Co wam da zainstalowanie innej gry na 2.5 jeżeli Postal II ma własne kody i źródła.
Plebs pisze:Sadysta pisze:
Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić?

Pewnie się da, ale raz że to będzie dziwnie wyglądało miejscami, a dwa komputer siądzie. Jakiś słabo zoptymalizowany jest ten zmodyfikowany unreal engine. Bardziej mnie zastanawia, czy można sobie ustawić jakąś niestandardową rozdziałke. Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !
To nie ma sensu... Samo zwiększenie tekstur w niskiej jakości da ten sam efekt. Potrzebujemy tekstur w high resie z 100% jakością w powiększeniu. Zdjęcie zrobione z aparatem które potem powiększymy nie pokaże nam detali co zdjęcie zrobione np. w 3.2 MPx, w tym problem
ZigHorDude pisze:Co do silnika wczesnej nie napisałem. Można by zmodyfikować silnik na miarę jego możliwości.
Nikt oprócz RWS-u nie ma do tego dostępu. Ani Ty, ani jakikolwiek modder nie zaktualizuje Ci silnika. Potrzebujesz kodu źródłowego silnika i pomocy Epic.
ZigHorDude pisze:Czyżby to była zmodyfikowana wersja 2.5.? Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie), lecz widać, że ogólna otoczka jest ładniejsza.
Daj spokój. To są nowe tekstury w wyższej rozdziałce. Przeważnie 1024x1024 i 2048x2048, a Postal 2 ma 256x256 rzadko 512x512. To są nowe tekstury w wyższej jakości. Większe detale.
Plebs pisze:ZigHorDude pisze: Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie)
Jak nie?

chyba że chodzi ci o rozdzielczość tych tekstur.
Jakoś nie robią na mnie wrażenia te screeny jak sobie pomyśle, że w tak pięknie urządzony domkach mieszkańcy będą jedynie stali i chodzili z jednego pathnoda do drugiego

Właśnie nie. Celem jest zwiększenie życia. Pokazanie że domy są zamieszkiwane.
Plebs pisze:
Ten projekt P2R jakoś mało poruszany jest ten temat na forum. Co to za studio to "resurrection studios" jakaś grupka niezależnych ludków robiących to z nudów. Czy jacyś pracownicy RWS? Gdzie znajde najnowsze newsy odnośnie tego projektu?
Każdy zajął się GreenLight'em. Resurrection Studios to twórcy Eternal Damnation. TopLoader nawet chyba należy do RWS. Poczekajcie te kilka dni. Wkrótce oficjalna zapowiedź.
ZigHorDude pisze:
Nie wiem tylko, czy Postal był na wersji silnika 2.5. Liczne modyfikacje sprawiły by coś może.
P2 jest na 2.0 to wersja bez żadnych skomplikowanych shaderów i kompleksowym światłem. Zapraszam Cię do śledzenia projektu P2R
