Siemka
Przez ostatni czas robię taką mapkę do mulitplayera o tematyce Starożytnej Grecji.
Mapka fajna, nie za duża, oczywiście nie jest to wersja 100% skończona, lecz mam ochotę z wami się podzielić dotychczasowym zarysem jak to będzie wyglądało.
Pickupy i playerstarty ustawiłem chaotycznie.
Na razie na mapce są 3 budynki, w planie mam jeszcze jeden duży hol oraz malutką chałupkę.
Podziemia także nie są jeszcze rozbudowane.
No i jest to coś nowego do Postala, nie widziałem mapki o tematyce starożytnej Grecji.
Piszcie co wam się podoba, co dodać fajnego na mapkę itp.
mpD-Olimp
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- Shot00000.jpg (131.15 KiB) Przejrzano 4879 razy
-
- Shot00001.jpg (186.9 KiB) Przejrzano 4879 razy
-
- Shot00003.jpg (134.91 KiB) Przejrzano 4879 razy
-
- Shot00005.jpg (221.01 KiB) Przejrzano 4878 razy
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 19:50 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Fajna mapka, ma swój klimacik.
Grę zakończyłem w pustym pomieszczeniu bez wyjścia, w podziemiach.
Fajne są te dzbany, ale pierwsze co chciałem zrobić, to je stłuc.
Poukrywaj w ni pickupy i daj możliwość ich rozbicia
Daj więcej posągów, kolumn, malowideł.
Czekan na wersję finalną.
Grę zakończyłem w pustym pomieszczeniu bez wyjścia, w podziemiach.
Fajne są te dzbany, ale pierwsze co chciałem zrobić, to je stłuc.
Poukrywaj w ni pickupy i daj możliwość ich rozbicia
Daj więcej posągów, kolumn, malowideł.
Czekan na wersję finalną.
8=======D
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
No to chyba oczywiste że to TRZEBA móc tłuc. A w środku jakieś pickupy i oczywiście wszystko musi się odnawiać.Fajne są te dzbany, ale pierwsze co chciałem zrobić, to je stłuc.
Poukrywaj w ni pickupy i daj możliwość ich rozbicia
Taki DM, jest cisza, wszyscy chodzą powoli, nie mogą się znaleźć, a tu z korytarza obok JEBS, dzbanek sie zbija, ktoś HP szuka. I 3/4 ekipy z serwera leci do źródła dźwięku i wszyscy sie spotykają
A jak na razie to rzeczywiście, klimacik jest całkiem fajny. a Ostatni screen, jakoś tak za jasno, więcej cieni by się przydało. Zawsze mi brakuje tego że w wielu mapach jest mało cieni, i wszystko wygląda jakby z każdej strony słońce świeciło
Może w ogóle, zmienić porę dnia. Zrobić zachód słońca. Taka pomarańczowata barwa, cienie, i rozświetlone wejście do tego czegoś na ostatnim screenie.
Tak. Lekki mrok i to będzie moja ulubiona mapa
mapa piękna można powiedzieć, ciekawa i świetnie zrobiona (zróżnicowana ogółem, bardzo dobry klimat)
jak tak zabijałem boty na olimpie/po przejściu mapy, było czuć wojnę
czekam na wersje finalną aby się ponawalać w pełnym świetle
i to co każdy myśli - "...lecz więcej nawiązań do greckiej mitologii"
jak tak zabijałem boty na olimpie/po przejściu mapy, było czuć wojnę
czekam na wersje finalną aby się ponawalać w pełnym świetle
i to co każdy myśli - "...lecz więcej nawiązań do greckiej mitologii"
Bo na multiplayerowej mapie nie ma być ciemno z oczywistych powodów (chyba, że gra ogólnie ma częściowo mroczny klimat vide Left 4 Dead, No More Room In Hell, Zombie Panic! Source etc.) - inaczej cała gra jest za jasna, bo trzeba podkręcać kontrast, żeby widzieć jeden kąt na mapie, a reszta zazwyczaj jest normalnie oświetlonaRyuq666 pisze:Zawsze mi brakuje tego że w wielu mapach jest mało cieni, i wszystko wygląda jakby z każdej strony słońce świeciło
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie ma map ze starożytną Grecją, to prawda. Czytam opis przed grą i myślę. O, będzie słońca dużo, śpiew słowika czy innego ptaka. Tak sobie Grecję wyobrażam, rajska, piękna kraina. Przywitał mnie niezbyt pasujący do Grecji dźwięk, ałć. Widać, że przykładałeś wagę do detali, dzbany, ciekawe rzeźby, ale ogólnie jest jeszcze sporo do zrobienia. Dziwaczne/krzywe te przejścia do podziemi, daj to jakoś normalnie. Twój styl, mogę powiedzieć, biorąc pod uwagę twój Survival Map Pack. Ale jeśli ma to być Grecja, to sugeruję popracować nad realizmem, by było czuć, że to starożytna Grecja. Bo teraz to bardziej mapa "na motywach Grecji".
Bardzo dużo zależy od światła, ono kreuje realizm świata. Żeby ciemniej? Nie! Ale teraz jest nie tyle za jasno, ale za biało. Daj jakiś ładny żółciutki odcień, słoneczny świat. Tak by współgrał z bardzo dobrym błękitnym niebem. I jakby tak móc biec tam niżej dookoła góry, a nie taka droga bez odwrotu...
