Jeśli gra będzie droga i będzie miała fatalne recenzje, poczekam na reedycję, albo jakąś obniżkę cen. Podobnie z filmem, najwyżej poczekam aż wyjdzie na DVD.
Dobre podejście, przede wszystkim własny odbiór oby dzieł. Lecz, zainteresowani dobrem obu, życzmy im komercyjnego sukcesu. ;) Warto, by były tego warte.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

01 paź 2007, 14:03

Ja zawsze mam w dupie to co mówią inni. Nie będę czytał żadnych recenzji tylko ściągnę demo i zobaczę. Każdy ma swój gust


Awatar użytkownika
Acion
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2007, 18:24

02 sty 2008, 20:14

Tylko że koleś nie przypomina kolesia :/ jest jakiś dziwny... nie podobny... jakby młodszy?


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

02 sty 2008, 20:15

Acion pisze:... jakby młodszy?
Napewno , a najbardziej brakuje mi jego... rudej brody 8-)


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

03 sty 2008, 12:58

Acion pisze:Tylko że koleś nie przypomina kolesia :/ jest jakiś dziwny... nie podobny... jakby młodszy?

ciuciu pisze:
Acion pisze:... jakby młodszy?
Napewno , a najbardziej brakuje mi jego... rudej brody 8-)
o lol juz bez przesady. koles nie musi byc dokladnie taki jak w grze :/ nie wiem czemu wy sie tak tego czepiacie...


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

03 sty 2008, 18:00

Mixer pisze:o lol juz bez przesady. koles nie musi byc dokladnie taki jak w grze nie wiem czemu wy sie tak tego czepiacie...
Im bardziej podobny tym lepszy. Wiele osób tak twierdzi , ale bródka kolesiowi jest niezbedna :D To można nawet nazwqać znakiem firmowym :D


Awatar użytkownika
Acion
Wstydliwy morderca
Posty: 8
Rejestracja: 31 gru 2007, 18:24

03 sty 2008, 21:19

No tak, może to tylko ja jestem czepliwy… Ale kozie bródka powinna przynajmniej być…
PS Z tego co pamiętam, ten mały (nie pamiętam imienia, chyba Garry?) był czarny a nie biały. Dobrego nie znaleźli?
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 21:21 przez Acion, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2008, 11:21

Acion pisze:Tylko że koleś nie przypomina kolesia :/ jest jakiś dziwny... nie podobny... jakby młodszy?
To prawda. I mniej szpetny. To jakiś wesoły świr, a nie psychol z Dwójki, który lubi się zabawić...
ciuciu pisze:bródka kolesiowi jest niezbedna :D To można nawet nazwqać znakiem firmowym :D
Dokładnie tak! 8-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Zablokowany