Mobilna reklama naszego forum

Dyskusje dotyczące forum i strony, propozycje i sugestie.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

28 cze 2007, 19:13

Jak możecie, to dawajcie co tylko macie związanego z postalem tj. chodzi mi o grafiki różnorakie. "Wpychać" do tego theme'sa coś z Eternal Damnation? Czy tylko pozostać z zwykłym Postalem i postalsite.info?


Obrazek
Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

28 cze 2007, 19:18

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

28 cze 2007, 19:20

a nie lepiej przesylac to na gg lub pm?? bo zapowiada sie tu spam badziewnymi obrazkami... lepiej jak to bedziemy wysylac do boba


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

28 cze 2007, 19:21

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 cze 2007, 19:26 przez eddie, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

28 cze 2007, 19:24

Wysyłajcie do niego na pw wszelakie materiały ;). Posty z materiałami będą teraz kasowane.


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 14:02

Może moja prezentacja się nada?
Bo ja już nie wiem ale chyba teraz mówimy o kompach?
Czy jeszcze jest to robione na komórki?
A może już nie jest robione...


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

29 wrz 2007, 14:08

jest to robione na telefony ale projekt prawdopodobnie siadl :/


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

29 wrz 2007, 15:08

bobo go zapoczątkował i doszliśmy wspólnie do jednego wniosku - wykorzystywanie praw autorskich do Postala bez zgody RWS jest nielegalne, więc daliśmy sobie spokój :/


Obrazek
Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 22:42

Kmieciu pisze:bobo go zapoczątkował i doszliśmy wspólnie do jednego wniosku - wykorzystywanie praw autorskich do Postala bez zgody RWS jest nielegalne, więc daliśmy sobie spokój :/
Bez zgody RWS? Znam dobrze angielski więc może do nich zadzwonie\napiszę?
Dla mnie to nic wielkiego liczy się że pomogę :).


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

29 wrz 2007, 22:55

PostalFanIMakeArts pisze:Znam dobrze angielski więc może do nich zadzwonie\napiszę?
i myslisz ze odbierze jakis RWS-owiec i powie no pewnie uzywajcie se... nie ma mocy :/
jesli sie dodzwonisz (a to juz bedzie wyczyn) to jedynie pogadasz sobie z automatem...
juz o tym kiedys rozmawialismy na forum


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 23:05

Mixer pisze:
PostalFanIMakeArts pisze:Znam dobrze angielski więc może do nich zadzwonie\napiszę?
i myslisz ze odbierze jakis RWS-owiec i powie no pewnie uzywajcie se... nie ma mocy :/
jesli sie dodzwonisz (a to juz bedzie wyczyn) to jedynie pogadasz sobie z automatem...
juz o tym kiedys rozmawialismy na forum
Ja potrafię gadać z ludźmi uwierz mi... z resztą mogę nawet tam pojechać :). Ale za pojechanie V.I.P-ek by się chyba należał :).


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

29 wrz 2007, 23:10

jesli bys pojechal albo zadzwonil to bys wydal pieniadze na marne. myslisz ze oni patrza jaki jest czlowiek?? jakby tak kazdy ich pytal i kazdemu pozwalali to splajtowali by oni maja duzy utarg ze sprzedazy gadzetow itd


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 23:17

Mixer pisze:jesli bys pojechal albo zadzwonil to bys wydal pieniadze na marne. myslisz ze oni patrza jaki jest czlowiek?? jakby tak kazdy ich pytal i kazdemu pozwalali to splajtowali by oni maja duzy utarg ze sprzedazy gadzetow itd
Może im zapłacić :). No nie wiem ale postaram się coś zrobić :). Podepnę się pod linię sąsiadów i od nich zadzwonię :).
A co do podpisu... ile trzeba być tu czasu żeby coś takiego osiągnąć?


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

29 wrz 2007, 23:20

PostalFanIMakeArts pisze:Może im zapłacić
wykupienie praw autorski jest bardzo drogie. wiec ...


Awatar użytkownika
PostalFanIMakeArts
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:39
Lokalizacja: Augustów

29 wrz 2007, 23:22

Mixer pisze:
PostalFanIMakeArts pisze:Może im zapłacić
wykupienie praw autorski jest bardzo drogie. wiec ...
Ja już nie wiem co robić... w każdym razie coś na pewno zrobię ale jeszcze nie wiem co :).


Ashes to Ashes and Dust to Dust.
Obrazek
ODPOWIEDZ