Grecja to dla mnie, obok słońca i śpiewu ptaków, także morze. Zrób z tego wyspę, gdzie wszędzie błękitne morze, a tylko z jednej strony cypel, który leży niedaleko. I będzie baaardzo grecko.
Bardzo dużo zależy od światła, ono kreuje realizm świata. Żeby ciemniej? Nie! Ale teraz jest nie tyle za jasno, ale za biało. Daj jakiś ładny żółciutki odcień, słoneczny świat. Tak by współgrał z bardzo dobrym błękitnym niebem. I jakby tak móc biec tam niżej dookoła góry, a nie taka droga bez odwrotu...
Grecja to dla mnie, obok słońca i śpiewu ptaków, także morze. Zrób z tego wyspę, gdzie wszędzie błękitne morze, a tylko z jednej strony cypel, który leży niedaleko. I będzie baaardzo grecko.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Nowy Update
Mapa odrobinę powiększona, dodałem więcej broni, budowli, oraz spełniłem niektóre z waszych próśb.
Mapa jeszcze w fazie beta, do dokończenia jeszcze tylko ostatni odcinek podziemi (prosiłbym o jakieś sugestie, dotyczące rozplanowania)
Tajne przejścia też muszę dokończyć.
Proszę o komentarze i dalsze sugestię, mapę robię specjalnie pod serwer, więc chcę by spełniała ona atest PSI.
PS. Prosiłbym moderacja o usunięcie z nazwy tematu literki "T"
Mapa odrobinę powiększona, dodałem więcej broni, budowli, oraz spełniłem niektóre z waszych próśb.
Mapa jeszcze w fazie beta, do dokończenia jeszcze tylko ostatni odcinek podziemi (prosiłbym o jakieś sugestie, dotyczące rozplanowania)
Tajne przejścia też muszę dokończyć.
Proszę o komentarze i dalsze sugestię, mapę robię specjalnie pod serwer, więc chcę by spełniała ona atest PSI.
PS. Prosiłbym moderacja o usunięcie z nazwy tematu literki "T"
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 15:34 przez Tiszer, łącznie zmieniany 1 raz.
Już, spróbuję tutaj wrzucić.
Edit: Strona internetowa jest niedostępna
ERR_CONNECTION_RESET
Edit2:
Edit3: Coś mi nie pykło z tym google drivem:
Spróbujcie z tym linkiem
Edit: Strona internetowa jest niedostępna
ERR_CONNECTION_RESET
Edit2:
Edit3: Coś mi nie pykło z tym google drivem:
Spróbujcie z tym linkiem
- Załączniki
-
- pobierz.PNG (120.59 KiB) Przejrzano 3986 razy
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 22:25 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Teraz działa poprawnie ale do rzeczy, wczoraj mieliśmy okazje wspólnie ją testować, i powiem Ci, że mapką na prawdę fajna, szczegółowa i klimatyczna, wbrew pozorom nie jest za duża, o ile Ktoś nie zechce zrobić sobie spacerku podziemiami i a propo nich to w podziemiach porościągaj tekstury, bo można "ogłupieć" przechadzając się po nich, do tego dodaj nieco portali/antyportali bo na chwilę obecną mapka powoduje zadyszkę mojego drewnianego komputera, i co za tym idzie utrudnia grę.
Więcej błędów nie pamiętam, ale jeszcze proponuję ścieżki audio dać jako .ogg a nie jako .wav bo sama mapa bez muzyki waży dużo, a Sam wiesz ile zajmowała razem z nią, także to na razie tyle z mojej strony, czekam na kolejną wersję
Więcej błędów nie pamiętam, ale jeszcze proponuję ścieżki audio dać jako .ogg a nie jako .wav bo sama mapa bez muzyki waży dużo, a Sam wiesz ile zajmowała razem z nią, także to na razie tyle z mojej strony, czekam na kolejną wersję
Niepoważny admin
Świetna mapka. Świetny klimat. A podziemia bardzo fajne. Grałem już z kolegą i fajnie można kampować
Zabrakło tylko Bartko i twojego znaku rozpoznawczego - króliczków.
Zabrakło tylko Bartko i twojego znaku rozpoznawczego - króliczków.
Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Czekajcie panowie spokojnie!
Wersja 1.8
Skończone podziemia, sekrety oraz spróbowałem pododawać antiportale.
Nie wiem czemu mapa dalej laguję, trudno.
Jakbyście znaleźli jakiś błąd, to wypiszcie go a postaram się go usunąć.
Skriny dam jutro.
Edit:
Uaktualniona wersja mapy, dodano brakującą paczkę oraz poprawiono kilka błędów.
Zasysać załącznik
Skończone podziemia, sekrety oraz spróbowałem pododawać antiportale.
Nie wiem czemu mapa dalej laguję, trudno.
Jakbyście znaleźli jakiś błąd, to wypiszcie go a postaram się go usunąć.
Skriny dam jutro.
Edit:
Uaktualniona wersja mapy, dodano brakującą paczkę oraz poprawiono kilka błędów.
Zasysać załącznik
- Załączniki
-
- MPD-Olimp[X].rar
- (19.19 MiB) Pobrany 148 razy
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 19:56 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.