Po strzale w łeb snajperką, z miejsca gdzie się trafiło wypływa strumień krwi(fajnie to wygląda, ale nie jest to zbyt częste i można tego nie zauważyć).Rycho3D pisze:Jeszcze dziura w głowie po egzekucji pistoletem lub snajperce .
Jakie istotne zmiany wprowadzilibyście w postalu AWP?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wyżej wymieniony efekt jest też zastosowany w broni bali (ten składany nożyk, czy co to tam). Po dziabnięciu bystandera płynie sobie ładny czerwony strumyczek. Dałoby się to zastosować do części broni palnych?
Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 20:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



W skrócie - zrobić tak, aby bystanderzy krwawili. Uwielbiam czekać, aż moja ofiara się wykrwawi. 

"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ślady po kuli w głowie czy krwawienia najbliżej do zrealizowania są w AWPMod, tam kank dodał lub usprawnił efekty uderzeń-strzałów, jak zarysowania po ciosie bronią białą. Tak też jemu najbliżej do zrealizowania tych postulatów...
I nie tylko trawy. Można, są mapy, które mają bogatsze dźwięki, jest też AVPC, gdzie śnieg skrzypi, metal daje swój dźwięk itd. Czyli: przeróbka wszystkich map P2...Rycho3D pisze:więcej dźwięków chodzenia ,bo tupanie na trawie jest trochę głupie
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Raczej przeróbka skryptów i tekstur ,bo do tekstur są przypisane dźwięki chodzenia.Tiquill pisze:I nie tylko trawy. Można, są mapy, które mają bogatsze dźwięki, jest też AVPC, gdzie śnieg skrzypi, metal daje swój dźwięk itd. Czyli: przeróbka wszystkich map P2...Rycho3D pisze:więcej dźwięków chodzenia ,bo tupanie na trawie jest trochę głupie
Tylko w PostalED ktoś coś naszpońcił że ta opcja nie działa

8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wiem dobrze, jakie szczęście nas w P2 ominęło z tym przypisaniem dźwięków do tekstur w Unrealu, ale faktem jest, że P2 jest ubogi w te dźwięki. Nie dopatrzyłem się, jak działa AVPC, być może to tylko podmiana dźwięków w paczce z dźwiękami i już. Faktem jest, że dźwięki kroków w całym P2 są określone w... samej klasie Kolesia (class Dude). Radziłem grzebać w samej mapie, ale niestety, to trzeba w skryptach. Byłem bowiem przekonany, że do jakiegoś typu Volume jest dodana możliwość przypisania dźwięków chodzenia. Nie ma! 
Ale znalazłem takie volume tu: https://forum.postalsite.info/n ... .html#66707

Ale znalazłem takie volume tu: https://forum.postalsite.info/n ... .html#66707
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
zaraz wyjaśnię jak działają dźwięki kroków w AVPC
w skrypcie (niepamiętanym którym)
znajduje się kod
składający się z trzech głównych elementów
listy tekstur przypisanych do odpowiednich grup takich jak
metal
drewno
śnieg
beton
czy ziemia
listy dźwięków przypisanych do tych samych grup
i kodu który to łączy
zresztą skrypt jest w A Very Postal Christmas v1120
w skrypcie (niepamiętanym którym)
znajduje się kod
składający się z trzech głównych elementów
listy tekstur przypisanych do odpowiednich grup takich jak
metal
drewno
śnieg
beton
czy ziemia
listy dźwięków przypisanych do tych samych grup
i kodu który to łączy
zresztą skrypt jest w A Very Postal Christmas v1120
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Znalazłem! Jest dokładnie tak, jak powinno być, tak jak Rycho3D mówił. Wszystko to zrobił Steven w swoim modzie, na którym dwie wersje AVPC są. StevensMod.SMP2Interaction oraz SMCharacters.SMFootstepGizmo - to dwa skrypty, które to obsługują, jakie teraz znalazłem. I to jest to! Tak powinno być w P2.prawdziwy 666 pisze:w skrypcie (niepamiętanym którym)
znajduje się kod
składający się z trzech głównych elementów
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To jest podane jak na tacy i wymaga niewielkich, z tego widzę, przeróbek. Ale w skrypcie pisze:Pawsam35 pisze:To możliwe. Do tego trzeba tylko specjalisty od takich rzeczy.
This script (c) 2007 Steven. All rights reserved.
Więc jeśli Steven by się zgodził, ktoś może tego spróbować...

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

