[MAPA] Cus_LBW-FirstMap

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

02 lip 2008, 22:33

Spoonman pisze:[ Dodano: 2008-07-02, 23:11 ]
Oto nadeszła chwila, w której to moja mapa ujrzała światło dzienne!
Pobieramy ją z tej lokalizacji<https://wyslijplik.pl/download.php?sid=nhLdEmEk>
Zapytani o hasło wpisujemy "SsiPae" i dalej wiemy co robić.
Życzę (może i krótkiej to jednak) miłej zabawy. Pozdrawiam.
Moderator zauważył datę ostatniego editu.

Naprawdę fajna mapka, Spoonman, jednak dzisiaj na pewno jej nie ukończę. Muszę przyznać, że poziom trudności oraz liczba przeciwników sprawiają, że nie da się nudzić. :) Po przeczytaniu pliku tekstowego dołączonego do mapy mam apetyt na ukończenie Twojego dzieła. Brawo.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

03 lip 2008, 09:47

Jako haslo wpisalem "SsiPae" i drze się że niepoprawne hasło. Próbowałęm też innych sposobów ale nie działa!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

03 lip 2008, 11:04

Rary nieraz tak mają ,że hasła nieraz niemożna kopiować. Spróbuj poprostu napisać ;)


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

03 lip 2008, 11:38

Mi normalnie przyjęło hasło, popróbuj. ;)


Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

03 lip 2008, 13:25

Poszło...właczając myślałem, że mapka będzie troszke dłuzsza...jednakże jej długość rekompensują inne plusy, takie jak bronie z AWP, ludzie do zabijania itp.
Popracuj jeszcze nad nią i ją ulepsz a będzie za co dać 10/10 na razie "tylko" 8/10


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

03 lip 2008, 14:16

Jak na razie mam jeden komentarz dla Was.
Otóż mam nadzieję, że dysponujecie naprawdę potężnymi maszynami, potrafiącymi sprostać potwornym wymaganiom Postala, a tym bardziej na takiej mapie, gdzie jest dużo napchane szczegółów (np. dynamicznych świateł i sporo kasztanów do pozabijania). Moja rada jest taka, że lepiej nawet zagrać na niższej rozdzielczości, ale żeby gra była płynna. Chodzi o to, że jak gra się tnie to w cut-scenkach gubi synchronizację tego co się dzieje z muzyką, co jest efektem bardzo niepożądanym, bo sporo wysiłku włożyłem, aby wszystko ładnie ze sobą zgrać.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

03 lip 2008, 18:24

Bardzo chciałbym przetestować twoją mapke ,bo apetycznie wygląda ,ale mam problem :(


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

03 lip 2008, 23:22

Jaki mianowicie? Może uda się go rozwiązać?


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
ciuciu
Modder
Modder
Posty: 2005
Rejestracja: 06 mar 2007, 16:34
Lokalizacja: Azyl
Kontakt:

04 lip 2008, 18:20

Napisałem o nim już w dziale Pomoc. narazę 0 odzewu. Szkoda


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2008, 15:50

Ech, Spoonman, hasło? :| Pozbądź się tej chorej praktyki, przynajmniej u nas, na PS. Nonsens! :/

Po ilości plików i z opisu widzę, że to coś naprawdę starannego. I gratuluję już teraz. :spoko: Nie sprawdzę jednak sam, póki nie naprawię sobie P2. I czy to już finalna wersja? Bo chcę wrzucić to downloadu. ;)

Gdyby nie wygrzebanie, mapka pozostałaby bez odzewu. Ograniczenie, by user nie pisał postu pod postem nie zawsze sprzyja userowi. :P Ale jest na to rada: - zalinkowanie edytowanego posta w sb. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

07 lip 2008, 17:08

Jak widać, jakoś sobie poradziłem z odgrzaniem tematu.

Wersja tej mapy przedstawiałaby się jako beta. Do jutra powinna być wersja poprawiona, nadająca się do Downloadu. Mam nadzieję, że do tego czasu, Tiquill, naprawisz sobie P2. Zaraz biorę się za edytora.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 lip 2008, 17:17

Naprawa partycji po złej defragmentacji zajmie trochę dłużej... :bolek: Lecz to nie przeszkodzi w zapodaniu do downloadu. Będę sugerował się opinią innych. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

07 lip 2008, 21:42

Moje dzieło zdaj'się jest nareszcie skończone.
O ile niczego nie przeoczyłem, mapa powinna być już gotowa.

[ Dodano: 2008-07-07, 23:23 ]
Oto poprawki, jakie wprowadziłem od ostatniego releasu:


- Zrobiłem SkyBox (nie wiem, czy tak wygląda lepiej czy gorzej; wygląda innaczej; nie ma żadnych bajerów w tym SkyBoxie, więc wygląda to dość drętwo; sami zdecydujecie, czy taki wygląd jest lepszy).

- Dodałem PhysicsVolume na samym dole mapy, tak że jakby ktoś był nazbyt ciekawski i chciał obczaić co jest poza stadionem, czeka go tam zasłużona "nagroda".

- Poprawiłem PivotPoint dla pokrywy skrzynki z bezpiecznikami, jednak nadal lata ona w dziwny sposób na wszystkie strony; cóż, taka już natura niektórych KarmaObjectów.

- Dodałem ze dwa dodatkowe AmbientSoundy, żeby się milej czołgało po kanale wentylacyjnym.

- Powiększyłem znacznie główny sześcian mapy (mam nadzieję, że nie będzie to miało wpływu na i tak już kiepską wydajność silnika).

- Zmieniłem właściwości Movera - słupa podnoszącego platformę: tak, że nie blokuje on Playera; podyktowane to było tym, że spadając z kanału wentylacyjnego, dotknąwszy tegoż słupa, Player blokował się, po czym zostawał przeniesiony na zewnątrz silosa; nie podobało mi się to, a rozwiązanie z BlockingVolume też by nie wyszło, bo obiekt ten nie poruszałby się razem z Moverami; zatem takie rozwiązanie jakiego użyłem uznałem za najlepsze.


To chyba wszystko. Nie zrealizowałem jeszcze jednego pomysłu, który byłby pomocą dla marnotrawców, którym nie wystarczyłyby środki dostępne na mapie do zabicia bossa. Jeżeli jednak nie będziecie mieć problemów z ukończeniem jej bez kodów, chyba zrezygnuję z tego rozwiązania.


Dobra, dość gadania. Link do DL pojawi się tu za niedługo.



PS.:
Mr Minio pisze:Popracuj jeszcze nad nią i ją ulepsz a będzie za co dać 10/10 na razie "tylko" 8/10
Rozumiem, Mr Minio, że teraz ocena mapy wynosi "10/10"...
Ostatnio zmieniony 07 lip 2008, 22:25 przez Spoonman, łącznie zmieniany 1 raz.


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 lip 2008, 00:18

Już z samego czytania o tym czuć profeską... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

08 lip 2008, 00:24

Dziękuję, staram się.

Tutaj mamy nowy link do pobierania zipa. Stary nie działa.
Nie ma tym razem hasła, ze względu na fakt, iż jest to już wersja finalna. Ewentualne zauważone robactwo będę z niej oczywiście usuwał, jednak na chwilę obecną o żadnym mi nie wiadomo, so można już pakować do Downloadu.


Speed means freedom of the soul
ODPOWIEDZ