Link do moda - https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =791667661
Wersja no-steam - https://www.postalsite.info/infusions/pr ... hp?did=206
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
This animation was improvedTiquill pisze:imo była słaba animacja altfire M4A1RP
Unfrotunally, but some resources just can not be exported anymoreTiquill pisze:No i przydałoby się poprawić wygląd każdej broni, by mod był bardziej jednolity. Barwę tekstur, by bronie zaczęły wyglądać jak zrobione dla jednej gry.Aha, gdyby dało się wyłączyć dodatkowe elementy HUD dla amunicji. Nigdy mi nie pasowały do reszty Postala 2...
iwant DarkFire.DarkFireCaseInvBakenS pisze:A broń, lub amunicja jest porozmieszczana po mapach? Czy tylko cheaty, żeby nie stracić pukawek?
It's good.EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
I to jest najlepsze co P2C daje od siebie w tego typu modach.EvilT-ModZ pisze:DarkFireCaseInv
You take my power. You take my faith. Don't ask. Do it, damn... :ściana:EvilT-ModZ pisze:Also, is it necessary to upload DF for STP?
Non-steam mods are highly appreciated on this forumAlso, is it necessary to upload DF for STP?
Not work, this item is not added to game.EvilT-ModZ pisze:iwant DarkFire.DarkFireCaseInv
I tested. I don't see desired changes, movements is unnatural. And... Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod? See my test movie from P2C:EvilT-ModZ pisze:This animation was improved
Z tego co pamiętam, w DarkFire broń łączy się z dłońmi dopiero w skryptach moda, a żeby się tak broń nie przekręcała w drugiej ręce, to trzeba chyba ją połączyć bezpośrednio z dłonią w np. 3DSMaxie. Dużo byłoby chyba z tym roboty, bo DarkFire bazuje właśnie na łączeniu tego dopiero w skrypcie. Tak mi się wydaje ale mogę się mylić.Tiquill pisze:Did you can improve animations to correctly work in Ultra Dual Wield mod?