Mało użytkowników

Dyskusje dotyczące forum i strony, propozycje i sugestie.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

16 paź 2006, 17:58

Nasze wspaniałe forum ma niestety niewielu użytkowników. Do dzieła, przesyłajmy link tej strony do naszych znajomych na Gadu-gadu, przez e-maile, czy inne komunikatory. NIECH FORUM STANIE OBLEGANE.


Obrazek
Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

16 paź 2006, 18:42

NIECH POSTALSITE STANIE SIE SłAWNE!
POROZSYłAM SMS-Y DO KOLEGóW I ZNAJOMYCH! W SZKOLE POROZWIESZAM LINKI! DODAM BUTTON!
ZROBIE WSZYSTKO DLA TEGO FORUM!!!!!

obiecuję :-) :-) :-) :cry:


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

16 paź 2006, 19:41

Licze na was :)


Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

16 paź 2006, 19:44

dodałam button na www.gta.imro.pl i na www.gtasite.pl oraz na sławnej stronie www.GTA.pl
do Iquid: nie martw sie przyjacielu,na taką laske można liczyć 8-)


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

16 paź 2006, 19:47

Hmm, ja poleciłem Postal Site'a na moim, blogu ;-) .


Obrazek
Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

16 paź 2006, 20:40

a ja na mojej stronie...tam wszyscy mnie kochają! ups.


Awatar użytkownika
GenCietrzeźwiew
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11
Rejestracja: 14 paź 2006, 14:11
Lokalizacja: police

16 paź 2006, 21:53

ja chyba od miesiaca mam nazwe stronki w opisie na gg
także wporzo :)


"Dziadek Zdzicha , Wiesia , Zygi , kuzyn Stefka , Zdzicha , Wiesia , Sygi , Stefka?"
Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

17 paź 2006, 13:12

ooo nie zła myśl dzieki przyjacielu!


Awatar użytkownika
adamovirus20
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:21
Lokalizacja: września

24 paź 2006, 20:06

Niech nasze forum będzie bogate. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :!:


Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

24 paź 2006, 20:08

i sławne sławne! wszyscy pokochają postala!


Awatar użytkownika
RALLY
Wstydliwy morderca
Posty: 9
Rejestracja: 02 lis 2006, 16:42

02 lis 2006, 17:44

ja dałme ponad 300 osobom w szkole
cieszcie sie ???



wiem że mnie kochacie (zart)


Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

04 lis 2006, 21:47

no bardzio bym chciała :-o


Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

05 lis 2006, 00:31

no cóz ja ustawię sobie w opis na gg adres waszej strony to też bedzie pewna reklama

pS: ma na gg ponad 70 osób :lol:


Obrazek
Awatar użytkownika
adamovirus20
Niedorobiony bandzior
Posty: 27
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:21
Lokalizacja: września

05 lis 2006, 16:58

:-)
I ja też


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

05 lis 2006, 18:50

Ja mam 80 :P. Niedługo przyjdzie tu 3 moich kolesi

[ Dodano: 2006-11-06, 16:52 ]
Aha, zapomniałem dodać: wpisałem w Katalogu Publicznym Gadu-gadu w rubryce Pseudo " Postal". Znalazłem tam z dziesięciu gości. Jeden z nich miał nawet: "Postal, Koleś". Był niedostępny, jak wejdzie na GG, to odczyta moją wiadomość 8-) .


Obrazek
ODPOWIEDZ