[ POMOC] Zombie Export
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Witam, mam dosyć nietypową sprawę, która jest związana z edytorką. Więc pierw opiszę co chce zrobić.
Robię mini filmik o apokalipsie (nie bd opowiadał o detalach), pomagam sobie postaciami z gry Call of Duty: MW 1. Jak wiecie ma ona bardzo profesjonalny mod tools, w którym można zrobić wszystko: pozamieniać, wyeksportować modele, zmienić skiny ludzi, animacje itd. ALE gra ta nie ma postaci zombie, stworzenie takiego czegoś (zlepienie animacji samemu) wymagałoby dosyć dużo czasu, bo jest to robota dla profesjonalisty i znając życie jakbym wyeksportował animacje z nowszych części, to biorąc pod uwagę różnicę w silniku graficznym zombie poruszało by się sztucznie, więc CoD odpada (to jest gra bardziej pod wojnę człowiek vs. człowiek ).
Teraz do rzeczy, myślałem, myślałem i wpadł mi niezły pomysł do głowy. Bądźmy szczerzy, postacie w Postalu nie wyglądają jakoś realistycznie bardzo, ale zombie.... wyglądają bardzo realistycznie (porównując np: do niektórych filmów to Postal Zombies biją je na łeb), jeśli w ogóle można powiedzieć, że zombie wyglądają realistycznie...
Tak czy inaczej, myślę, że jakbym nagrał zombie i się trochę pobawił kolorami to dałbym radę je umieścić na nagraniach z reala. Sęk w tym, że jedyną opcją jest wycięcie ich poprzez Chroma Key (niebieskie lub zielone tło z tyłu). Ja nie siedziałem zbyt długo w robieniu MAP. Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Oprócz tego ważne by było usunięcie z ekranu całego Huda.
Tak to wygląda na mojej mapce w codzie:
Jakieś pomysły?
Robię mini filmik o apokalipsie (nie bd opowiadał o detalach), pomagam sobie postaciami z gry Call of Duty: MW 1. Jak wiecie ma ona bardzo profesjonalny mod tools, w którym można zrobić wszystko: pozamieniać, wyeksportować modele, zmienić skiny ludzi, animacje itd. ALE gra ta nie ma postaci zombie, stworzenie takiego czegoś (zlepienie animacji samemu) wymagałoby dosyć dużo czasu, bo jest to robota dla profesjonalisty i znając życie jakbym wyeksportował animacje z nowszych części, to biorąc pod uwagę różnicę w silniku graficznym zombie poruszało by się sztucznie, więc CoD odpada (to jest gra bardziej pod wojnę człowiek vs. człowiek ).
Teraz do rzeczy, myślałem, myślałem i wpadł mi niezły pomysł do głowy. Bądźmy szczerzy, postacie w Postalu nie wyglądają jakoś realistycznie bardzo, ale zombie.... wyglądają bardzo realistycznie (porównując np: do niektórych filmów to Postal Zombies biją je na łeb), jeśli w ogóle można powiedzieć, że zombie wyglądają realistycznie...
Tak czy inaczej, myślę, że jakbym nagrał zombie i się trochę pobawił kolorami to dałbym radę je umieścić na nagraniach z reala. Sęk w tym, że jedyną opcją jest wycięcie ich poprzez Chroma Key (niebieskie lub zielone tło z tyłu). Ja nie siedziałem zbyt długo w robieniu MAP. Dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Oprócz tego ważne by było usunięcie z ekranu całego Huda.
