[AWP] Znikające przedmioty i bronie w AWPMod

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

16 sie 2016, 02:03

To bardzo ciekawe zjawisko bo testowałem już na 2 wersjach AWPMod-1.3-Beta2 i AWPMod-2013-08-31 z podobnymi skutkami. Wszystko instaluję pod Postal X, a sam AWPMod instaluję pod skopiowany AWP po świeżej instalacji. Oba mody działają na AWP service patch, przy czym ten najnowszy zdaje się go nie potrzebować mimo, że changelog mówi, że taki jest jednak potrzebny, oba też posiadają teen sniper fix. Możże po prostu wersja z PX ma już AWP patcha i go bezsensownie instaluję? Problem dotyka najczęściej broni: Łopata, Kanister z bęzyną, Granaty i Strzelba. Częściej ofiarą popadają jednak zwykłe przedmioty najczęściej te, które najwięcej zbieramy: pączki, koty, fast foody, pieniądze, ta zielona strzykawa M@D Speed czy coś, czasem też 'Dingsy' (moduły) do radaru. Nawet MAPA, tak ta mapa którą sprawdza się obecną pozycję i zadania ;( 2 raz podchodzę do tego modu i mam bardzo mieszane uczucia do niego. Nie korzystałem z żadnych komend, poprostu przechodziłem grę w trybie 7Days zbierając po drodze wszystko, ze wszyskich miejsc danego dnia. Zniknięcie przedmiotu odbywa się losowo podczas przechodzenia przez mapy. Raz może to być za 10 przejściem, innym razem, wczytując tego samego save może pojawić się za 30 przejściem na mapę, nawet w obrębie tych samych map. Sprawdziłem to pomiędzy mapami bodajże East Mall i Kolej. Tam jest sprzedawca faj zdrowia z Shurickenami. Mam save, który jest już z fóry skazany na potępienie. Znikanie przebiega następująco: za którymś przejściem po shuricken koleś wyciąga od razu na wejściu wyrzutnię rakiet, to oznaka, że tracę Łopatę. Następnie po kolejnych 2 przejściach znikają pieniądze i MAPA. Gdy przedmiot zniknie, nie ma go tam już fizycznie i trzeba ruszyć tyłek po nie od nowa, a niektórych mozna juz nie znaleźć tego samego dnia.Bronie można dozbierać lecz niektóre przedmioty mogą się dziwnie zachowywać tzn. mogą "odmówić przechowywania", czyli z mapy na mapę nie przechodzi więcej niż 1 nawet gdy uzbieram więcej po takim "zniknięciu" np. pączek, którego miałem chyba najwięcej. Mapy z inwentarzu raczej niczym już nie przywrócę. Jeśli któś chce sprawdzić to zjawisko to mam qiucksave, który już jest skazany na śmierć poprzez zniknięcie Mapy. Jeśli któś dozbiera do 100 Shurickenów (aktualny stan to ponad 70, a chyba już przy 97 powinna zniknąć Mapa, Łopata i kasa) to znaczy że coś zaczarował i mu to wszystko śmiga bezbędnie. Jak ktoś ma jakąś radę to niech da znać. Poza wrzuceniem AWPModa, sniper patcha i service patcha do skopiowanego AWP w folderze PX nic więcej nie kombinowałęm. Przy rozpoczęciu gry na nowo postawionym modzie zawsze zaczynałem od Nowa Gra. Zostawiam załącznik.
Załączniki
Save9.rar
Save9.usa
(1.62 MiB) Pobrany 112 razy


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

16 sie 2016, 21:30

Hmm... :drapanie:

Pierwszy raz się spotykam z takim problemem. Nie mam jednak PX więc nie wiem co tam namieszano
Spróbuj zainstalować AWP znajdujące się w linku poniżej i później tam wklej AWPModa
https://www.moddb.com/mods/awp-a-week-in ... /downloads

PS: Staraj się nie pisać tekstu w jednym ciągu. Taki nawał słów w jednej kupie może już na starcie zniechęcić do czytania ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

16 sie 2016, 22:13

Doskonale Cię rozumiem, sam bym miał niechęć przeczytania tego patrząc na ten tekst ze świeżej perspektywy drugiej osoby.
Widziałem tą wersję, ale jeśli zadziała to oznaczało by, że taka opcja jest najlepszą do instalacji tej modyfikacji.
Jedynym problemem teraz będzie polski język w grze. Chyba, że jest jakaś możliwość zamiany wszystkich spolszczonych plików do tego modu.
No i też save może okazać się już totalnie do niczego. W każdym razie dobry pomysł i dzięki za radę :)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6207
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

16 sie 2016, 22:27

Jedynym problemem teraz będzie polski język w grze.
Z tego co pamiętam to jeśli masz Polskie wersje Postal 2 i Apocalypse Weekend to jedynie napisy w tym AWP będą po Angielsku.
Dialogi będą po polsku ;)
Ostatnio zmieniony 16 sie 2016, 22:27 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

17 sie 2016, 02:16

Nic nie jest namieszane, to zwykłe AWP bez AWPModa i mapki Teen Sniper.


Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

18 sie 2016, 23:33

Spróbowałem teraz nową grę tym razem na świeżo zainstalowanym 1.3,
poprzednie savy i tak nie działały, i.. dalej te same problemy.
Do Wtorku jeszcze jakoś było ok, oprócz tego,
że po misji z Kamekiem w szkole nie miałem już łopaty i wszystkie pączki oraz koty poznikały.
Klasycznie pozostają jako takie "przedmioty widmo" co znikają po przejściu na następną planszę.
Faje zdrowia też się przy tym wyzerowały, ale dało się je od nowa pozbierać.
Mam wrażenie, że wpływ na to mogła mieć jakaś misjia, jakaś mapa, bądz jakiś przedmiot,
który może sprawiać problemy. W środę tak jak i ostatnio zniknęły mi granaty z tym,
że te zostały w ilości 4 (miałem full 50). Jestem teraz przed misią z grobem na cmentarzu.
Wydaje mi się także, że przechodzenie przez mapę kolejową (Trainyard Area)
może powodowac takie zjawiska. Koleś wyciąga wtedy najlepszą broń np. wyrzutnię z npalmem.
Wtedy już wiem, że już znowu czegoś nie mam. Tam potraciłem później Deagle, Silenta i Mapę ;(
Takie wyciąganie najlepszej boni (tj. napalm) zauważyłem również w modzie Happy Night,
ale wtedy nie wiedziałem, że nagle tracę coś z ekwipunku.


Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

19 sie 2016, 11:58

Pochodziłem trochę po mapie w drodze na ostatnią mijię w środę.
Znowu teraz nie mam broni pod 4 ale tak się składa,
że te magicznie wracają gdy takie od przeciwnika.
Problem jest jeszcze większy bo wystarczy się ruszyć dalej z obecnej mapy gdziekolwiek.
1. z silenta 300 robi sie 10, przy kolejnym przejściu znika całkowicie
i jednocześnie Deagle schodzi do 9. Może tylko mi się tak dzieje, a może inni nie bawią się
w zbieranie i przechodzenie tylko grają komendami i kodami i niczego nie zauważają.
Nie ważne na jakiej wersji bym to zainstalował, dalej będą się działy takie anomalie.
W takiej sytuacji szkoda męczyć się z czymś co nie działa lub nie było testowane, a sam autor
i tak nic nie naprawi.
@Edit: Załączam save, wystarczy srawdzić ilość Silenta przed i po przejściu
Załączniki
Save9.rar
(1.64 MiB) Pobrany 116 razy
Ostatnio zmieniony 19 sie 2016, 12:05 przez Massos, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 sie 2016, 12:14

Spróbuj jeszcze ustawić w opcjach gry Weapon New Order. Może to pomoże ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Massos
Wstydliwy morderca
Posty: 6
Rejestracja: 31 sie 2014, 03:28
Lokalizacja: Paradise, Arizona

27 sie 2016, 21:36

Spróbuj jeszcze ustawić w opcjach gry Weapon New Order. Może to pomoże ;)
To nic nie daje. Sprawdziłem też zwykłego AWP z PX oraz AWP 1.3 (bez Moda) i to samo.
Wszystko się krzaczy we Wtorek. Pod koniec zostawiam misjie w bibliotece i szkole.
Ekwipunek zaczyna się krzeczyć pod koniec po przejściu którejś z nich.
Zrobiłem test, żeby sprawdzić czy to ta misjia z zombie w szkole nie powoduje błędów.
Wychodzi na to, że po każdej z tych dwóch i tak znikają mi te same przedmioty.
Pączki przepadły już wcześniej. Z broni paliwo, często z łopatą i czasem także z Ingramem.
Jeśli ktoś miał takie same problemy z savem to napewno nie przez Kanka, aczkolwiek mógl zauważyć
ten błąd i załatać go w którymś z updatów. Swoją drogą mam juz dość tego krytycznie wadliwego AWP.
Większośc mechanik i elementów jest już zawarta w bardziej stabilnym P2 Complete.
Szkoda bo AWP moim zdaniem bardziej trzyma się oryginału niż odświerzona wersja na Sream.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 sie 2016, 23:30

Massos pisze:To nic nie daje. Sprawdziłem też zwykłego AWP z PX oraz AWP 1.3 (bez Moda) i to samo.
Wszystko się krzaczy we Wtorek. Pod koniec zostawiam misjie w bibliotece i szkole.
Ekwipunek zaczyna się krzeczyć pod koniec po przejściu którejś z nich.
Zrobiłem test, żeby sprawdzić czy to ta misjia z zombie w szkole nie powoduje błędów.
Wychodzi na to, że po każdej z tych dwóch i tak znikają mi te same przedmioty.
Pączki przepadły już wcześniej. Z broni paliwo, często z łopatą i czasem także z Ingramem.
Jeśli ktoś miał takie same problemy z savem to napewno nie przez Kanka, aczkolwiek mógl zauważyć
ten błąd i załatać go w którymś z updatów. Swoją drogą mam juz dość tego krytycznie wadliwego AWP.
Większośc mechanik i elementów jest już zawarta w bardziej stabilnym P2 Complete.
Szkoda bo AWP moim zdaniem bardziej trzyma się oryginału niż odświerzona wersja na Sream.
Stary nie wiem co powiedzieć. Nigdy się z takim błędem ze znikającymi broniami i mapą nie spotkałem, chociaż z tymi pączkami to już tak bo gdy koleś nosi więcej niż bodajże 200 pączków, pizzy, fast foodów to po przejściu na inną mape spada ich liczba do jednego (ale broń, mapa, kasa mi nigdy nie zniknęła) Spróbuj odinstalować całego postala i zainstalować go od nowa na innym dysku może to załatwi problem ;)


ODPOWIEDZ