Znaleziono 16 wyników
- 19 cze 2013, 15:32
- Forum: Mody Użytkowników
- Temat: Powiększenie Paradise mod
- Odpowiedzi: 234
- Odsłony: 61510
Naprawi się to tak: Trzeba edytować mapkę i sprawdzić który pawn ma wpisany nieistniejący PatchNode, lub inny punkt docelowy. Czyli teoretycznie jest to do wykonania. Widziałem koło domu przez chwilę jedną laskę od demonstrantów, która była koło bluszczu (tego, który może posłużyć również jako drab...
- 18 cze 2013, 22:07
- Forum: Mody Użytkowników
- Temat: Powiększenie Paradise mod
- Odpowiedzi: 234
- Odsłony: 61510
- 17 cze 2013, 21:30
- Forum: Mody Użytkowników
- Temat: Powiększenie Paradise mod
- Odpowiedzi: 234
- Odsłony: 61510
- 03 lip 2012, 10:32
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: DarkFire mod...
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4765
@ Tiquill ,zrozumiał,zrozumiał :p Co do importu textur przekonwertowałem na PCX i wszystko hula,ale pojawiają się kolejne pytanka :p (teraz będę męczył),mianowicie lipne nałożenie się tekstury jak na screenie: https://img835.imageshack.us/img835/2119/shootx1.jpg jak ją rozciągnąć na ścianie? I pytan...
- 01 lip 2012, 12:41
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: DarkFire mod...
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4765
Musiałeś pominąć jakiś plik podczas instalacji moda. Rzeczywiście O_o,nie kopiowałem splashy (to wgl nie jest mi potrzebne,standardowe obrazki przy włączaniu gry/posted mogą być zwykłe),pominąłem też mapy,bo również nie są aż tak istotne,plik przez który gra nie chodziła z DarkFire to projectmarica...
- 01 lip 2012, 11:38
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: DarkFire mod...
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4765
po przebudowaniu geometrii tekstury robią się jaśniejsze,ale to tak bardzo nie przeszkadza Dziwne że w ogóle działa . Zawsze dawaj " builid all "po edycji mapy. A po dodaniu broni na mapę wystarczy zapis. Właśnie tak robię,dodaję broń z moda DF na mapęi zapisuję jako cus-costam,kiedy biorę opcje->w...
- 01 lip 2012, 10:38
- Forum: AW, AW7/AWP
- Temat: DarkFire mod...
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 4765
DarkFire mod...
Witam! Problem wygląda tak:kopiuje sobie DarkFire do "C:\Postal 2 STP",odpalam AWP editor,dodaję broń z DarkFire na mapkę,zapisuję jako własną,włączam grę,odpalam wczytywanie swojej mapki i jest takie coś... https://img198.imageshack.us/img198/1571/shot00000yf.jpg Wie ktoś o co chodzi? Przed dodanie...
- 17 lip 2011, 12:10
- Forum: Szkoła Mistrzów
- Temat: [POMOC] StaticMeshes
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 3960
Dzięki :) Mam jeszcze jedno pytanko. Dlaczego gdy dodam broń na mapę (jakąkolwiek) i ją zapiszę np: pod nazwą cus-zaq i wchodzę opcje->własna mapa. OK,gram,ALE...Nie można rozcinać ludzi :( Np: kosą nie można. Wie ktoś czemu tak jest? (Dodaję na mapę suburbs-3.fuk czy jakoś tak i zapisuję ją pod naz...
- 15 lip 2011, 14:04
- Forum: POSTAL 2 STP Mody, Dodatki i inne
- Temat: DarkFire STP mod
- Odpowiedzi: 53
- Odsłony: 21588
- 14 lip 2011, 10:00
- Forum: Szkoła Mistrzów
- Temat: [POMOC] StaticMeshes
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 3960
[POMOC] StaticMeshes
Witam!
Mam problem odnośnie StaticMeshów. Może to głupie,ale ja nie wiem jak to zrobić. Jak je wyeksportować? Z początku myślałem,że jest tak samo jak z teksturami (File->Export), ale niestety myliłem się. Przy StaticMeshah nie ma opcji Export...jest tylko Import
Mam problem odnośnie StaticMeshów. Może to głupie,ale ja nie wiem jak to zrobić. Jak je wyeksportować? Z początku myślałem,że jest tak samo jak z teksturami (File->Export), ale niestety myliłem się. Przy StaticMeshah nie ma opcji Export...jest tylko Import

- 14 lip 2011, 09:46
- Forum: POSTAL 2 STP Mody, Dodatki i inne
- Temat: DarkFire STP mod
- Odpowiedzi: 53
- Odsłony: 21588
- 11 lip 2011, 19:27
- Forum: POSTAL 2 STP Mody, Dodatki i inne
- Temat: DarkFire STP mod
- Odpowiedzi: 53
- Odsłony: 21588
Witam. Mam problem z pobraniem. Otóż ściąga się 35.2% (46MB) i postęp staje w miejscu... Czy ktoś mógłby to wrzucić na jakiś sensowny hosting? Więc jak z moją prośbą? Da radę coś takiego zrobić? Jeśli autor oczywiście wyraża zgodę :) I jeśli oczywiście to nie jest zbyt wielki problem :) Będę wdzięc...
- 11 lip 2011, 00:10
- Forum: POSTAL 2 STP Mody, Dodatki i inne
- Temat: DarkFire STP mod
- Odpowiedzi: 53
- Odsłony: 21588
- 24 wrz 2010, 17:30
- Forum: Szkoła Mistrzów
- Temat: [AWP] [POMOC] Cięcie ludzi na stworzonej mapie...
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4042
- 23 wrz 2010, 19:46
- Forum: Szkoła Mistrzów
- Temat: [AWP] [POMOC] Cięcie ludzi na stworzonej mapie...
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 4042