Błędy
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Zainstalowałem wszystkie mody wg. kolejności tj. tutaj: https://www.postalsite.info/articles.php?article_id=83 i wyskakuje mi Package "BaseFX" version mismatch po wbiciu na nasz serwer.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 14:12 przez The Iceman, łącznie zmieniany 2 razy.
Posiadam zasilacz z białej listy.
W tym downloadzie były 2 pliki niezgodne z wersją z serwera : BaseFX.u i FX.u
Wyskakiwał u mnie ten sam błąd. Rozwiązaniem może być wcześniejsze skopiowanie tych dwóch plików przed zainstalowaniem nowych, a następnie wklejenie ich czyli podmiana tego co zainstalowaliśmy. Albo wklejenie wszystkiego co zainstalowaliśmy z wyjątkiem tych 2 plików. Bardzo dobrze jest posiadać kopię zapasową folderu system.
Wyskakiwał u mnie ten sam błąd. Rozwiązaniem może być wcześniejsze skopiowanie tych dwóch plików przed zainstalowaniem nowych, a następnie wklejenie ich czyli podmiana tego co zainstalowaliśmy. Albo wklejenie wszystkiego co zainstalowaliśmy z wyjątkiem tych 2 plików. Bardzo dobrze jest posiadać kopię zapasową folderu system.
Piro is back
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Mógłbyś wstawić gdzieś na serwer?
Posiadam zasilacz z białej listy.
Myslę że to nie jest konieczne, wystarczy że wkleisz w miejsce zmodyfikowanych swoje stare pliki BaseFX.u i FX.u, oczywiście jeżeli wcześniej zrobiłeś kopię tych plików, jeżeli nie, to lepiej załączę do tematu, żeby inni też mogli cofnąć te niekorzystne zmiany.
eee załączam do tematu, żeby nie było
(z wersji freeMP )
eee załączam do tematu, żeby nie było
(z wersji freeMP )
- Załączniki
-
- Niemodyfikowane.rar
- (165.74 KiB) Pobrany 205 razy
Piro is back
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Spox, pomogło
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Cóż, muszę się przyznać, że na samym starcie popełniłem błąd. Mod Rycha3D, ZCM, zawiera zmodyfikowane pliki domyślne gry, stąd ten mismatch. Paczka w powyższym załączniku go naprawia. Moda ZCM wykluczyłem z rozgrywki, póki sprawa się nie unormuje.
Aby uniknąć innych błędów, zainstalujcie jeszcze raz Project Marica, podałem złą kolejność instalacji, sory.
Wyciąłem powyższe posty z tematu Mismatche, bo temat ściśle poświęcony błędom serwera jest potrzebny. Tych się nie uniknie. Byleby ich nie powtarzać.
Aby uniknąć innych błędów, zainstalujcie jeszcze raz Project Marica, podałem złą kolejność instalacji, sory.
Wyciąłem powyższe posty z tematu Mismatche, bo temat ściśle poświęcony błędom serwera jest potrzebny. Tych się nie uniknie. Byleby ich nie powtarzać.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Wczoraj gdy później Grałem z Piroziom-em zauważyliśmy, że rotacja map z wymuszonym trybem Postal Arena nie działa prawidłowo, wszystko to wyglądało w taki sposób, że po wybraniu dowolnej mapy i trybu Postal Arena, wszystko działało prawidłowo do momentu, zakończenia rundy i losowym wybraniu następnej mapy, o ile mapy były wybierane odpowiednio do trybu rozgrywki, to sam tryb zmieniał się z Postal Arena, na Deathmatch i musieliśmy samodzielnie zmieniać tryb i wybierać mapę, aby można było w normalny sposób grac, nie wiem czy jest to wina ustawień serwera, czy samego trybu, który może mieć błędy. Kwestia samodzielnego wybierania mapy nie jest uciążliwa, lecz sam chodzi o sam błąd związany z błędnym wyborem trybu rozgrywki.
Z innych rzeczy zauważyłem, że tryb Postal Arena nie jest grywalny po wybraniu mutatora DarkFire Replacer, wiem, że nie jest dla niej przeznaczony lecz wspominam o tym, aby go dla tego trybu nie wybierać, bo będzie się kończyło tym, że po rozpoczęciu rundy dłuższym czasie nie posiadania broni, oraz nie mogacym się rozpocząć starciu na arenie, następuje wykopanie gracza z serwera.
Były jeszcze inne rzeczy, które zauważyłem/zauważyliśmy z Piroziom-em, lecz teraz nie mogę sobie przypomnieć, gdy sobie przypomnę to dopiszę, bo teraz nie mogę skojarzyć.
