Mam takie coś:
ScriptedTrigger>>Action>>ActionSendPlayer>>Where EW_StartNextDay.
I teraz pytanie za 100pkt.
Jak zrobić by przy zmianie dnia nie zmieniała się mapa na Suburbs-3 ?
Niby w 'ActionSendPlayer' jest pole URL, ale jak wpisuję nazwę mapy, to nic to nie zmienia.
Wątpię by ktoś wiedział, ale zapytać nie zaszkodzi.
Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.
Zmiana dnia
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Rycho, kiedyś na necie znalazłem tutorial odnośnie dni i zadań, oczywiście po angielsku.
W tutku jest sekcja odnośnie zmiany dnia, i wydaje mi się, że tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
https://web.archive.org/web/200811200304 ... rrands.html
W tutku jest sekcja odnośnie zmiany dnia, i wydaje mi się, że tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
https://web.archive.org/web/200811200304 ... rrands.html
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Takie coś było w jednym z plików .ucRycho3D pisze: I teraz pytanie za 100pkt.
Jak zrobić by przy zmianie dnia nie zmieniała się mapa na Suburbs-3 ?
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
IntroURL = "Intro.fuk"
StartFirstDayURL = "Suburbs-3.fuk"
StartNextDayURL = "Suburbs-3.fuk"
FinishedDayURL = "HomeAtNight.fuk"
JailURL = "Police.fuk#cell"
Wielkie dzięki
8=======D
Na szybko spróbowałem coś skombinować.
Masz nową akcję.
Ładujesz normalnie do ScriptedTrigger'a.
Wybierasz EW_StartFirstDay albo EW_StartNextDay,
potem w DayMap wpisujesz nazwę mapy z końcówką .fuk.
Testowałem i działa nieźle.
@Edit:
Zrobiłem lepszą wersję, w której dodatkowo masz wybór, gdzie "poleci" gracz.
W StartPointMap wpisujesz nazwę telepada dodając przedrostek "#".
Example:
@Edit2:
Masz tu kolejną wersję.
Ta ma dodatkowo zabezpieczenie przed możliwym crashem.
Jeśli nie wpiszesz punktu to przeniesie cie tylko na wybraną mapę,
a jeśli nie wpiszesz obu opcji załaduje się kolejny dzień na domyślnym suburbs-3.
@Edit3:
Próbowałem coś zrobić żeby jedynie zmieniło dzień, bez zmiany mapy,
ale z tym nie da rady, więc to chyba max. co da się zrobić.
Masz nową akcję.
Ładujesz normalnie do ScriptedTrigger'a.
Wybierasz EW_StartFirstDay albo EW_StartNextDay,
potem w DayMap wpisujesz nazwę mapy z końcówką .fuk.
Testowałem i działa nieźle.
@Edit:
Zrobiłem lepszą wersję, w której dodatkowo masz wybór, gdzie "poleci" gracz.
W StartPointMap wpisujesz nazwę telepada dodając przedrostek "#".
Example:
@Edit2:
Masz tu kolejną wersję.
Ta ma dodatkowo zabezpieczenie przed możliwym crashem.
Jeśli nie wpiszesz punktu to przeniesie cie tylko na wybraną mapę,
a jeśli nie wpiszesz obu opcji załaduje się kolejny dzień na domyślnym suburbs-3.
@Edit3:
Próbowałem coś zrobić żeby jedynie zmieniło dzień, bez zmiany mapy,
ale z tym nie da rady, więc to chyba max. co da się zrobić.
- Załączniki
-
- SetDayMap.rar
- (1.53 KiB) Pobrany 68 razy
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 23:56 przez seebeek17, łącznie zmieniany 6 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kolejne pytanie.
Da radę zrobić za pomocą triggera by sprawdzało czy misje na dany dzień zostały wykonane ?
By kończyć dzień bez pomocy ACTION -AtMyHouse, bo to przenosi na mapę HomeAtNight.
W sumie to sam już nie wiem czego chcę za duży mam mętlik w głowie.
Seebeek w tobie nadzieja, ty wiesz jak to g... działa.
Da radę zrobić za pomocą triggera by sprawdzało czy misje na dany dzień zostały wykonane ?
By kończyć dzień bez pomocy ACTION -AtMyHouse, bo to przenosi na mapę HomeAtNight.
