Jak zrobić nowe animacje do Postala

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 sie 2013, 12:55

siemka.
Nadal jeszcze się tego nie dowiedziałem, więc postanowiłem założyć temat.
Ja tego po prostu nie umiem. :/

Jak zrobić nowe animacje np. broni, w blenderze, jak je wyexportować do jakiego formatu, jak to potem wsadzić do PostEDa, by działało?

Albo jak to zrobić z 3DS Max'em zamiast blendera, ale to potrzebuję wersji na 32bit system, a takiego maxa już chyba nie ma od wersji 9. :/

Z góry thx.

@edit: Jeszcze jak wpisać animację, jak np. jest textura w skryptach, coś takiego: texture=josh_texture.ben.cośtam, ale to w ScriptedTriggerze w PlayAnim?
Ostatnio zmieniony 30 sie 2013, 13:48 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

30 sie 2013, 14:00

ja mam 3Ds Maxa 2010 32bit
tworzenie animacji:
importuj do milksharpe plik .psk z modelem/kośćmi rąk dude'a, zapisz do pliku .ms3d, importuj do blendera plik z rozszerzeniem .ms3d, stwórz model jeżeli chcesz, animacje i teraz dwie drogi:
<!-- a przed tym:
najpierw wyeksportuj model z animacjami blendera do .fbx, importuj .fbx do 3Ds Max'a i teraz z wtyczką ActorX z 3Ds Max:-->
jeżeli stworzyłeś model, lub chciałbyś aby animacje były w innej paczce - wyeksportuj najpierw do .psk
jeżeli stworzyłeś same animacje (a nie musisz mieć w innej paczce), wyeksportuj do paczki, w której znajduje się ten sam model z rękami
tutorial do blendera, jeżeli chcesz tworzyć w 3ds max, po prostu importuj PSK do niego :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 wrz 2013, 11:23

Zaraz, przecież łapy kolesia w formacie .max były gdzieś tu dostępne, wystarczyłby tylko eksport animacji ActorX do .PSA i to wszystko. O ile dobrze pamiętam łapy miałem gdzieś od Resurrection-Studios.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

15 wrz 2013, 14:15

Albo zamiast robić Export do Programu, potem z programu do innego, na 3 inne formaty, i znowu wracać, zrobić po prostu animacje i użyć tego: https://forum.postalsite.info/t ... vt3563.html


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

17 wrz 2013, 16:32

a dal by ktos linka do maxa 3d 2010 32bit?
bo znalezc nie moge.
chociaz triala.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 wrz 2013, 18:56



8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

21 wrz 2013, 12:12

@Rycho3D: to nie jest na 32bit system ale, thx. ściągnę i zobacze.

To jeszcze 2.

1.Jak wpisać w skryptach w PlayAnim() nazwe animacji?

2.Chce wyciągnąć skrypty ze SplinterCell Chaos Theory, a dokładnie te na widok (termo, nokto, elektro -wizja), by dać do postala, ale tam (w SC CT) jest całkowicie okrojony UnrealED, i ani exportu skryptów się nie da ani nic :/
Więc jak mam te skrypty wyciągnąć?


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

21 wrz 2013, 15:24

Eternal Damnation, AWPMod...Termowizje maja, wystarczy przerobić.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

21 wrz 2013, 15:53

1. PlayAnim('nazwa animacji', WeaponSpeednazwa animacji, szybkość wykonywania animacji)
2. jakieś takie shadery można by zrobić, największy problem to teksturki


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

12 paź 2013, 20:06

@odświeżam.

Znowu mam problem.
Chcę zrobić 2 nowych ludzików, i nwm. jak zrobić, by atakowali siebie po zobaczeniu. Tak jak np. demonstranci po zobaczeniu kolesia, go atakują.
A jeszcze dokładniej to 1 bystek ma być widzewiakiem a 2 ełkaesiakiem. Chyba dostatecznie wyjaśniłem. ;)


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

13 paź 2013, 02:03

możesz zrobić to tak - gdy twardsi (względem nerwów/kozactwa - z ustawieniami ustawionymi na cwaniactwo i wyższość nerwów :D) przeciwnicy z bronią wpadają na siebie, zaczają walczyć; gdy ktoś wpadnie na niego albo on na kogoś, zaczyna go bić
zobacz jak jest to zrobione np. w menu głównym w AWP - tak samo
prowokacje do walki innych może też wywołać przeciwnik uderzający cię/ty jego
możesz też nasłać ich triggerem itp.
możesz też nasłać ich na siebie attack tagiem
możesz też zwiększyć im reakcje i czekać lub spowodować, by się na siebie zezłościli (czyli sposób 1) :D
możesz też napuszczać bystanderów ręcznie :D
możesz też dodać bystanderom opcje "atakujcie się nawzajem" w skryptach lub po prostu nienawidzące się klasy :D


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

13 paź 2013, 19:43

Nie chce nic mówić ale on chciał żeby mu wyjaśnić JAK to zrobić, a nie ogolnie powiedzieć co "może" zrobić.
możesz też nasłać ich triggerem itp.
możesz też nasłać ich na siebie attack tagiem
możesz też zwiększyć im reakcje i czekać lub spowodować, by się na siebie zezłościli (czyli sposób 1)
możesz też napuszczać bystanderów ręcznie
możesz też dodać bystanderom opcje "atakujcie się nawzajem" w skryptach lub po prostu nienawidzące się klasy
:facepalm:


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

14 paź 2013, 02:47

chyba nie kojarzysz sensów zdań a właściwie nie jesteś obeznany w logicznym myśleniu i uważnym czytaniu


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

14 paź 2013, 15:42

ZigHor podał dobrą odp. na moje pytanie, ale troche nie taką jak bym oczekiwał. Wiem, że można to zrobić np. triggerem, ale mi chodziło o to by gostki po zobaczeniu siebie, atakowali się na wzajem, tak jak np. protestanci kolesia. Bez żadnych dodatkowych aktywatorów.
Pomyślałem, by w skryptach coś pokombinować, ale nwm. które za to odpowiadają. ;/


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

14 paź 2013, 15:55

pokombinuj w controllerach pawnów


ODPOWIEDZ