Z innych rzeczy zauważyłem, że tryb Postal Arena nie jest grywalny po wybraniu mutatora DarkFire Replacer, wiem, że nie jest dla niej przeznaczony lecz wspominam o tym, aby go dla tego trybu nie wybierać, bo będzie się kończyło tym, że po rozpoczęciu rundy dłuższym czasie nie posiadania broni, oraz nie mogacym się rozpocząć starciu na arenie, następuje wykopanie gracza z serwera.
Były jeszcze inne rzeczy, które zauważyłem/zauważyliśmy z Piroziom-em, lecz teraz nie mogę sobie przypomnieć, gdy sobie przypomnę to dopiszę, bo teraz nie mogę skojarzyć.
Niepoważny admin
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Powyższego posta przeniosłem z Bieżących rozmów, bo do błędów bardziej pasuje. A tytuł tego tematu zmieniłem na po prostu Błędy, błędy gry i serwera.
Co do opisanego problemu z głosowaniem i trybem Arena. Sam wcześniej dziwiłem się, czemu w pliku INI serwera w liście map trybu DM są mapy Areny, bo były nim opisałeś problem. Dzięki twym uwagom powoli to rozkminiam. Poprzez webadmin wymuszony tryb gry nie obowiązuje stale, i po jakimś czasie, po paru głosowaniach czy też po błędzie, gra wraca do trybu domyślnego, czyli DM. Ale DM i mapa Arena naraz to już wygląda na błąd, którego przyczyny do końca jeszcze nie znam. Błąd gry, jak sądzę - samego Vote. Ominięcie go jest proste: trzeba zawsze wybierać mapę i tryb gry.
Można oczywiście na stałe przypisać tryb gry, choć nie jest to tak wygodne do zmiany.
Sam mutator DarkFire Replacer i tryb Arena nie działają prawidłowo, potwierdzam. Inne mutatory podmieniające bronie również nie powinny być na Arenie używane. Tryb Arena ma własne mutatory podmieniające bronie i mogę je udostępnić w Vote. Czy to zrobić i jakie bronie dać - to już tutaj proszę.
Co do opisanego problemu z głosowaniem i trybem Arena. Sam wcześniej dziwiłem się, czemu w pliku INI serwera w liście map trybu DM są mapy Areny, bo były nim opisałeś problem. Dzięki twym uwagom powoli to rozkminiam. Poprzez webadmin wymuszony tryb gry nie obowiązuje stale, i po jakimś czasie, po paru głosowaniach czy też po błędzie, gra wraca do trybu domyślnego, czyli DM. Ale DM i mapa Arena naraz to już wygląda na błąd, którego przyczyny do końca jeszcze nie znam. Błąd gry, jak sądzę - samego Vote. Ominięcie go jest proste: trzeba zawsze wybierać mapę i tryb gry.
Można oczywiście na stałe przypisać tryb gry, choć nie jest to tak wygodne do zmiany.
Sam mutator DarkFire Replacer i tryb Arena nie działają prawidłowo, potwierdzam. Inne mutatory podmieniające bronie również nie powinny być na Arenie używane. Tryb Arena ma własne mutatory podmieniające bronie i mogę je udostępnić w Vote. Czy to zrobić i jakie bronie dać - to już tutaj proszę.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
No cóż, skoro o błędach to chyba najlepiej tutaj będzie pasować
Na mapce mpDGT-SmallyCave wywala mnie z serwera, bo :
Iceman też się skarżył na to, że go wywala.
Na mapce mpDGT-SmallyCave wywala mnie z serwera, bo :
Tak jest kiedy zabijam właśnie przeciwnika( raz na kilka deadów, przec. 2-3)General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (xMpFanatic2 mpDGT-CaveSmall.xMpFanatic2, Function MultiBase.MpPawn.Dying.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (xMpFanatic2 mpDGT-CaveSmall.xMpFanatic2, Function MultiBase.MpPawn.PlayDying) <- APawn::UpdateMovementAnimation <- AFPSPawn::UpdateMovementAnimation <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Iceman też się skarżył na to, że go wywala.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 15:05 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I mnie teraz też, za 3 razem, gdy zatłukłem bota. Piroziom, to twoja mapa, może coś udziwniłeś w niej. Bo skoro wywala grę klienta, nie serwer, to raczej mapa właśnie. Z innymi mapami tego nie spostrzegliście, jak mniemam.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Przed chwilą próbując na chwilkę podłączyć się do serwera, podczas pobierania mapy MPDGTH-Hell3 po pobraniu 6,1% wyskoczył mi taki oto błąd.
