Annihilation Of Humanity

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tardis
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1183
Rejestracja: 11 lis 2013, 16:36

15 maja 2014, 20:15

Rycho3D pisze:poziom3 nie jest ukończony, ale jest ciekawy ;)
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 086716.zip
Pan Szatan pisze:Jak inna historia to może zrobił byś nową postać było by fajnie :P
Nie chce mi się.
Na co komu fabuła ;p
A mapka zapowiada się fajnie. Ta woda ;p
Świetna. Pogram za jakiś czas
Ostatnio zmieniony 15 maja 2014, 20:15 przez Tardis, łącznie zmieniany 1 raz.


Niebawem Mapka Niespodzianka 2!
Czekajcie panowie spokojnie!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 maja 2014, 20:23

Wodę poprawiłem, teraz jest zarąbista :P
A mapki powoli robię, bo czasu nie mam.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 maja 2014, 13:42

Update: 3 mapy połączone ze sobą.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 532417.zip
Ostatnio zmieniony 22 maja 2014, 13:48 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 cze 2014, 15:47

Mappak jest rozbudowywany, więc każde pobranie to nowsza wersja :P
Ostatnia aktualizacja była przed chwilą ;)
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 905151.zip


8=======D
Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

06 cze 2014, 06:54

Jak znqjdę tylko czas to pobiore i pogram... Ze skrinów zapowiada się ciekawie!


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

07 cze 2014, 20:09

Bardzo fajne i klimatyczne mapki
Grało się naprawdę świetnie

Standardowe zombiaki mi się jednak już przejadły. Przydałyby się jakieś nowe modele z animacjami. Jakieś stworki, potworki również byłyby mile widziane

Czekam na ciąg dalszy ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

08 cze 2014, 22:44

Takie jak są w Prototyp były by super.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 cze 2014, 11:39

Testowałem wersję z 13 maja, więc już pewno sporo nieaktualne. Ale nie było jak już recki napisać. A marnować czas na próżno i nie opisać wrażeń - nie zamierzam. Więc, może nieaktualne, ale zawsze coś dla siebie znajdziesz, Rycho3D. ;) Bo kiedy zagram w bieżącą wersję, to nie wiem.

Na początek będę złośliwy. Geniusz Rycho3D przejawia się na wielu płaszczyznach, jest to także geniusz obciążania map cholera wie czym. Co ty robisz?? Pierwsza mapa nie jest tak ogromna, by tak ciąć. No i dalej: Super sprawa z tym lustrem w kałuży wody. Jak przybrudzona - jest git. Dźwięki burzy są bardzo dobre, dają klimat. Wyjechałem windą w samochodzie z metra (dobry pomysł!) i... Nie wiem co dalej robić! Brak jakiegoś celu, irytują blokady, nie da się przejść. W końcu widzę na biurku plan i sens rozgrywki nabiera... sensu. :D

Nie wiem czemu ale stałem się sprzymierzeńcem zombiaka, bo te zasrańce zielone do mnie walą, kiedy chciałem być im przyjazny. No to ja na nich! Pierdyknąłem w łeb żołnierza, który wali z mguna do zombie, aby tą pętlę ataku przerwać i... zombiak sobie poszedł, wyzywając mnie. Jakie miłe... xD I już ich lubię! Najlepszy moment w grze, zaskakująco. ;)

Musisz dać żołnierzom jakąś broń, która w bliskim starciu przełączy się na aktywną i która pozwoli rozwalić zombi. Bo ciągłe walenie z mguna sensu nie ma. Dziecko zombie? Dobry pomysł! ;) Napisy ORWS bardzo pomagają przejść, special for me chyba. :D Ale co one znaczą?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 cze 2014, 19:34

Dziwi mnie że tnie na pierwszej mapie, bo u mnie hula.

Napisy RWS są do pomocy, ma być tam jakieś graffiti, tylko jeszcze nie wiem jakie.

Z windą jest jeden mankament że tracimy broń, ale można manualnie schodami :D

Dzieci zombi może być więcej, bo robię szkołę ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 cze 2014, 00:48

Daj ich na ministrantów w kościele. :D I kiedy wejście do kościoła? Powtórzę też sugestię gdzieś daną: Oddaliłbyś kościół do reszty, bo źle wygląda tak "wprasowany" w tkankę miasta.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 12:13

Daj ich na ministrantów w kościele. :D I kiedy wejście do kościoła?
Nie wiem jak wygląda w środku :diabeł:

Kilka zrzutów z nowych lokalizacji.
Załączniki
AOHShot.zip
(1.33 MiB) Pobrany 109 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2014, 15:44

Rycho3D pisze:Kilka zrzutów z nowych lokalizacji.
Widzę, że jest ciemniej chyba. Lepiej. A te drzewa. Rany, dopóki ich nie widziałem, to nie wiedziałem, czego tej mapie brakuje. Co za klimat budują. Wspaniałe! Więcej, więcej! :brawo2:
Rycho3D pisze:Nie wiem jak wygląda w środku :diabeł:
Na StreetView powinieneś coś znaleźć. ;) xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

24 cze 2014, 00:20

minęło trochę czasu odkąd ten temat został założony i muszę zapytać pytanie które mam w głowie od samego początku


zniszczony post apokaliptyczny świat z zombie???

mniej oryginalny/bardziej oklepany być nie mogłeś z pomysłem na moda???


naprawdę nawet Postal²:Paradise Stories cie wyprzedziło


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 cze 2014, 05:27

To bardziej mappak niż mod, a takich map w postalu nie było.
prawdziwy 666 pisze:naprawdę nawet Postal²:Paradise Stories cie wyprzedziło
Więc w to zagraj :D


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

26 cze 2014, 13:36

Konstruktywna krytyka zawsze spoko. :ok:

Ja tam czekam na premierę, bo fajnie se tak kolejny raz porozwalac zombie :565:


ODPOWIEDZ