spróbuję być
podaj IP
Zwijamy nasz serwer MP?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To może zrób takiego moda.seebeek17 pisze:Patrzył ktoś tamto moje SlomoRifle? Przerobiłem ją, żeby można było robić QuickScope'y (szybkie celowanie i strzał - jakby ktoś nie wiedział). Jakby wszystkie bronie miały taką dynamiczną obsługę, grałoby się 100 * lepiej. W to MP co mamy, to chętnie pogram, ale moją ulubioną grą multiplayer na pewno nie zostanie - właśnie przez tą ociężałą mechanikę...
No właśnie. Zabawa fajna, ale - sporadyczna. A serwer stoi cały czas i - trzeba za niego płacić. To jest wada i naszej społeczności i serwera MaxVote. Za dużo dane, za mało brane.seebeek17 pisze:W sumie dawno nie grałem, a bym pograł. Nie dla samej gry. Tylko właśnie żebyTiszer pisze: robić jakieś jaja, taka zabawa między forumowiczami.
Boty są na MaxVote i MaxStandard. A jednak są stali gracze MaxStandard i boty im jednak nie przeszkadzają. A przeszkadzają choćby - mnie. Bo i dla mnie są za trudne. Lecz właśnie - komuś to pasuje.Ryuq pisze:po prostu ludzie nie maja checi grać w...3 czy 4 osoby vs głupie/snajpiace z kilometra boty.
Standard to nuda piekielna
Dzięx.Yossarian pisze:Gratulacje
Osiągnąć wynik nawet 16? Bo nie zrozumiałem tego. A 16 może być. W ini zaś można wstawić 32, co będzie windowało nas i tak wyżej, pomiędzy 32 a nie pomiędzy 16.Radzik136 pisze:Przenosząc serwer celuję w 16 Graczy, dla serwera Standard. 32 Graczy nie ma raczej sensu, gdyż i tak wątpię abyśmy ujrzeli taką ilość. Nie jestem mimo celów powiedzieć, czy uda się ten wynik osiągnąć.
Spoko.Radzik136 pisze:Zróbmy testy, przenieśmy Standard. Później będziemy się martwić o Max Vote.
O, to fajne! Tak lubię. ł:Radzik136 pisze:Będzie to możliwe. W skrajności można doprowadzić, do tego, że nam samym trudniej będzie go zatrzymać
Czyli dodatkowy na testy. I dobra.Radzik136 pisze:Możemy go wcale nie wyłączać, a jedynie uruchomić go, z dopiskiem TEST, i na nim grać, całkowicie ignorując tamten.
Powiększyłem zawartość strony info mp.postalsite.info o wykresy dzienne. To sporo pomoże.Radzik136 pisze:To, że się nie loguję, lub mało piszę, nie oznacza, że nie czuwam nad stanem serwera MP. W razie potrzeby pisać do mnie na PW, sprawdzam maile, więc zobaczę i odpiszę
A w samej stopce naszego forum "zatrudniłem" pewną panienkę, która pomoże nam znaleźć te informacje. Bo dotąd tam była tylko literka 'i'.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Od razu tam wszedłem, po wejściu na forum.Tiquill pisze:A w samej stopce naszego forum "zatrudniłem" pewną panienkę, która pomoże nam znaleźć te informacje. Bo dotąd tam była tylko literka 'i'.
Na razie czekam na chwile czasu żeby wrzucić mody na workshopa.Tiquill pisze:To może zrób takiego moda.