Tak to wygląda na mojej mapce w codzie:
Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 12:26 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
To jest mini filmik testowy sprawdzający skille w robieniu efektów specjalnych i obsłudze właśnie Chroma Key'a, nie wiem jeszcze jak się bd zwał, muszę zobaczyć czy opłaca mi się robić II część filmu "Twierdza" (temat w małym HP, pierwszej jeszcze nie wydałem, ale mam już gotową).F34RM4ST3R pisze:Kod shrink hud i Show radar zrobi swoje z hudem. Btw, jak nazwiesz ten film? ^^
Czyli mamy na całkowite usunięcie HUDA:
Kod: Zaznacz cały
shrinkhud
showradar
Kod: Zaznacz cały
ai = getent("guy","targetname"); //definicja postaci
ai doDamage( ai.health, ai.origin );
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Niestety, żadne 'hurty' nie działają na postalowe zdechlaki. Trzeba rozwalić łeb, chyba że ktoś zrobi ci nową klasę żywego trupa
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 13:39 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
There is no option... nie ma opcji, że skrypt nie może zabić AI. Musi coś byćSkrypt to najpotężniejsze narzędzie w każdej grze, nawet Pro gracz nie jest w stanie z nim wygrać
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 13:45 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
A AWPmodzie można by postawić na greenscreenie bystandera - wpisać kod 'biohazard' i wtedy 'hurt' zabije zombie
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 13:55 przez Ryuq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Mhm. A mógłbyś sprecyzować?F34RM4ST3R pisze:A AWPmodzie można by postawić na greenscreenie bystandera - wpisać kod 'biohazard' i wtedy 'hurt' zabije zombie
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Ale bd miał animacje zombie i skina (chwilowo nie mam AWP, nie mam jak sprawdzić)? Bo bez tego ani rusz.F34RM4ST3R pisze:Kiedy damy człowieka na zielonym tle, wpisujemy 'biohazard' i człowiek zmienia się w zombie które można zabić ;]
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 14:05 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Czyli jak oprócz niego dam wkurwio*ego bystandera z gunem (poza zasięgiem kamery) to teoretycznie zombiak długo nie pożyje i bd mógł nagrać jego epicki zgon bez mojej ingerencji, tak?
EDIT: Zgaduję, że tak, więc sprawę zombie i HUDA mamy z bani. Zostaje tło... any ideas?
Btw. F34RM4ST3R pomogłeś mi bardzo, thx
EDIT: Zgaduję, że tak, więc sprawę zombie i HUDA mamy z bani. Zostaje tło... any ideas?
Btw. F34RM4ST3R pomogłeś mi bardzo, thx
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 15:06 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 3 razy.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Niema za co.
PS:
Z Bystanderem najlepiej zrobić tak:
1. Stawiamy bystandera na mapie
2. Tworzymy kwadratowy brush - bystander ma być wewnątrz i robimy z tego brusha [?] blocking volume [co zapobiegnie "wtargnięciu" bystandera w pole kamery i nie przeszkodzi mu w ostrzale]
3. Odpalamy mapkę i tadaa.
Jest jeden problem, bystander który ma zaatakować Zombie niestety zostanie "Zombifikowany" przy użyciu kodu "Biohazard" . A bez użycia tego kodu z kolei Bystander który ma być zombie którego chcemy epicko rozwalić będzie nadal człowiekiem...
Więc zamiast bystandera, polecam do "blocking volume" wsadzić SWAT'a lub Żołnierza, bo oni nie zmieniają się w Żywego trupa.
A jest też inna możliwość.
1. Stawiamy Bystandera na greenscreenie.
2. W miejscu gdzie jest bystander dajemy Spawner
3. w spawnerze ustawiamy SpawnClass na np. "Machinegun Projectile"
4. ustawiamy czas na np. 20 [czekamy 20 sekund (wcześniej nalezy wpisać kod BIOHAZARD i ze spawnera lecą pociski z M16 w stronę zombie i pa pa truposzu]
Wada: Ściana za zombie powinna być baaaardzo daleko, bo te pociski będą lecieć NADAL i zostawią ślady na ścianie z tyłu.
Chyba że ściana będzie daaaaaleko i ustawimy mgłę odpowiednio daleko w kolorze green i tyle.
Ewentualnie ustawiamy jak najbliżej łba i dajemy w spawnerze Max Spawned na np. 5
Wtedy poleci TYLKO 5 pocisków i prawdopodobnie zabije zombie [chyba że ścierwo się odwróci/pochyli]
Napisane chaotycznie ale mam nadzieję że choć odrobinę ci to pomoże
EDIT:
Tło?? chodzi ci o mapkę "pokój" z greenscreenem i wk@#$% żołnierzem i zombie?
