mpD-Olimp

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 gru 2013, 22:37

Siemka
Przez ostatni czas robię taką mapkę do mulitplayera o tematyce Starożytnej Grecji.
Mapka fajna, nie za duża, oczywiście nie jest to wersja 100% skończona, lecz mam ochotę z wami się podzielić dotychczasowym zarysem jak to będzie wyglądało.
Pickupy i playerstarty ustawiłem chaotycznie.
Na razie na mapce są 3 budynki, w planie mam jeszcze jeden duży hol oraz malutką chałupkę.
Podziemia także nie są jeszcze rozbudowane.
No i jest to coś nowego do Postala, nie widziałem mapki o tematyce starożytnej Grecji.
Piszcie co wam się podoba, co dodać fajnego na mapkę itp.
Załączniki
Shot00000.jpg
Shot00000.jpg (131.15 KiB) Przejrzano 4879 razy
Shot00001.jpg
Shot00001.jpg (186.9 KiB) Przejrzano 4879 razy
Shot00003.jpg
Shot00003.jpg (134.91 KiB) Przejrzano 4879 razy
Shot00005.jpg
Shot00005.jpg (221.01 KiB) Przejrzano 4878 razy
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 19:50 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2013, 08:48

Fajna mapka, ma swój klimacik.
Grę zakończyłem w pustym pomieszczeniu bez wyjścia, w podziemiach. :D
Fajne są te dzbany, ale pierwsze co chciałem zrobić, to je stłuc.
Poukrywaj w ni pickupy i daj możliwość ich rozbicia ;)
Daj więcej posągów, kolumn, malowideł.
Czekan na wersję finalną.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

07 gru 2013, 13:05

Fajne są te dzbany, ale pierwsze co chciałem zrobić, to je stłuc.
Poukrywaj w ni pickupy i daj możliwość ich rozbicia ;)
No to chyba oczywiste że to TRZEBA móc tłuc. A w środku jakieś pickupy i oczywiście wszystko musi się odnawiać.
Taki DM, jest cisza, wszyscy chodzą powoli, nie mogą się znaleźć, a tu z korytarza obok JEBS, dzbanek sie zbija, ktoś HP szuka. I 3/4 ekipy z serwera leci do źródła dźwięku i wszyscy sie spotykają :mgun2: :D

A jak na razie to rzeczywiście, klimacik jest całkiem fajny. a Ostatni screen, jakoś tak za jasno, więcej cieni by się przydało. Zawsze mi brakuje tego że w wielu mapach jest mało cieni, i wszystko wygląda jakby z każdej strony słońce świeciło :D
Może w ogóle, zmienić porę dnia. Zrobić zachód słońca. Taka pomarańczowata barwa, cienie, i rozświetlone wejście do tego czegoś na ostatnim screenie.
Tak. Lekki mrok i to będzie moja ulubiona mapa :D


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

07 gru 2013, 15:40

mapa piękna można powiedzieć, ciekawa i świetnie zrobiona (zróżnicowana ogółem, bardzo dobry klimat)
jak tak zabijałem boty na olimpie/po przejściu mapy, było czuć wojnę :D
czekam na wersje finalną aby się ponawalać w pełnym świetle
i to co każdy myśli - "...lecz więcej nawiązań do greckiej mitologii"


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

07 gru 2013, 21:16

Ryuq666 pisze:Zawsze mi brakuje tego że w wielu mapach jest mało cieni, i wszystko wygląda jakby z każdej strony słońce świeciło
Bo na multiplayerowej mapie nie ma być ciemno z oczywistych powodów (chyba, że gra ogólnie ma częściowo mroczny klimat vide Left 4 Dead, No More Room In Hell, Zombie Panic! Source etc.) - inaczej cała gra jest za jasna, bo trzeba podkręcać kontrast, żeby widzieć jeden kąt na mapie, a reszta zazwyczaj jest normalnie oświetlona


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2013, 21:37

Fajna ta mapka, tylko że trochę taka pustawa. :/
Jakieś może krzaczki by dodać..?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

16 gru 2013, 14:32

Nie ma map ze starożytną Grecją, to prawda. Czytam opis przed grą i myślę. O, będzie słońca dużo, śpiew słowika czy innego ptaka. Tak sobie Grecję wyobrażam, rajska, piękna kraina. Przywitał mnie niezbyt pasujący do Grecji dźwięk, ałć. Widać, że przykładałeś wagę do detali, dzbany, ciekawe rzeźby, ale ogólnie jest jeszcze sporo do zrobienia. Dziwaczne/krzywe te przejścia do podziemi, daj to jakoś normalnie. Twój styl, mogę powiedzieć, biorąc pod uwagę twój Survival Map Pack. Ale jeśli ma to być Grecja, to sugeruję popracować nad realizmem, by było czuć, że to starożytna Grecja. Bo teraz to bardziej mapa "na motywach Grecji".

