[AW7] Mortal Kombat się nie ładuje

Dużo dostępnych modów do P2, dużo więc problemów i błędów. Tu znajdziesz pomoc i pomożesz innym.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Neon
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 02 kwie 2007, 12:40
Lokalizacja: z nie z tond

12 kwie 2007, 08:19

Ej Co ja mam żle Wchodze do salonu gier ide do gry "Mortal Combat" Wrzucam 2 zetony jak pisze a potem mi pisze "Get Ready to Mortal Combat" potem mi obrazki broni i ekwipunku zanikają ale nic sie niedzieje i niemoge już nic robić bo cała gra sie rąbie
Ostatnio zmieniony 24 maja 2007, 14:18 przez Neon, łącznie zmieniany 1 raz.


™ /...†-Neon-†...\ ™
Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

12 kwie 2007, 15:36

Drogi Neonie, gra o której mówisz ładuję się czasami naprawdę długoooo, zwłaszcza za pierwszym razem, cierpliwości bracie 8-)
A jeżeli masz Crashe to nie pomogę :-(


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

12 kwie 2007, 16:51

Ja mialem podobnie w AW7 tez nie chcialo mi sie zaladowac dopiero gdy sciagnolem AWP to dzialalo


Awatar użytkownika
Neon
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 02 kwie 2007, 12:40
Lokalizacja: z nie z tond

12 kwie 2007, 17:04

nie, nie idzie mi to mortal combat...a propo bo jestem noobem... coto jest AWP? :mrgreen:


™ /...†-Neon-†...\ ™
Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

12 kwie 2007, 17:25

Poszukaj!!!!!!!!!!
Tu masz temat o broniach w AWP, przeczytaj go sobie a dużo się dowiesz na temat modu!!!


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 kwie 2007, 19:21

To popularny problem (dlatego wydzieliłem go do oddzielnego tematu). Kamek zapomniał, robiąc moda, że nie wszyscy mają pliki jakie ta mapa potrzebuje. Pobierz patcha AW7 MK Fix. Plik PK-SHOCKMESH.usx wrzuć do folderu StaticMeshes w grze AW a plik Shocktex.utx do Textures w folderze AW. Możesz też pobrać AWP, ma te pliki.

Te pliki są wymagane też przez niektóre mapy trybu multiplayer, choć jest takich b. mało. Kto lubi pobierać takie dodatkowe mapy, to może pliczki tego patcha zawczasu wrzucić do właściwych foderów w grze StP - nie spotka problemów z takimi mapami. A AW7 też będzie je widziało i w tej lokalizacji.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2007, 19:25 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Neon
Początkujący morderca
Posty: 97
Rejestracja: 02 kwie 2007, 12:40
Lokalizacja: z nie z tond

12 kwie 2007, 19:54

kazik nie wsciekaj sie tak I tak mi sie niechcialo czytać o tym modzie to poprostu go sciągnołem i gitara :mrgreen:


™ /...†-Neon-†...\ ™
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

12 kwie 2007, 20:05

no to teraz juz wiesz...
jednak na przyszlosc czytaj tematy podobne w ktorych moze byc wzmianka zanim otworzysz temat


Zablokowany