W sumie to sam już nie wiem czego chcę za duży mam mętlik w głowie.
Seebeek w tobie nadzieja, ty wiesz jak to g... działa.
8=======D
Zrobiłem nową paczuszkę, bo nazwa mi nie pasowała.
To tak...
W ACTION_SetDayMap możesz ustawić teraz także, gdzie Koleś ma iść do paki.
Zasada działania ta sama, wpisuje się nazwę mapy i punkt.
ACTION_SetAtMyHouse - Kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę, jeśli nie ustawisz nic to na domyślne HomeAtNight.
ACTION_IsErrandsCompleted - Sprawdza czy wykonane są zadania.
Jeśli nie, kontynuuje akcje i możesz dać po tym np. że mówi, że Koleś nie wykonał zadań.
Jeśli są wykonane, kończy skrypt, nie robi kolejnych akcji, kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę.
Przetestuj, bo ja tego nie sprawdzałem, ale powinno działać.
To tak...
W ACTION_SetDayMap możesz ustawić teraz także, gdzie Koleś ma iść do paki.
Zasada działania ta sama, wpisuje się nazwę mapy i punkt.
ACTION_SetAtMyHouse - Kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę, jeśli nie ustawisz nic to na domyślne HomeAtNight.
ACTION_IsErrandsCompleted - Sprawdza czy wykonane są zadania.
Jeśli nie, kontynuuje akcje i możesz dać po tym np. że mówi, że Koleś nie wykonał zadań.
Jeśli są wykonane, kończy skrypt, nie robi kolejnych akcji, kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę.
Przetestuj, bo ja tego nie sprawdzałem, ale powinno działać.
- Załączniki
-
- MoreActions.rar
- (2.33 KiB) Pobrany 73 razy
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W nowszej paczce nie zmienia dniaseebeek17 pisze:To tak...
W ACTION_SetDayMap możesz ustawić teraz także, gdzie Koleś ma iść do paki.
Zasada działania ta sama, wpisuje się nazwę mapy i punkt.
Po jednym włączeniu przenosi na wybraną mapę i nie zmienia dnia. po drugim przenosi na HomeAtNight.seebeek17 pisze:ACTION_SetAtMyHouse - Kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę, jeśli nie ustawisz nic to na domyślne HomeAtNight.
Potrzeba odwrotnie (kontynuuje gdy wykonam) nie musi przenośić.seebeek17 pisze:ACTION_IsErrandsCompleted - Sprawdza czy wykonane są zadania.
Jeśli nie, kontynuuje akcje i możesz dać po tym np. że mówi, że Koleś nie wykonał zadań.
Jeśli są wykonane, kończy skrypt, nie robi kolejnych akcji, kończy dzień i przenosi cie na wybraną mapę.
8=======D
ACTION_SetDayMap
Działa dobrze. Zmienia dzień. Zmienia mapę.
W EW_Jail też wszystko ok. Sprawdzone.
ACTION_SetAtMyHouse wywaliłem, bo nie działało tak jak miało.
ACTION_IsErrandsCompleted
Teraz jedynie sprawdza czy misje są wykonane.
Jeśli nie, przerywa wszystkie akcje i nic nie robi, jeśli tak mgną akcje dalej.
O coś takiego chodziło?
PS. Polecam najpierw wywalić stare akcje i zapisać mapę i dopiero potem wgrać nowy plik, bo może się rypać np. będą wtedy 2 takie same akcje do wyboru itp.
Działa dobrze. Zmienia dzień. Zmienia mapę.
W EW_Jail też wszystko ok. Sprawdzone.
ACTION_SetAtMyHouse wywaliłem, bo nie działało tak jak miało.
ACTION_IsErrandsCompleted
Teraz jedynie sprawdza czy misje są wykonane.
Jeśli nie, przerywa wszystkie akcje i nic nie robi, jeśli tak mgną akcje dalej.
O coś takiego chodziło?
PS. Polecam najpierw wywalić stare akcje i zapisać mapę i dopiero potem wgrać nowy plik, bo może się rypać np. będą wtedy 2 takie same akcje do wyboru itp.
- Załączniki
-
- MoreActions.rar
- (2.04 KiB) Pobrany 70 razy