Bardzo dużo zależy od światła, ono kreuje realizm świata. Żeby ciemniej? Nie! Ale teraz jest nie tyle za jasno, ale za biało. Daj jakiś ładny żółciutki odcień, słoneczny świat. Tak by współgrał z bardzo dobrym błękitnym niebem. I jakby tak móc biec tam niżej dookoła góry, a nie taka droga bez odwrotu...

Grecja to dla mnie, obok słońca i śpiewu ptaków, także morze. Zrób z tego wyspę, gdzie wszędzie błękitne morze, a tylko z jednej strony cypel, który leży niedaleko. I będzie baaardzo grecko.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 maja 2015, 15:30

Nowy Update :)
Mapa odrobinę powiększona, dodałem więcej broni, budowli, oraz spełniłem niektóre z waszych próśb.
Mapa jeszcze w fazie beta, do dokończenia jeszcze tylko ostatni odcinek podziemi (prosiłbym o jakieś sugestie, dotyczące rozplanowania)
Tajne przejścia też muszę dokończyć.
Proszę o komentarze i dalsze sugestię, mapę robię specjalnie pod serwer, więc chcę by spełniała ona atest PSI.
PS. Prosiłbym moderacja o usunięcie z nazwy tematu literki "T"
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 15:34 przez Tiszer, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 maja 2015, 17:54

Jak to się pobiera ?
Trzeba było dać załącznik na forum


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 maja 2015, 17:59

Już, spróbuję tutaj wrzucić.
Edit: Strona internetowa jest niedostępna

ERR_CONNECTION_RESET
Edit2:
Edit3: Coś mi nie pykło z tym google drivem:
Spróbujcie z tym linkiem
Załączniki
pobierz.PNG
pobierz.PNG (120.59 KiB) Przejrzano 3986 razy
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 22:25 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

07 maja 2015, 12:20

Teraz działa poprawnie :) ale do rzeczy, wczoraj mieliśmy okazje wspólnie ją testować, i powiem Ci, że mapką na prawdę fajna, szczegółowa i klimatyczna, wbrew pozorom nie jest za duża, o ile Ktoś nie zechce zrobić sobie spacerku podziemiami :D i a propo nich to w podziemiach porościągaj tekstury, bo można "ogłupieć" przechadzając się po nich, do tego dodaj nieco portali/antyportali bo na chwilę obecną mapka powoduje zadyszkę mojego drewnianego komputera, i co za tym idzie utrudnia grę.
Więcej błędów nie pamiętam, ale jeszcze proponuję ścieżki audio dać jako .ogg a nie jako .wav bo sama mapa bez muzyki waży dużo, a Sam wiesz ile zajmowała razem z nią, także to na razie tyle z mojej strony, czekam na kolejną wersję :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

07 maja 2015, 12:52

Okej, podziemia poprawię, optymalizację poprawię, no i dźwięki jakoś skompresuję.


Awatar użytkownika
Tardis
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1183
Rejestracja: 11 lis 2013, 16:36

07 maja 2015, 19:16

Świetna mapka. Świetny klimat. A podziemia bardzo fajne. Grałem już z kolegą i fajnie można kampować :D :D :D
Zabrakło tylko Bartko i twojego znaku rozpoznawczego - króliczków.


Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

07 maja 2015, 19:27

W pełni się zgadzam. Mapka fajna i dobrze się na niej gra :) Podziemia trzeba trochę dopracować i będzie spoko :ok:


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

08 maja 2015, 22:07

Wersja 1.8
Skończone podziemia, sekrety oraz spróbowałem pododawać antiportale.
Nie wiem czemu mapa dalej laguję, trudno.
Jakbyście znaleźli jakiś błąd, to wypiszcie go a postaram się go usunąć.
Skriny dam jutro.
Edit:
Uaktualniona wersja mapy, dodano brakującą paczkę oraz poprawiono kilka błędów.
Zasysać załącznik :P
Załączniki
MPD-Olimp[X].rar
(19.19 MiB) Pobrany 148 razy
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 19:56 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.


ODPOWIEDZ