Zwijamy nasz serwer MP?

Dyskusje dotyczące forum i strony, propozycje i sugestie.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sty 2017, 21:05

spróbuję być
podaj IP


8=======D
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

04 sty 2017, 00:15

Widoczny będzie na liście serwerów pod nazwą Test.
Adres IP: 85.255.14.53


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 sty 2017, 01:29

Ja najprędzej w sobotę mogę, w tygodniu nie dam rady


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2017, 12:46

seebeek17 pisze:Patrzył ktoś tamto moje SlomoRifle? Przerobiłem ją, żeby można było robić QuickScope'y (szybkie celowanie i strzał - jakby ktoś nie wiedział). Jakby wszystkie bronie miały taką dynamiczną obsługę, grałoby się 100 * lepiej. W to MP co mamy, to chętnie pogram, ale moją ulubioną grą multiplayer na pewno nie zostanie - właśnie przez tą ociężałą mechanikę...
To może zrób takiego moda. ;)
seebeek17 pisze:W sumie dawno nie grałem, a bym pograł. Nie dla samej gry. Tylko właśnie żeby
Tiszer pisze: robić jakieś jaja, taka zabawa między forumowiczami.
No właśnie. Zabawa fajna, ale - sporadyczna. A serwer stoi cały czas i - trzeba za niego płacić. To jest wada i naszej społeczności i serwera MaxVote. Za dużo dane, za mało brane.
Ryuq pisze:po prostu ludzie nie maja checi grać w...3 czy 4 osoby vs głupie/snajpiace z kilometra boty.
Standard to nuda piekielna
Boty są na MaxVote i MaxStandard. A jednak są stali gracze MaxStandard i boty im jednak nie przeszkadzają. A przeszkadzają choćby - mnie. Bo i dla mnie są za trudne. Lecz właśnie - komuś to pasuje.
Yossarian pisze:Gratulacje :D
Dzięx. xD


Radzik136 pisze:Przenosząc serwer celuję w 16 Graczy, dla serwera Standard. 32 Graczy nie ma raczej sensu, gdyż i tak wątpię abyśmy ujrzeli taką ilość. Nie jestem mimo celów powiedzieć, czy uda się ten wynik osiągnąć.
Osiągnąć wynik nawet 16? Bo nie zrozumiałem tego. A 16 może być. W ini zaś można wstawić 32, co będzie windowało nas i tak wyżej, pomiędzy 32 a nie pomiędzy 16.
Radzik136 pisze:Zróbmy testy, przenieśmy Standard. Później będziemy się martwić o Max Vote.
Spoko.
Radzik136 pisze:Będzie to możliwe. W skrajności można doprowadzić, do tego, że nam samym trudniej będzie go zatrzymać :D
O, to fajne! Tak lubię. :diabeł:
Radzik136 pisze:Możemy go wcale nie wyłączać, a jedynie uruchomić go, z dopiskiem TEST, i na nim grać, całkowicie ignorując tamten.
Czyli dodatkowy na testy. I dobra.


Radzik136 pisze:To, że się nie loguję, lub mało piszę, nie oznacza, że nie czuwam nad stanem serwera MP. W razie potrzeby pisać do mnie na PW, sprawdzam maile, więc zobaczę i odpiszę :)
Powiększyłem zawartość strony info mp.postalsite.info o wykresy dzienne. To sporo pomoże.

A w samej stopce naszego forum "zatrudniłem" pewną panienkę, która pomoże nam znaleźć te informacje. Bo dotąd tam była tylko literka 'i'. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

04 sty 2017, 17:09

Tiquill pisze:A w samej stopce naszego forum "zatrudniłem" pewną panienkę, która pomoże nam znaleźć te informacje. Bo dotąd tam była tylko literka 'i'. ;)
Od razu tam wszedłem, po wejściu na forum. :D
Tiquill pisze:To może zrób takiego moda. ;)
Na razie czekam na chwile czasu żeby wrzucić mody na workshopa.

Choć nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry i nie wiem czy by wam pasowało takie rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 17:09 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2017, 17:37

seebeek17 pisze:nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry
Taka podmiana to niezgodność plików. Rób, choć popularności tym nie zyskasz. Ale może potem da się to jednak zrobić jako mod, który nie ingeruje w oryginalne pliki. W każdym razie, łatwiej najpierw edytować oryginalne pliki.

seebeek17 pisze:Od razu tam wszedłem, po wejściu na forum. :D
Panna spełnia swoją rolę. xD
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

04 sty 2017, 19:14

seebeek17 pisze:Choć nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry i nie wiem czy by wam pasowało takie rozwiązanie.
Fakt, że bronie w postalu nie są zbyt dynamiczne, i można by było je nieco bardziej "rozruszać" ale jakby snajperka miała opcję quickscope'u, to większość graczy korzystałaby tylko z tej broni i "kampiła" gdzieś w jednym miejscu, przez co gra straciła by sens :rifle:


Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6423
Rejestracja: 06 sie 2008, 14:54
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

04 sty 2017, 19:53

Ja myślałem nad tym, czy dałoby radę wprowadzić do P2 funkcję atakowania wręcz trzymaną bronią palną. Wiecie, przywalić komuś z kolby i takie tam ;)


Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

04 sty 2017, 19:58

Jak coś, to ja i Ryuq już jesteśmy na testowym serwerze. Jeśli ktoś ma ochotę, to wbijać ;)
Serwer nazywa się "test" jak coś.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sty 2017, 21:15

$haq pisze:Jak coś, to ja i Ryuq już jesteśmy na testowym serwerze.
48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu. Serwer zapowiada się bardzo dobrze. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

05 sty 2017, 14:12

Bartosz pisze:Fakt, że bronie w postalu nie są zbyt dynamiczne, i można by było je nieco bardziej "rozruszać" ale jakby snajperka miała opcję quickscope'u, to większość graczy korzystałaby tylko z tej broni i "kampiła" gdzieś w jednym miejscu, przez co gra straciła by sens
Miałem również na myśli ogólny balans rozgrywki. Snajpa na strzała zabijałaby tylko w głowę, a tak to bym ją trochę osłabił. Resztę broni bym zbalansował (zwiększył/zmniejszył obrażenia, przyspieszył/spowolnił itp.), więc raczej nie zdarzyłyby się takie sytuacje. Choć sam wiesz, że jak ktoś chce kampić, to i tak będzie to robić nawet na ociężałej Postalowej mechanice. :bolek:
Taka podmiana to niezgodność plików
Wiem. Mi to nie leży i tobie raczej też nie, więc sobie dam z tym spokój (przynajmniej na razie). :mgun:


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

05 sty 2017, 14:56

Tiquill pisze:48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu.
Czyżby nareszcie stałe łącze :D ? Względem poprzedniego serwera, na tym mój ping jest wyższy, ale nie na tyle, żeby mnie to szczególnie bolało :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
ShaQ
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2230
Rejestracja: 25 mar 2016, 16:04

05 sty 2017, 14:58

Tiquill pisze:
$haq pisze:Jak coś, to ja i Ryuq już jesteśmy na testowym serwerze.
48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu. Serwer zapowiada się bardzo dobrze. :)
Czyli serwer bardzo dobrze spełnia swoją rolę :)
Akurat ja mam problemy z pingiem, bo internet mobilny to pewnie przez to :P
radzik136, a jak twój sprzęt znosi ten serwer? Wszystko jest dobrze? Bo tak z ciekawości pytam ;)


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

05 sty 2017, 17:32

Pomijając moment ładowania następnej mapy, gdy obciążenie CPU sięgało 90% co jest całkowicie naturalne, w trakcie naszej rozgrywki widziałem maksymalnie 30% Obciążenia CPU i 320MB pamięci RAM, także ogólnie to było spoko.

Przydałby się drugi test, któregoś dnia bo może więcej Ludzi by się pojawiło. Nie mówię, że było Nas mało, ale wiadomo im więcej ludzi tym bardziej miarodajny test :)


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

05 sty 2017, 19:18

seebeek17 pisze:
Taka podmiana to niezgodność plików
Wiem. Mi to nie leży i tobie raczej też nie, więc sobie dam z tym spokój (przynajmniej na razie). :mgun:
Czemu od razu niezgodność plików, może dałoby się to wszystko zasymulować jakoś mutatorem? Jest mutator na instagib że każda broń zabija od razu więc może by się dało coś takim mutatorem zmienić w oryginalnym uzbrojeniu?
Anyway zwykłe skrypty można śmiało robić i wrzucać na forum, to nie jest serwer vanilla przecież tylko lekki standard, jak ktoś będzie musiał pobrać paczkę 4mb z czymś takim to się świat nie zawali. Ja rozumiem MaxVote gdzie jest 7giga paczek ale tutaj? Spokojnie by można było coś dorzucić własnego.
Jeżeli tylko masz chęci - działaj, czekam całe życie aż ktoś doda chociażby ten sprint do multi. Spowolneinie poruszania? no nie wiem, to mi się nie widzi bo jednak gra jest zbyt toporna na bardziej tacticool rozgrywkę, patrząc na to jak działają bronie (zerowy odrzut, rozrzut i cokolwiek) to to by wyglądało jak walka czołgów. Ale...jakby dało się jakoś sprawić aby działały bunny hopy...to już bym chętnie zobaczył. Ale to tylko ja :P


ODPOWIEDZ