Choć nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry i nie wiem czy by wam pasowało takie rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 17:09 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Taka podmiana to niezgodność plików. Rób, choć popularności tym nie zyskasz. Ale może potem da się to jednak zrobić jako mod, który nie ingeruje w oryginalne pliki. W każdym razie, łatwiej najpierw edytować oryginalne pliki.seebeek17 pisze:nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry
Panna spełnia swoją rolę.seebeek17 pisze:Od razu tam wszedłem, po wejściu na forum.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Fakt, że bronie w postalu nie są zbyt dynamiczne, i można by było je nieco bardziej "rozruszać" ale jakby snajperka miała opcję quickscope'u, to większość graczy korzystałaby tylko z tej broni i "kampiła" gdzieś w jednym miejscu, przez co gra straciła by sensseebeek17 pisze:Choć nie wiem czy by wam takie coś pasowało. Jakby dodać quickscope'y do snajpy, przyspieszyć trochę pistolet i dodać parę zmian to by gra była bardziej dynamiczna. Myślałem jeszcze, żeby sprint dać pod Shift'em, a gracza spowolnić lekko - tak jak w shooterach jest. To oczywiście wiązałoby się z podmianą paru oryginalnych plików gry i nie wiem czy by wam pasowało takie rozwiązanie.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu. Serwer zapowiada się bardzo dobrze.$haq pisze:Jak coś, to ja i Ryuq już jesteśmy na testowym serwerze.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Miałem również na myśli ogólny balans rozgrywki. Snajpa na strzała zabijałaby tylko w głowę, a tak to bym ją trochę osłabił. Resztę broni bym zbalansował (zwiększył/zmniejszył obrażenia, przyspieszył/spowolnił itp.), więc raczej nie zdarzyłyby się takie sytuacje. Choć sam wiesz, że jak ktoś chce kampić, to i tak będzie to robić nawet na ociężałej Postalowej mechanice.Bartosz pisze:Fakt, że bronie w postalu nie są zbyt dynamiczne, i można by było je nieco bardziej "rozruszać" ale jakby snajperka miała opcję quickscope'u, to większość graczy korzystałaby tylko z tej broni i "kampiła" gdzieś w jednym miejscu, przez co gra straciła by sens
Wiem. Mi to nie leży i tobie raczej też nie, więc sobie dam z tym spokój (przynajmniej na razie).Taka podmiana to niezgodność plików
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Czyżby nareszcie stałe łącze ? Względem poprzedniego serwera, na tym mój ping jest wyższy, ale nie na tyle, żeby mnie to szczególnie bolałoTiquill pisze:48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu.
Niepoważny admin
Czyli serwer bardzo dobrze spełnia swoją rolęTiquill pisze:48-54 ping bez względu na mapę, lag tylko raz i pewno z winy mojej, bo komputer domaga się restartu. Serwer zapowiada się bardzo dobrze.$haq pisze:Jak coś, to ja i Ryuq już jesteśmy na testowym serwerze.
Akurat ja mam problemy z pingiem, bo internet mobilny to pewnie przez to
radzik136, a jak twój sprzęt znosi ten serwer? Wszystko jest dobrze? Bo tak z ciekawości pytam
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Pomijając moment ładowania następnej mapy, gdy obciążenie CPU sięgało 90% co jest całkowicie naturalne, w trakcie naszej rozgrywki widziałem maksymalnie 30% Obciążenia CPU i 320MB pamięci RAM, także ogólnie to było spoko.
Przydałby się drugi test, któregoś dnia bo może więcej Ludzi by się pojawiło. Nie mówię, że było Nas mało, ale wiadomo im więcej ludzi tym bardziej miarodajny test
Przydałby się drugi test, któregoś dnia bo może więcej Ludzi by się pojawiło. Nie mówię, że było Nas mało, ale wiadomo im więcej ludzi tym bardziej miarodajny test
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Czemu od razu niezgodność plików, może dałoby się to wszystko zasymulować jakoś mutatorem? Jest mutator na instagib że każda broń zabija od razu więc może by się dało coś takim mutatorem zmienić w oryginalnym uzbrojeniu?seebeek17 pisze:Wiem. Mi to nie leży i tobie raczej też nie, więc sobie dam z tym spokój (przynajmniej na razie).Taka podmiana to niezgodność plików
Anyway zwykłe skrypty można śmiało robić i wrzucać na forum, to nie jest serwer vanilla przecież tylko lekki standard, jak ktoś będzie musiał pobrać paczkę 4mb z czymś takim to się świat nie zawali. Ja rozumiem MaxVote gdzie jest 7giga paczek ale tutaj? Spokojnie by można było coś dorzucić własnego.
Jeżeli tylko masz chęci - działaj, czekam całe życie aż ktoś doda chociażby ten sprint do multi. Spowolneinie poruszania? no nie wiem, to mi się nie widzi bo jednak gra jest zbyt toporna na bardziej tacticool rozgrywkę, patrząc na to jak działają bronie (zerowy odrzut, rozrzut i cokolwiek) to to by wyglądało jak walka czołgów. Ale...jakby dało się jakoś sprawić aby działały bunny hopy...to już bym chętnie zobaczył. Ale to tylko ja