Zmiana dnia

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2014, 20:36

Mam takie coś:
ScriptedTrigger>>Action>>ActionSendPlayer>>Where EW_StartNextDay.
I teraz pytanie za 100pkt.
Jak zrobić by przy zmianie dnia nie zmieniała się mapa na Suburbs-3 ?
Niby w 'ActionSendPlayer' jest pole URL, ale jak wpisuję nazwę mapy, to nic to nie zmienia.

Wątpię by ktoś wiedział, ale zapytać nie zaszkodzi. :|
Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

06 gru 2014, 20:51

Rycho, kiedyś na necie znalazłem tutorial odnośnie dni i zadań, oczywiście po angielsku.
W tutku jest sekcja odnośnie zmiany dnia, i wydaje mi się, że tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

https://web.archive.org/web/200811200304 ... rrands.html


Awatar użytkownika
BloodLogin
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2310
Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
Lokalizacja: Rzadkochowa ?

06 gru 2014, 21:07

Rycho3D pisze: I teraz pytanie za 100pkt.
Jak zrobić by przy zmianie dnia nie zmieniała się mapa na Suburbs-3 ?
Takie coś było w jednym z plików .uc


"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 gru 2014, 21:13

Kod: Zaznacz cały

                IntroURL                                  = "Intro.fuk"

                StartFirstDayURL                    = "Suburbs-3.fuk"

                StartNextDayURL                    = "Suburbs-3.fuk"

                FinishedDayURL                      = "HomeAtNight.fuk"

                JailURL                                     = "Police.fuk#cell"
Czyli bez edycji plików gry nie da rady.
Wielkie dzięki :piwo:


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

06 gru 2014, 22:02

Na szybko spróbowałem coś skombinować. ;)

Masz nową akcję.

Ładujesz normalnie do ScriptedTrigger'a.
Wybierasz EW_StartFirstDay albo EW_StartNextDay,
potem w DayMap wpisujesz nazwę mapy z końcówką .fuk.

Testowałem i działa nieźle. :)

@Edit:

Zrobiłem lepszą wersję, w której dodatkowo masz wybór, gdzie "poleci" gracz.

W StartPointMap wpisujesz nazwę telepada dodając przedrostek "#".

Example:

Obrazek

@Edit2:

Masz tu kolejną wersję. xD

Ta ma dodatkowo zabezpieczenie przed możliwym crashem.

Jeśli nie wpiszesz punktu to przeniesie cie tylko na wybraną mapę,
a jeśli nie wpiszesz obu opcji załaduje się kolejny dzień na domyślnym suburbs-3. ;)

@Edit3:

Próbowałem coś zrobić żeby jedynie zmieniło dzień, bez zmiany mapy,
ale z tym nie da rady, więc to chyba max. co da się zrobić.
Załączniki
SetDayMap.rar
(1.53 KiB) Pobrany 68 razy
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 23:56 przez seebeek17, łącznie zmieniany 6 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 09:27

Seebeek działa znakomicie :)

Teraz tylko poskładam akcje do kupy i będę miał cały tydzień na jednej mapie :)
Masz u mnie piwo :piwo:


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 11:17

Kolejne pytanie. :)
Da radę zrobić za pomocą triggera by sprawdzało czy misje na dany dzień zostały wykonane ?
By kończyć dzień bez pomocy ACTION -AtMyHouse, bo to przenosi na mapę HomeAtNight.

W sumie to sam już nie wiem czego chcę za duży mam mętlik w głowie.
Seebeek w tobie nadzieja, ty wiesz jak to g... działa. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2014, 15:07

Zrobiłem nową paczuszkę, bo nazwa mi nie pasowała. :)

To tak...
W ACTION_SetDayMap możesz ustawić teraz także, gdzie Koleś ma iść do paki. :p
Zasada działania ta sama, wpisuje się nazwę mapy i punkt.

ACTION_SetAtMyHouse - Kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę, jeśli nie ustawisz nic to na domyślne HomeAtNight.

ACTION_IsErrandsCompleted - Sprawdza czy wykonane są zadania.
Jeśli nie, kontynuuje akcje i możesz dać po tym np. że mówi, że Koleś nie wykonał zadań.
Jeśli są wykonane, kończy skrypt, nie robi kolejnych akcji, kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę. ;)

Przetestuj, bo ja tego nie sprawdzałem, ale powinno działać. :p
Załączniki
MoreActions.rar
(2.33 KiB) Pobrany 73 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 15:42

seebeek17 pisze:To tak...
W ACTION_SetDayMap możesz ustawić teraz także, gdzie Koleś ma iść do paki. :p
Zasada działania ta sama, wpisuje się nazwę mapy i punkt.
W nowszej paczce nie zmienia dnia
seebeek17 pisze:ACTION_SetAtMyHouse - Kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę, jeśli nie ustawisz nic to na domyślne HomeAtNight.
Po jednym włączeniu przenosi na wybraną mapę i nie zmienia dnia. po drugim przenosi na HomeAtNight.
seebeek17 pisze:ACTION_IsErrandsCompleted - Sprawdza czy wykonane są zadania.
Jeśli nie, kontynuuje akcje i możesz dać po tym np. że mówi, że Koleś nie wykonał zadań.
Jeśli są wykonane, kończy skrypt, nie robi kolejnych akcji, kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę. ;)
Potrzeba odwrotnie (kontynuuje gdy wykonam) nie musi przenośić. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2014, 16:43

ACTION_SetDayMap
Działa dobrze. Zmienia dzień. Zmienia mapę.
W EW_Jail też wszystko ok. Sprawdzone.

ACTION_SetAtMyHouse wywaliłem, bo nie działało tak jak miało.

ACTION_IsErrandsCompleted
Teraz jedynie sprawdza czy misje są wykonane.
Jeśli nie, przerywa wszystkie akcje i nic nie robi, jeśli tak mgną akcje dalej.

O coś takiego chodziło?

PS. Polecam najpierw wywalić stare akcje i zapisać mapę i dopiero potem wgrać nowy plik, bo może się rypać np. będą wtedy 2 takie same akcje do wyboru itp.
Załączniki
MoreActions.rar
(2.04 KiB) Pobrany 70 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2014, 16:52

Działa super :> Jesteś prawdziwym Modderem, kłaniam się nisko.
Daje pomógł ;)


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

07 gru 2014, 17:04

Ojej. xD Dzięki bardzo. :D I cieszę się, że mogłem pomóc. ;)


ODPOWIEDZ