Zaraz ci mogę ją "mejknąć"
EDIT2: Proszę, powinno działać.
Plik LEGO jest z 2 life bodajże ale nie chciało mi się nowego robić zielonego koloru.
PS:
Z Bystanderem najlepiej zrobić tak:
1. Stawiamy bystandera na mapie
2. Tworzymy kwadratowy brush - bystander ma być wewnątrz i robimy z tego brusha [?] blocking volume [co zapobiegnie "wtargnięciu" bystandera w pole kamery i nie przeszkodzi mu w ostrzale]
3. Odpalamy mapkę i tadaa.
Jest jeden problem, bystander który ma zaatakować Zombie niestety zostanie "Zombifikowany" przy użyciu kodu "Biohazard" . A bez użycia tego kodu z kolei Bystander który ma być zombie którego chcemy epicko rozwalić będzie nadal człowiekiem...
Więc zamiast bystandera, polecam do "blocking volume" wsadzić SWAT'a lub Żołnierza, bo oni nie zmieniają się w Żywego trupa.
A jest też inna możliwość.
1. Stawiamy Bystandera na greenscreenie.
2. W miejscu gdzie jest bystander dajemy Spawner
3. w spawnerze ustawiamy SpawnClass na np. "Machinegun Projectile"
4. ustawiamy czas na np. 20 [czekamy 20 sekund (wcześniej nalezy wpisać kod BIOHAZARD i ze spawnera lecą pociski z M16 w stronę zombie i pa pa truposzu]
Wada: Ściana za zombie powinna być baaaardzo daleko, bo te pociski będą lecieć NADAL i zostawią ślady na ścianie z tyłu.
Chyba że ściana będzie daaaaaleko i ustawimy mgłę odpowiednio daleko w kolorze green i tyle.
Ewentualnie ustawiamy jak najbliżej łba i dajemy w spawnerze Max Spawned na np. 5
Wtedy poleci TYLKO 5 pocisków i prawdopodobnie zabije zombie [chyba że ścierwo się odwróci/pochyli]
Napisane chaotycznie ale mam nadzieję że choć odrobinę ci to pomoże
EDIT:
Tło?? chodzi ci o mapkę "pokój" z greenscreenem i wk@#$% żołnierzem i zombie?
Zaraz ci mogę ją "mejknąć"
EDIT2: Proszę, powinno działać.
Plik LEGO jest z 2 life bodajże ale nie chciało mi się nowego robić zielonego koloru.
- Załączniki
-
- GreenScreen.rar
- Mapa z zielonym tłem
- (5.37 KiB) Pobrany 159 razy
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 20:49 przez Ryuq, łącznie zmieniany 3 razy.
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Zainstalowałem wszystko (AWPmod, AWP, AW, STP) i faktycznie komenda działa, a do tego, kto ma zabić zombie moglibyśmy powołać pana żołnierza, bo on się nie zamieni, ale zombie zrobione po wpisaniu Biohazard ma inne animacje, dosyć sztuczne, już nie wygląda to tak prawdziwie jak standardowe zombie
Trzeba iść w kierunku jak zabić standardowe zombie, zrobione przez RWS.
Trzeba iść w kierunku jak zabić standardowe zombie, zrobione przez RWS.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2011, 20:26 przez Pablo Abruzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz
- Pablo Abruzzi
- Seryjny zabójca
- Posty: 398
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 11:45
- Lokalizacja: Niedaleko Katowic
Dzięki, na pewno znajdziesz się w specjalnych podziękowaniach filmiku, oraz dostajesz punkcik pomógł. Naprawdę bardzo dziękuję, wszystko jest perfekcyjnie, jeszcze spróbuję się trochę pobawić. bo ten bieg zombie jest sztuczny, chodzi mi tylko o to <<. W AW podstawowe zombie tylko głównie "pełzły" na nogach i to wyglądało fajnie.
Si vis pacem, para bellum - Jeśli chcesz pokoju, przygotuj się do wojny
Wegecjusz
Wegecjusz