Mody nie dla klasycznego Postala 2. DLACZEGO???

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2108
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

22 gru 2008, 21:17

Mam do wszystkich pytanie. Czy kiedyś nie zastanawialiście się dlaczego wszystkie mody( te które np. dodają nowe bronie, ) są przeznaczone do Postala 2 Share The Pain, Postala 2 Apocalypse Weekend, a nie na przykład do zwykłego Postala 2. Często jak przeglądam download chociażby do Share The Pain, na końcu każdego moda jest napisane "Niestety moda nie możemy użyć do klasycznego Postala 2, czy to oznacza, że gdyby nie Share The Pain i Apocalypse Weekend nie mielibyśmy żadnych modów poza zmieniającymi tekstury gry, czy klasyczny Postal 2 po prostu nie umożliwia działania nowych modów typu nowe bronie, nowa fabuła itd. czy jest to gra która została stworzona po to by nigdy nie można jej było modować?, żeby została zawsze oryginałem czyli Postalem 2, i co takiego ma Apocalypse Weekend, że na nim mody działają bo ja tego nie rozumiem?


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Max King
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 975
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:32
Lokalizacja: Newcastle

22 gru 2008, 22:50

Bo AW pozwala kroić ofiary, a StP ma multi. Nikomu nie chce się tworzyć specjalnych skryptów które można dograć w P2, więc po prostu bazują na gotowych. Zawsze mody robi się dla najnowszych wersji gier. Zwłaszcza że czasem mają np poprawione bugi.


Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2108
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

23 gru 2008, 09:22

Ok dzięki, za odpowiedź


Niepoważny admin
Zablokowany