[POMOC] zmiany terenu się nie zapisują

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

28 lip 2011, 12:13

tak jak w temacie zmiany terenu się nie zapisują np gdy na mapie aw7_suburbs-3 powiększę lub obniżę tren i zapisze to teren w grze znów ten co wcześniej a jak wyłączę posted i włączam posted wtedy to samo co w grze proszę o pomoc


Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

28 lip 2011, 12:34

musisz stworzyć nowy lawyer


damdan/adana4
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

28 lip 2011, 13:12

nie działa


Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

28 lip 2011, 13:41

a próbowałeś przed robieniem nowego terenu ? Spróbuj najpierw zrobić nowy lawyer , a potem nowy teren i na odwrót .


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lip 2011, 14:35

Jeśli tekstura terenu nie jest w MyLevel to musisz zapisać pakunek w którym się znajduje .
Bo teren czyta z tekstury . :D


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

28 lip 2011, 15:29

zrobiłem to tak stworzyłem nowego layera nazwałem go layer1 potem wchodzę do my level naciskam na teksturę potem wchodzę do zakładki terrain i naciskam na burbs-1ht a potem robię różne rzeczy z terenem i zapisuje potem wchodzę do a tam co widzę ? teren taki sam jak na początku


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lip 2011, 19:11

Layer jest to teksturowania mapy ,a nie do kształtu !
Tekstura:( Texture'stv-height-1b.burbs1-ht' )to jest tekstura kształtu terenu mapy AW7Suburbs3 .


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

28 lip 2011, 20:29

dobra tera zaznaczyłem te tekskturę 'stv-height-1b.burbs1-ht a potem zaznaczyłem w terrain burbs1-ht zapisuje i nic


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lip 2011, 20:45

Nie wie kompletnie co ty tam zaznaczasz :D
Zrób tak:
1 Wyeksportuj sobie tą teksturę.
2.Importuj ją do pakunku "MyLevel".
3.Ustaw ją w proporcjach terenu.
Tekstura będzie wpisana w mapę i wszystkie zmiany będą się automatycznie zapisywać.


8=======D
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

29 lip 2011, 11:56

oops ominąłem post z stworzeniem nowego terenu ej ale ta tekstura nowego terenu jest brązowa jak gówno
EDIT: a poza tym co mi po nowym terenie jak nie mogę nic zrobić ze starym ?
EDIT2: a gdy zapisałem wszedłem do gry to ten nowy teren był czarny
Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, 12:15 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

29 lip 2011, 12:42

Po co robisz nowy teren?Zrób tak jak napisał Rycho3D.


Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

29 lip 2011, 12:57

Dzięki Rycho3D działa daje pomógł


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2012, 00:50

Czytam zaległe tematy i - tego odświeżę.

I po co tak komplikować? Wystarczy kliknąć na nazwie tekstury terenu, w tym przypadku stv-height-1b.burbs1-ht, dać z menu Rename, w polu Package zmienić na MyLevel i - tyle, już jest w pliku z mapą. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