Nasze GamePlaye

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
mikizmiki
Miłośnik broni
Posty: 125
Rejestracja: 08 mar 2008, 20:19
Lokalizacja: Olsztynek
Kontakt:

30 mar 2008, 09:12

OOO ja to pamiętam z PS1 ale fajne to było :)


Obrazek
Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

30 mar 2008, 09:14

troche podbne ta StuntGP tyle ze tam to samochodziki to byly zabawki ale mozna je bylo tuningowac :lol:


Awatar użytkownika
ALCRD
Agressive Vampire
Agressive Vampire
Posty: 1324
Rejestracja: 18 wrz 2007, 15:24
Lokalizacja: Coldharbour

30 mar 2008, 12:32

Taa xD Stare dobre gry z PS1

[ Dodano: 2008-03-30, 16:55 ]
Pomęcze was jeszcze xD hehe
Gameplay z Ace Combat 3 - Electrosphere

Misja "Eskorta"
Normalny poziom trudności

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 30 mar 2008, 15:56 przez ALCRD, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
konrad pl
Seryjny zabójca
Posty: 275
Rejestracja: 07 mar 2007, 20:00
Lokalizacja: z dumu
Kontakt:

30 mar 2008, 18:16

Gralem ,stare dobre czasy ;]
Alixo,to sie nazywa East Clubbers Russian :)


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

13 kwie 2008, 01:14

Unreal Tournament III Gameplay
Tryb: Warfare
Mapa: Torlan Classic 8-)

Troszku przycina, bo gra mało wymagająca nie jest, a i komp się o n-ty format prosi :-/

Ehh, jako że Gamespot zrobił papkę z filmiku, macie tutaj wersję do download'u, w nieco lepszej jakości: https://www.4shared.com/file/43915513/4f ... _0001.html
8-)
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2008, 02:40 przez Lothar, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

27 kwie 2008, 15:20

Medal Of Honor Airborne

[youtube][/youtube]

Aż się zdziwiłem ,że ta gra mi pójdzie na Maksymalnych delatach :zdziw:

Na Filmiku oczywiście Max settings :)


Awatar użytkownika
Ma57
Seryjny zabójca
Posty: 414
Rejestracja: 01 lip 2007, 12:07
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

01 maja 2008, 16:31

[youtube][/youtube]


Stuntman :)


Obrazek Kenny
Obrazek
Cartman
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

03 maja 2008, 10:26

Ma57 pisze:[youtube][/youtube]


Stuntman :)
Jesteś pewien ,że to gameplay ;-> ?

Assassins Creed 8-)

[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
Kotoj
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 22 maja 2008, 13:55

22 maja 2008, 20:06

Call of Duty 2 Merciless MatadoR


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

08 cze 2008, 18:37

Jako, że ostatnio gra wszystkich intryguje ostatnimi czasy, zapodaję gameplay z demka Devil May Cry 4
[youtube][/youtube]
8-)


Awatar użytkownika
Smuggler
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 670
Rejestracja: 05 lip 2008, 16:39
Lokalizacja: Poznań

05 sie 2008, 01:38

A oto mój gameplay z Hot Wheels : Burnin Rubber
Miłego oglądania ;)

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 2008-08-05, 07:55 ]
I kolejny tym razem z Driv3ra na GBA :D

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 2008-08-06, 12:24 ]
3 gejmplej

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 2008-08-14, 00:27 ]
4 Gameplay tym razem Tekken Advance ;]

[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

06 wrz 2008, 18:42

[youtube][/youtube]

Mój gameplay z gry Penumbra Overtures


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

17 wrz 2008, 17:23

GunMetal 8-)
[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

17 wrz 2008, 18:42

Lionheart ;)


[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2008, 18:46 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

27 sie 2010, 01:18

Odkop

[youtube][/youtube]


ODPOWIEDZ