[ POMOC] Zmiana Mesha - Bolton zawieszony w powietrzu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

30 lip 2011, 13:06

Otóż tak, Zmieniłem Mesh "trąbkarzy" na mapie "AW7_Parade" i kiedy wchodzę na mapę
wszystkie te "tuby" zostają w miejscu, tzn. Bystanderzy idą tak jak powinni, gra muzyka, ale boltony zostają, za bolton zamiast tych trąbek dałem wyrzutnie rakiet z UT z moda DarkFire, a Mesh to "Kostum" z moda PTL [tzn z downloadu z oficjalnej strony xd]
Ale kiedy zmieniłem "Kostum" na "Swat'a" było to samo...
Jakieś rady?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2011, 16:49

Zrób tak:
Bone=instrument
lub Bone=MALE01


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

30 lip 2011, 18:41

Huh, jak dałem "Instrument" to nie działa, a jak "MALE01" to Rocketlauncher był wsadzony w brzuch, a jak zmieniłem na kosę, to ona też była wbita XD


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2011, 19:16

Bo Mesh muzyków w animacjach ma wpisane pozycje instrumentu ,pod AtachAlias=instrument.
Rotation=xyz
translation=xyz
spróbuj wpisać bone=Dummy01
To powinno być w prawej ręce.


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

30 lip 2011, 20:16

Nie wiem czemu, ale nadal "leży" wbite w brzuch. No cóż, chyba muszę poradzić sobie bez tego.
BTW w animacji Fat_M_Jacket_Pants grubas ma boneName=Male01 r hand
I bolton jest poprawnie w prawej łapie, ale kiedy próbuję wpiaś Male01 r hand w Bone mojego trąbkarza niestety znika "r hand" i zostaje samo Male01 .... Naprawdę już nie wiem co mogę zrobić :|


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2011, 21:12

Zamiast spacji wpisz: _
czyli: "Male01_r_hand"
Pamiętaj w unrealED wszyzstkie spacje zastępujesz dolną_kreską . ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

31 lip 2011, 12:15

No tak, ja głupi :D
No nie wiem, przed chwilą wpisałem to w "bone" i tym razem bolton zostaje gdzieś w tyle...
Nie wiem czym to jest spowodowane, może to ten cholerny "Kostum" ma jakiś zjepsuty model czy coś i nie da się? :|


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2011, 13:17

W takim razie trzeba stworzyć nowy AtachAlias dla Mesha.
Lub przerobić ten AtachAlias instrument .


8=======D
ODPOWIEDZ