Assertion failed: !Reader.AtEnd() [File:..\..\Core\Inc\FCodec.h] [Line: 311]
History: FCodecHuffman::Decode <- FCodecFull::Code <- FCodecFull::Decode <- UDownload::DownloadDone <- UHTTPDownload::Tick <- TickDownload <- UNetConnection::Tick <- UNetDriver::TickFlush <- UNetPendingLevel::Tick <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Z tego co przed chwilą zobaczyłem, mapka byłą w fazie testów, i być może błąd ten był tylko przejściowy, ale mimo wszystko pomyślałem, że wspomnę o nim.
Mutator MadMods dla trybu Arena nie działa, dokładnie objawia się to tym, że po starcie trybu i rozpoczęciu się pierwszej walki, nic się nie dzieję, gracz nie jest przenoszony na arene lecz pozostaje po za areną, nie ma żadnych broni, po czym następuje wykopanie gracza z serwera.
Assertion failed: !Reader.AtEnd() [File:..\..\Core\Inc\FCodec.h] [Line: 311]
History: FCodecHuffman::Decode <- FCodecFull::Code <- FCodecFull::Decode <- UDownload::DownloadDone <- UHTTPDownload::Tick <- TickDownload <- UNetConnection::Tick <- UNetDriver::TickFlush <- UNetPendingLevel::Tick <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Z tego co przed chwilą zobaczyłem, mapka byłą w fazie testów, i być może błąd ten był tylko przejściowy, ale mimo wszystko pomyślałem, że wspomnę o nim.
Mutator MadMods dla trybu Arena nie działa, dokładnie objawia się to tym, że po starcie trybu i rozpoczęciu się pierwszej walki, nic się nie dzieję, gracz nie jest przenoszony na arene lecz pozostaje po za areną, nie ma żadnych broni, po czym następuje wykopanie gracza z serwera.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, 01:00 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Radzik136, jak zapewne sam spostrzegłeś na serwerze, mapa była dodawana i testowana - już działa, ma wszystkie potrzebne pliki (bo ich brak był tym błędem).
Pisałem też wyżej, by nie używać żadnych mutatorów dla trybu Arena. Ten tryb rządzi się innymi prawami. Dodałem dla niego własnego mutka, o którym tu: https://forum.postalsite.info/- ... .html#74004.
Sam konflikt mutatorów starego typu z grą powodowany jest tym, że xAdmin w 1409X jako mutator ładuje się pierwszy, potem inne mutatory, i jako pierwszy innym nie pozwala się załadować poprawnie. Kiedy jednak taki MaDMods ustawiam jako pierwszy na swym hoście, potem zaś xAdmin, to bronie MaDMods ładują się idealnie. Ustawiłem MaDMods jako domyślny mutator (obok AirMail) i może pomoże to w samej Arenie.
Pisałem też wyżej, by nie używać żadnych mutatorów dla trybu Arena. Ten tryb rządzi się innymi prawami. Dodałem dla niego własnego mutka, o którym tu: https://forum.postalsite.info/- ... .html#74004.
Sam konflikt mutatorów starego typu z grą powodowany jest tym, że xAdmin w 1409X jako mutator ładuje się pierwszy, potem inne mutatory, i jako pierwszy innym nie pozwala się załadować poprawnie. Kiedy jednak taki MaDMods ustawiam jako pierwszy na swym hoście, potem zaś xAdmin, to bronie MaDMods ładują się idealnie. Ustawiłem MaDMods jako domyślny mutator (obok AirMail) i może pomoże to w samej Arenie.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
mapa hell3 nie da się pobrać
wywala grę z tym błędem
wywala grę z tym błędem
Kod: Zaznacz cały
Assertion failed: !Reader.AtEnd() [File:..\..\Core\Inc\FCodec.h] [Line: 311]
History: FCodecHuffman::Decode <- FCodecFull::Code <- FCodecFull::Decode <- UDownload::DownloadDone <- UHTTPDownload::Tick <- TickDownload <- UNetConnection::Tick <- UNetDriver::TickFlush <- UNetPendingLevel::Tick <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
btw na server nie da się dostać bo cały czas jest mapa hell3
a jak pisałem nie da się jej pobrać bo wywala grę z błędem
a jak pisałem nie da się jej pobrać bo wywala grę z błędem
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sprawdziłem, pliki na redirekcie są poprawne, pobrałem je swoją grą ponownie i grałem bez problemu. Podany błąd nie jest mi znany, ale wygląda jakby to był błąd downloadu, źle pobrała ci się paczka i gra wywalała z błędem, być może.
EDIT: Dalszą część dyskusji, która zaczęła się od tego problemu wydzieliłem do nowego tematu, tam. A tutaj dalej o błędach, jeśli się przydarzą.
EDIT: Dalszą część dyskusji, która zaczęła się od tego problemu wydzieliłem do nowego tematu, tam. A tutaj dalej o błędach, jeśli się przydarzą.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 16:31 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...